معرفی و دانلود کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز

عکس جلد کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز

کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز، نوشته‌ی کریس کالفر، سومین قسمت از این مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. در این کتاب، بریستال اورگرین که یک سال قبل با مرگ معامله کرده است، به‌دنبال زنِ نامیرایی می‌گردد که چندصد سال پیش مرگ را فریب داده است. او تنها دو هفته وقت دارد که این زن را پیدا کند و بکشد وگرنه مرگ جانش را از او خواهد گرفت.

درباره‌ی کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز

کریس کالفر (Chris Colfer)، نویسنده‌ی کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز (A Tale of Sorcery) را شاید بسیاری به خاطر سریال «گِلی (Glee)» و بازی در نقش «کرت هامل» بشناسند. اما این بازیگر و خواننده‌ی آمریکایی، تاکنون چندین رمان فانتزی برای نوجوانان نوشته است که توانسته‌اند به لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز نیز راه یابند. او در داستان‌هایش، که خودش آن‌ها را تحت‌تأثیر کتاب‌های هری پاتر نوشته‌ی جی. کی. رولینگ می‌داند، مفاهیمی چون پذیرش و هویت را بررسی می‌کند و به نوجوانان اهمیت منطقی بودن و شفقت داشتن را آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز

در کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز، ما با ادامه‌ی ماجراهایی که برای بریستال اورگرین و دوستانش رخ می‌دهند مواجه می‌شویم. بریستال در جلد قبلی از این مجموعه با مرگ معامله کرده بود که در ازای کشتن یک زن نامیرا، زنده بماند. مرگ به او یک سال فرصت داده بود تا این زن را پیدا کند و حالا از این زمان، تنها دو هفته باقی مانده است. بریستال در این یک سال، در پیدا کردن نامیرا هیچ پیشرفتی نداشت و فقط فهمیده بود باید برای کشتن او کتاب طلسم باستانی را پیدا کند؛ کتابی که به کمک دوستانش دربه‌در دنبالش می‌گشتند و اصلاً معلوم نبود واقعاً وجود دارد یا نه.

در ادامه‌ی کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز، بریستال و دوستانش متوجه می‌شوند نیرویی تاریک و شیطانی از دل زمین بیرون زده است و برای مقابله با آن، پریان و جادوگران باید دست‌به‌دست هم دهند و متحد شوند. اما به نظر می‌رسد این نیروی پلید و شیطانی، آشناتر از چیزی است که بقیه فکر می‌کنند و گروهی از کیمیاگران باور دارند این نیرو به‌شکلی با دوستِ بریستال، زانتوس مرتبط است.

کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز، آخرین قسمت از مجموعه‌ی جادوهای‌ همیشگی به‌شمار می‌رود و تصویرگری آن را براندون دورمن برعهده داشته که در مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی نیز با کریس کالفر همکاری کرده است. این کتاب توسط الهام فیاضی ترجمه شده و نشر پرتقال آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی جادوهای‌ همیشگی

مجموعه کتاب‌های جادوهای همیشگی نوشته‌ی کریس کالفر در سه‌جلد به زبان انگلیسی منتشر شده است. تاکنون دو جلد از این مجموعه به ترتیب به نام‌های «جادو ممنوع» و «انجمن مخوف» در انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ی الهام فیاضی به چاپ رسیده است. موضوع این کتاب‌ها که در فضایی تخیلی و فانتزی نوشته شده، تقابل جادوگرها با باورهای اشتباه مردم و سیاستمداران است.

کریس کالفر کتاب اول مجموعه‌ی جادوهای‌ همیشگی را «مانیفستی برای شفقت و دلسوزی» نامیده و انگیزه‌ی اصلی‌اش از نوشتن این مجموعه را احساس خشم و درماندگی‌اش در رابطه با وضعیت جهان اعلام کرده است. او با نوشتن مجموعه‌ی جادوهای‌ همیشگی به‌دنبال این بود که به والدین و معلمان کمک کند که بتوانند مسائل و مشکلات سخت و پیچیده‌ی جهان را برای کودکان باز کنند.

کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین اصلی کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز، نوجوانانی هستند که به داستان‌های فانتزی و جادویی علاقه دارند.

