معرفی و دانلود کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف

عکس جلد کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف

کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف نوشته‌ی کریس کالفر، داستانی هیجان‌انگیز، فانتزی و گیراست که به روایت زندگی بریستال اورگرین می‌پردازد. بریستال که در جلد پیشین مشخص شده بود یک پری‌ست و توانایی جادویی دارد حالا در سرزمین خود مشهور و معروف شده و همه او را دوست می‌دارند اما اوضاع روی یک پاشنه نمی‌چرخد و با ورود یک شخصیت اسرارآمیز همه‌چیز دگرگون می‌شود. این کتاب خواندنی در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف

بریستال اورگرین، یاغی و قانون‌شکن است اما این ویژگی‌هایش آن‌قدر که تصور می‌شود منفی نیست. اصلا همین‌ ویژگی‌اش او را به کتابخانه کشاند و باعث شد متوجه شود از دسته‌ی پریان است و قابلیت جادویی دارد! همین یاغی‌گری‌اش بود که به کمکش آمد تا ملکه‌ی برفی را شکست دهد و در جامعه‌ای که جادو ممنوع بود و جادوگران مجازات می‌شدند، جادو را به عنوان امری پذیرفته جای بیندازد. حالا همه‌چیز بهتر شده. بریستال معروف و محبوب است و مردم برای دیدنش صف می‌کشند. او اکنون یک سلبریتی‌ست و گرچه مبتلا به افسردگی شدید شده اما تقریبا اوضاع آرام است. اما همین‌طور آرام خواهد ماند؟ البته که نه!

معرفی و دانلود کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف

در دنیای جادویی هیچ‌گاه، قرار نیست شرایط ثابت بماند. شخصیت‌های جدید قدم به دنیای زیبا و رویایی بریستال می‌گذارند و جادوگری مرموز تصمیم می‌گیرد مکتب جادویی خود را برپا کند. تصمیمی که همه‌چیز را به هم می‌ریزد و پای قبیله‌ای باستانی را که به شدت از رواج یافتن و پذیرفته شدن جادو عصبانی‌اند، به سرزمین بریستال باز می‌کند. رازهای مخوف برملا می‌شوند و بریستال با نزدیک‌ترین دوستان و آشنایان خود دچار یک چالش بسیار بزرگ می‌شود...

آیا این بار نیز بریستال می‌تواند بر اوضاع فائق آید و سرزمینش را حفظ کند یا مغلوب افکار سیاه و نفرین افسردگی می‌شود و خود را خواهد باخت؟

کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف (A Tale of Witchcraft) نوشته‌ی کریس کالفر (Chris Colfer) داستانی مسحورکننده و جادویی‌ست که از همان خطوط ابتدایی خواننده را به خود جذب می‌کند. کریس کالفر خواننده، بازیگر و نویسنده‌ی مشهور، می‌کوشد در این کتاب، ضمن روایت داستان، از افسردگی و احساسات ناامیدکننده‌ای سخن بگوید که ممکن است هر فردی را در برهه‌هایی از زندگی‌اش درگیر کند و نشان دهد چطور با وجود این احساسات تاریک می‌توان به زندگی و تلاش ادامه داد و بر آن‌ها فائق آمد.

کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف توسط الهام فیاضی به فارسی ترجمه شده و در نشر پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های جادوهای همیشگی

مجموعه کتاب جادوهای همیشگی، مجموعه کتابی فانتزی و هیجان‌انگیز است که توسط کریس کالفر نوشته شده است. این مجموعه کتاب سه جلدی تا‌به‌حال برنده و نامزد جوایز متعددی شده و توانسته نظر منتقدان و خوانندگان زیادی را به خود جلب کند. تاکنون دو جلد از این مجموعه به ترتیب به نام‌های «جادو ممنوع» و «انجمن مخوف» در انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ی الهام فیاضی به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف

  • حضور در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز
  • نامزد بهترین کتاب گودریدز برای کودکان و نوجوانان در سال 2020

کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای گروه سنی نوجوان نوشته شده و به سبب داستان جذاب و جادویی‌اش توجه همه‌ی علاقه‌مندان به کتاب و رمان‌های ژانر فانتزی را به خود جلب می‌کند.

در بخشی از کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف می‌خوانیم

وقتی داشت از چهارچوب در به پایین برمی‌گشت، از گوشه‌ی چشمش متوجه حرکتی شد. به آن‌طرف نگاه کرد و دری را پشت میز جمجمه‌ای دید که خودبه‌خود باز شد. فقط به قدر یک شکاف باز شده بود، اما تمام اتاق را پر از نور نارنجی کرد. نوری مسحورکننده بود و لوسی قبل از آنکه بتواند جلوی خودش را بگیرد، به آن‌طرف دفتر خزید و درونش سرک کشید.

در به گنجه‌ای دراز راه داشت که طبقاتش از چوب سوخته بود. توی قفسه‌ها صدها فانوس کدوحلوایی به نمایش گذاشته و تک‌تک کدوحلوایی‌ها را به حالتی خاص و شبیه صورت‌های واقعی تراشیده بودند. لوسی با خودش فکر کرد نگه داشتن چنین مجموعه‌ای توی گنجه خیلی عجیب است، برای همین داخل رفت تا از نزدیک تماشا کند. توی چندتا از فانوس‌ها را نگاه کرد و شمع‌های سیاهی را در آن‌ها دید که فتیله‌هایشان با ارتفاع‌ها و سرعت‌های متفاوت می‌سوخت.

در انتهای گنجه، یک کدوحلوایی روی میزی اختصاصی قرار داشت که تصویر زنی جوان رویش حک شده بود. به‌محض اینکه لوسی چشمش به آن افتاد، تمام وجودش لرزید. زن جوان به طرز عجیبی به نظرش آشنا بود. لوسی قبلاً بارها او را دیده بود، ولی درست یادش نمی‌آمد او کیست. می‌دانست اگر تمرکز کند اسم زن جوان را به‌ خاطر می‌آورد، برای همین به‌طرفش خم شد و نقش حکاکی‌شده را با دقت برانداز کرد.

«آهان! مُچت رو گرفتم!»

لوسی با عجله برگشت و هریت را دید که پشت سرش در دفتر ایستاده است. ابرویش را با چنان سوءظنی بالا برده بود که تقریباً به بالای سرش رسیده بود و بینی‌اش با چنان شدتی می‌لرزید که لوسی نگران بود از صورتش کنده شود.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز: بازگشت درستکارها
فصل اول: سد شکسته
فصل دوم: شادمانی
فصل سوم: درستکاران وارد می‌شوند
فصل چهارم: پیشنهاد مسحورکننده
فصل پنجم: گرما از قلبی یخ‌زده
فصل ششم: مدرسه‌ی جادوگری ریوِنکرِست
فصل هفتم: موجود کوچک بدجنس
فصل هشتم: جادوی خفیف و جادوی قوی
فصل نهم: اکسیرها و طلسم‌ها
فصل دهم: صرف چای با شاهزاده
فصل یازدهم: مراسم ثبت‌نام
فصل دوازدهم: ملاقات
فصل سیزدهم: صبح روز بعد
فصل چهاردهم: تسلیم
فصل پانزدهم: هیولای سایه
فصل شانزدهم: درستکار بی‌نقاب
فصل هفدهم: چهره‌های آشنا
فصل هجدهم: معامله با مرگ
فصل نوزدهم: خودِ ذهن
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف
نویسنده
مترجمالهام فیاضی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-622-274-334-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف

برای دریافت کتاب جادوهای همیشگی 2: انجمن مخوف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.