معرفی و دانلود کتاب جامع اسرار قانون جذب

عکس جلد کتاب جامع اسرار قانون جذب
قیمت:
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جامع اسرار قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جامع اسرار قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جامع اسرار قانون جذب

کتاب جامع اسرار قانون جذب، به قلم نویسنده‌ی پرفروش، جو ویتالی، راز رسیدن به نتایج مطلوب را برایتان افشا می‌کند و نُه روش قدرتمند را برای عبور از موانع و مشکلات و رسیدن به موفقیت حداکثری در اختیار شما می‌گذارد. این روش‌ها تکنیک‌هایی اثبات‌شده و انعطاف‌پذیر هستند که با پاکسازی باورهای غلط و محدودکننده، شما را به اهداف و رویاهایتان می‌رسانند.

درباره‌ی کتاب جامع اسرار قانون جذب

اگر باورهایتان را تغییر بدهید، نتایج متفاوتی نصیب‌تان می‌شود. این پیامِ اصلی کتاب جامع اسرار قانون جذب (The Art and Science of Results: The 9 Most Powerful Ways to Clear Blocks to Your Ultimate Success) به قلم جو ویتالی (Joe Vitale) است. از نظر او افرادی که به شرایط سخت زندگی و مشکلات مختلف اشاره می‌کنند، آدم‌های بهانه‌گیری هستند که صرفاً به خاطر باورهای نادرست به نتایج مطلوب‌شان نمی‌رسند. از طرف دیگر، کسانی نیز هستند که با وجود بهانه نگرفتن و تلاش بسیار، باز هم به اهداف‌شان دست نمی‌یابند. این افراد به قدرت درون خودشان ایمان ندارند و کلید حل مشکل‌شان قانون جذب است. بنا بر قانون جذب، باورهای درست شما را به موفقیت صددرصدی می‌رسانند. باورِ درست به هدف‌گذاری دقیق و برنامه‌ریزی هدفمند می‌انجامد و ناخودآگاه به تلاش‌های شما جهت می‌دهد و در نتیجه شما را به رویاهایتان می‌رساند.

جو ویتالی، چهره‌ی مشهور فیلم راز (The Secret)، این بار با تکنیک‌هایی جدید رازهای رسیدن به نتایج دلخواه را با شما در میان می‌گذارد. تبعیض‌های طبقاتی، جنسیتی و نژادی، نداشتن منابع و امکانات کافی، کمبود وقت و حتی مشکلات جسمی شرایطی هستند که در نظر او اهمیتی ندارد و صرفاً باورهایی محدودکننده‌اند. به عقیده‌ی ویتالی راه موفقیت از درون می‌گذرد. تنها کلید رسیدن به موفقیت، باور به قدرت درون و برطرف کردن موانع درونی است. این موانع درونی عبارتند از ترس، خودتخریبی و تنبلی که نیاز به پاکسازی و حذف دارد.

معرفی و دانلود کتاب جامع اسرار قانون جذب

جو ویتالی معتقد است ما توسط باورهای آگاهانه هدایت نمی‌شویم، بلکه این باورهای پنهان در ضمیر ناخودآگاه‌مان است که اقدامات ما را کنترل می‌کند. ضمیر ناخودآگاه مانند پایگاه داده‌ی پنهانی عمل می‌کند که برای دسترسی به آن باید خودمان را بکاویم. در حقیقت، این پایگاه داده پنهان نیست، صرفاً در تاریکی فراموش شده و باید روی آن نور بیندازیم. کتاب جامع اسرار قانون جذب وظیفه‌ی نور انداختن بر ضمیر ناخودآگاه را برای خود تعریف می‌کند و تکنیک‌هایی ارائه می‌دهد که از این باورها پرده بر می‌دارند. به این ترتیب می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک را نگه دارید و کدام را دور بیندازید.

کتاب جامع اسرار قانون جذب در 13 فصل نوشته شده است. برای اجرا کردنِ نه تکنیک پیشنهادی جو ویتالی، ابتدا باید هدف‌تان را بنویسید و نتیجه‌ی مطلوب‌تان را مشخص کنید. مرحله‌ی دوم تصور کردن هدف است. چه باورهای محدودکننده‌ای در این مرحله در ذهن شما شکل می‌گیرد؟ باید این باورها را هم بنویسید. در قدم بعدی به فرایند نه تکنیک قدم می‌گذارید و تمامی این باورها را پاکسازی کرده و باورهای جدیدی طراحی می‌کنید که شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهند.

کتاب جامع اسرار قانون جذب را سعید گل محمدی به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش ذیل مجموعه کتاب‌های روانشناسی منتشر کرده است.

