معرفی و دانلود کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید: پول درآوردن راحت‌تر از همیشه

عکس جلد کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید: پول درآوردن راحت‌تر از همیشه
قیمت:
۲۸,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید: پول درآوردن راحت‌تر از همیشه

کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید نوشته‌ی نیل داگر با زبانی آسان و دوستانه به معرفی هوش مصنوعی و پتانسیل‌های آن می‌پردازد و به خوانندگان می‌آموزد که چطور مکی‌توان با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی به درآمد رسید و وقت کوتاه‌تری را برای انجام کارهای خسته‌کننده صرف کرد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون بوده و می‌کوشد تا جدیدترین اطلاعات را در زمینه‌ی هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات در اختیار مخاطبان قرار دهد.

درباره‌ی کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

آیا هر بار که ناچار به نوشتن یک ایمیل مهم کاری می‌شوید، به استیصال می‌رسید؟ یا نمی‌دانید که بهتر است چطور کلمات کلیدی را به کار ببرید و از چه جملاتی استفاده کنید که صریح، واضح و روشن باشند و شما را به خواسته‌تان برساند؟ آیا شما نیز از ترجمه‌ی متون طولانی خسته شده‌اید و استفاده از ماشین‌های ترجمه‌ی آنلاین مانند گوگل ترنسلیت و ... متن با کیفیتی را که شما می‌خواهید در اختیارتان قرار نمی‌دهند؟ آیا از اینکه هر بار برای به اشتراک‌گذاشتن پستی در پلتفرم‌های مختلف ناچارید کل متن را از ابتدا بازنویسی کنید، کلافه شده‌اید؟ نیل داگر (Neil Dagger) متخصص هوش مصنوعی و ماشین‌لرنینگ قرار است در کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید (The ChatGPT millionaire) راه حلی، جامع، آسان و عملی برای حل تمام این مشکلات ارائه دهد.

معرفی و دانلود کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

این کتاب در شروع، نمایی کلی از وضعیت کنونی هوش مصنوعی و AI را ارائه می‌دهد و تاثیر آن را بر صنایع و مشاغل مختلف بررسی می‌کند. نیل داگر توضیح می‌دهد که هوش مصنوعی چطور بخش‌هایی مانند امور مالی و بازاریابی را متحول کرده است و پیش‌بینی می‌کند نفوذ آن در سال‌ها بعدی به طور فزاینده‌ای بیشتر و بیشتر خواهد شد. او تاکید می‌کند که هوش مصنوعی برای همه‌ی مردم است و طی فصول مختلف به طور جامع و با زبانی کاملا ساده و خودمانی روش استفاده از آن و کاربرد‌هایش را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این کتاب، پرداختن به مهم‌ترین دغدغه‌ی این روزهای انسان‌ها در مواجهه با هوش مصنوعی است. آیا روزی هوش مصنوعی جای انسان‌ها را در مشاغل مختلف خواهد گرفت؟ آیا پیشرفت روزافزون تکنولوژی و هوش مصنوعی برای انسان خطرناک خواهد بود؟ دگر با بینشی هوشمندانه به این سوال پاسخ می‌دهد و توضیح می‌دهد که چطور باید هوش مصنوعی را همکار خود ببینیم و او را به‌عنوان همراهی تلقی کنیم که توانایی‌های ما را افزایش داده و ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می‌کند.

مهم‌ترین نکته درباره‌ی کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید این است که کتاب تلاش کرده به جای تمرکز بر بخش تئوری و توضیح فرایندهای پیچیده و غیرکارآمد، دستورالعمل‌هایی کاملا کاربردی و مفید ارائه دهد تا مخاطبان هر چه سریع‌تر به بهروری رسیده و بتوانند با استفاده از هوش مصنوعی و چت‌جی‌پی‌تی به درآمد و رفاه شخصی برسند.

نکوداشت‌های کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

  • این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا ChatGPT را به عنوان یک ابزار استفاده نکنید، بلکه به عنوان همراهی که شما را یاری می‌دهد تا به موفقت مالی برسید، آن را در کنار خود داشته باشید. (ری، بنیانگذار Vidinfinity)
  • اگر به دنبال یک راهنمای شروع برای استفاده از ChatGPT هستید، این کتاب را بخوانید. (آمنا، بنیانگذار Amenakay.com)
  • کتاب با ChatGPT میلیونر شوید یک راهنمای جامع و به‌روزشده است که به شما نشان می دهد چگونه به سرعت و آسانی درآمد کسب کنید. راهنمایی گام به گام برای ایجاد منابع درآمد فعال، تحقیق، ایجاد و تبلیغ محتواهای جذاب در چند ثانیه، تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خود از طریق اتمام پروژه‌هایشان با کیفیت بالا و به سرعت. این کتاب برای هر کسی که می‌خواهد با استفاده از ChatGPT به درآمد برسد، ضروری است. حتی اگر دانش پیشین نداشته باشد. (آمازون)

کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با زبانی ساده به مسئله‌ی هوش مصنوعی پرداخته و از پایه‌ای‌ترین و ساده‌ترین مسائل شروع به آموزش کرده است؛ از این رو این اثر برای تمام افرادی که به حوزه‌ی تکنولوژی و هوش مصنوعی علاقه‌مند هستند، با هر سطح اطلاعاتی که در این زمینه دارند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید: پول درآوردن راحت‌تر از همیشه می‌خوانیم

به عنوان فریلنسر، می‌توانید طیف وسیعی از خدمات را به مشتریان در سراسر جهان ارائه دهید و با ChatGPT می‌توانید به یک فریلنسر حرفه‌ای تبدیل شوید که قادر است کارهای با کیفیت را با سرعت بالا تحویل دهد. در این فصل، به شما نشان خواهم داد که با استفاده از ChatGPT برای انجام بخش اعظم کارهایی مانند ترجمه، سایه نویسی، متن تبلیغاتی، مقالات وبلاگ و فیلم‌نامه‌نویسی، چقدر می‌توانید در کار خود به عنوان فریلنسر درآمد کسب کنید.

ChatGPT هرگز شما را مجبور نمی‌کند، بلکه صرفاً مهارت‌های شما را ارتقا می‌دهد و آن‌ها را تقویت می‌کند تا محتوای بسیار با کیفیت‌تری را ایجاد کنید. شاید در مورد وب‌سایت‌هایی مانند fiverr.com، upwork.com و peopleperhour.com شنیده باشید که به افراد اجازه می‌دهند تقریباً برای هر نوع کاری با فریلنسرها ارتباط برقرار کنند. این بازارها در معرض یک تحول عظیم هستند.

قبلاً نحوه نوشتن مقالات وبلاگ با ایجاد عناوین، طرح کلی و تولید پست به صورت کامل را مشاهده کردیم. در اینجا به شما نشان خواهم داد که نوشتن مطالب وبلاگ به عنوان یک فریلنسر چقدر می‌تواند راحت باشد:

پست‌های وبلاگ

تولید محتوای وبلاگ با کیفیت بالا زمان‌بر است. اما با ChatGPT، می‌توانید در کسری از ثانیه مقالات خوب، آموزنده و جذاب را برای وبلاگ خود تولید کنید. چه در حال کار بر روی وبلاگ مشتری یا وب‌سایت خودتان باشید، ChatGPT می‌تواند به شما در تولید محتوای ارزشمند و جذاب کمک کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: CHATGPT به چه دردی می‌خورد؟
فصل 2: شروع کار با CHATGPT
فصل 3: نکاتی برای استفاده مؤثر از CHATGPT
فصل 4: با CHATGPT افزایش بهره‌وری را تجربه کنید
فصل 5: از CHATGPT برای ایجاد جریان‌های درآمد غیرفعال و مداوم استفاده کنید
فصل 6: با CHATGPT به یک فریلنسر حرفه‌ای تبدیل شوید
فصل 7: درخواست‌های «مثل... باش» دلخواه من
فصل 8: محدودیت‌ها
نتیجه‌گیری
از شما متشکرم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید: پول درآوردن راحت‌تر از همیشه
نویسنده
مترجمامیرحسین فتوحی
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-5850-52-1
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

حامد صفری
۱۴۰۳/۱/۸
به کمک چت جی پی تی می توانید کارهای خسته کننده را به شکل خودکار انجام دهید، گردش کار را ساده کنید و جریان های درآمدی جدیدی ایجاد کنید. این فقط یک ابزار نیست، بلکه همراهی است که می تواند به شما در دستیابی به موفقیت مالی کمک کند. از ایجاد محتوای جذاب و تولید کدهای پیچیده تا خدمات مشتری و انجام ظرفیت تحقیقات، های آن بی نهایت است. این کتاب به شما می آموزد که چگونه از ChatGPT برای ایجاد فرصت های جدید، صرفه جویی در زمان و بهبود نتایج خود استفاده کنید. این کتاب فقط برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل نیست، بلکه برای هر کسی که به دنبال کسب درآمد از مهارت ها و استعدادهای خود با استفاده از ChatGPT بوده نیز مفید می باشد. به عنوان فریلنسر، بازاریاب دیجیتال یا تولیدکنندۀ محتوا، یاد خواهید گرفت که چگونه از ChatGPT برای بهبود بهره وری و درآمد خود استفاده کنید.
عادل آتشین
۱۴۰۲/۱۲/۳
تنها کتاب موجود فارسی متاسفانه، البته هستن با ترجمه‌های متفاوت ولی همش همین محتوا است، امیدوارم هر چه سریعتر هوش‌های مصنوعی با سرورهای ایرانی و کتب بومی درجه 1 خلق و در دسترس قرار بگیره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

برای دریافت کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.