در بخشی از کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز می‌خوانیم

از آخرین طلوع خورشید در سرزمین جنوبی حدود یک سال می‌گذشت. آن بعدازظهر وحشتناک که شاهزاده «هفت» گالیوانت ارتش مردگان درستکار را به حومه‌ی شهر فرستاد و چریوت هیلز را آماج حمله قرار داد، از خاطر مردم پاک نمی‌شد. در آنجا، شاهزاده روی تخت پدربزرگ فقیدش در قصر چمپیون نشست و خود را نه فقط پادشاه جدید سرزمین جنوبی، که امپراتور یک امپراتوری درستکار معرفی کرد.

شوربختانه در سرزمین جنوبی هیچ‌کس نمی‌توانست جلوی او را بگیرد. شاهزاده کاملاً قانونی حق داشت که سلطنت تازه به ارث رسیده‌اش را هر طور که می‌خواست تغییر دهد. ولی حتی وفادارترین پیروانش هم نمی‌دانستند او چه افکار وحشت‌آفرینی در سر دارد و خیلی زود از هیولایی که به پرورش آن کمک کرده بودند، متنفر شدند.

امپراتور در اولین اقدام خود ارتش سرزمین جنوبی را منحل و ارتش مردگان را به‌جای آن منصوب کرد. دومین اقدامش این بود که تمام قدرت و نفوذ قاضی‌ها را ازشان سلب کرد و جایگاهشان را به اعضای متعهد گروه برادری‌اش داد. سومین اقدام او لغو کامل قانون اساسی سرزمین جنوبی و تصویب قانون جدید دیگری به‌جای آن بود که بر اساس اصول سرکوب‌گرانه‌ی آموزه‌های درستکاری انجمن نوشته می‌شد.

طبق قانون جدید تمام مدرسه‌ها و کلیساها تعطیل می‌شدند. شهروندان فقط حق داشتند درباره‌ی شخص امپراتور بخوانند و او را ستایش کنند. درِ تمام فروشگاه‌ها و بازارها تخته شد. مواد غذایی و وسایلی که مردم نیاز داشتند، بر اساس میل و خواست امپراتور میانشان توزیع می‌شد. تمام موجودات سخنگو پریچه‌ها، کوتوله‌ها، جن‌ها، دیوها و غول‌ها را به سرزمین‌های جداگانه‌ی خود تبعید کردند و دیگر حق بازگشت نداشتند. مرزها را برای همیشه بستند و هرگونه ارتباط با دنیای بیرون را اکیداً ممنوع اعلام کردند.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز: موجوداتی از اعماق زمین
فصل اول: امپراتوری درستکار
فصل دوم: شمارش معکوس
فصل سوم: سرمای سوزان حقیقت
فصل چهارم: پیغام
فصل پنجم: کیمیاگر
فصل ششم: مداخله‌ی ضروری
فصل هفتم: مؤسسه‌ی کیمیاگری
فصل هشتم: گردهمایی شاهان
فصل نهم: مراقب قدم‌هایت باش
فصل دهم: به‌سوی شمال‌شرقی
فصل یازدهم: پریچه‌ی شاهزاده
فصل دوازدهم: نگهبانان اسرارآمیز
فصل سیزدهم: دراگون کیز
فصل چهاردهم: شام با پریچه‌ها
فصل پانزدهم: معبد دانش
فصل شانزدهم: طعمه
فصل هفدهم: معمای چهار در
فصل هجدهم: نقشه‌ی نامیرا
فصل نوزدهم: خوبی‌های طلسم
فصل بیستم: قیام اهریمن‌ها
فصل بیست‌و‌یکم: سرداب جادوگران
فصل بیست‌ودوم: پادشاه اهریمن‌ها و ملکه‌ی برف
فصل بیست‌و‌سوم: جنگ آتش، یخ و کیمیاگری
فصل بیست‌وچهارم: خداحافظی آتشین
فصل بیست‌وپنجم: علم فراموش‌شده
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز
نویسنده
مترجمالهام فیاضی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-622-274-465-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز

امیرعلی عبدالعظیمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خیلی خوب بود پیشنهاد می‌کنم این مجموعه‌ی سه جلدی «جادو‌های همیشگی» و مجموعه‌ی شش جلدی «قصه‌های همیشگی» را بخوانید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز

برای دریافت کتاب جادوهای‌ همیشگی 3: معبد اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.