کتاب جامع اسرار قانون جذب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که به مطالعه‌ی کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب جامع اسرار قانون جذب می‌خوانیم

لازم نیست به یک درمانگر مراجعه کنید. مطمئناً لازم نیست روی صحنه بروید. این چیزی است که شما یاد می‌گیرید برای خودتان انجام دهید. بسیار ساده، آسان و ایمن است. ازآنجایی‌که هیپنوتیزم را روی خودتان انجام می‌دهید، خود را دستکاری نمی‌کنید؛ مگر اینکه بخواهید بگویید که این دستکاری شما را به‌سمت رؤیاهایتان سوق می‌دهد. شما هیچ کار مضری برای خود انجام نمی‌دهید، زیرا به‌دنبال نتیجه‌ای هستید که می‌خواهید؛ چیزی که برای شما و خانواده، دوستان و احتمالاً جامعه، اگر نه سیارۀ زمین، مفید است.

من می‌توانم در مورد هیپنوتیزم چیزهای زیادی بگویم. شرکت من، بازاریابی هیپنوتیزمی نام دارد که عنوان یکی از کتاب‌هایم نیز هست. دیگری، نوشتن هیپنوتیزمی نام دارد. درمورد داستان‌سرایی هیپنوتیزمی هم نوشته‌ام؛ من هیپنوتیزم شده‌ام؛ هیپنوتیزم را تمرین کرده‌ و دیگران را هیپنوتیزم کرده‌ام.

هیپنوتیزم کمی متفاوت با تجسم است که ابزاری برای استفاده در هیپنوتیزم محسوب می‌شود. هیپنوتیزم را یک تکنیک آرامش‌بخش در نظر بگیرید، راهی برای متمرکز کردن توجه خود؛ به‌طوری‌که بتوانید روی نتایجی که می‌خواهید تمرکز کنید. می‌توانید روی آرامش تمرکز کنید. می‌توانید روی استفاده از ابزارهایی مانند تجسم تمرکز کنید، اما ذهن خود را کنترل می‌کنید. با هیپنوتیزم، آرامش می‌گیرید، تمرکز می‌کنید و نتیجه‌ای را که می‌خواهید هدف قرار می‌دهید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: چگونه به نتایجی که می‌خواهید برسید
فصل دوم: پیش از اینکه بتوانید جاده‌ای بسازید، باید مسیر را پاک‌سازی کنید
فصل سوم: تأثیر باورهایتان در تغییر زندگی
فصل چهارم: اولین تکنیک پاک‌سازی: پرسش‌های سقراطی
فصل پنجم: دومین تکنیک پاک‌سازی: هوئوپونوپونو
فصل ششم: سومین تکنیک پاک‌سازی: خودهیپنوتیزمی
فصل هفتم: چهارمین تکنیک پاک‌سازی: موسیقی شفابخش
فصل هشتم: پنجمین تکنیک پاک‌سازی: نظارت و مربیگری
فصل نهم: ششمین تکنیک پاک‌سازی: تکنیک آزادسازی عاطفی
فصل دهم: هفتمین تکنیک پاک‌سازی: بازنویسی داستان شما
فصل یازده: هشتمین تکنیک پاک‌سازی: تصویرسازی
فصل دوازدهم: نهمین تکنیک پاک‌سازی: تصدیقات
فصل سیزدهم: مراحل پایانی بیداری: نتایج از یک دیدگاه معنوی
دربارۀ نویسنده
دربارۀ مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جامع اسرار قانون جذب
نویسنده
مترجمسعید گل محمدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-220-819-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جامع اسرار قانون جذب

علیرضا رضایی
۱۴۰۳/۱/۸
شخصأ از نویسنده این کتاب به خاطر کتاب محدوده صفر خوشم نمی‌اومد تا این که این کتابش رو خوندم کتاب فوق العاده صریح و شفافیه! از جمله کتابهایی هست که هر کسی که از این قبیل کتاب ها میخونه بایستی تو مجموعه کتاب خونه‌اش داشته باشه، هر ۹ تکنیکی که یاد میده رو دوست داشتم و نظرم نسبت به نویسنده کاملا عوض شد موفق باشین.
پریسا فرهنگ
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
همه کتابهای جو ویتالی عالی هستند فقط کاش صوتی این کتاب هم موجود می‌بود. که به راحتی بتوانم چند بتر گوش کنم. ممنون از کتابراه
M.H
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتاب عالی بود
از خوندنش لذت بردم و آموختم و به کسانی که به مباحث روانشناسی و متافیزیک علاقمندند توصیه می‌کنم بخونن
رجبی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
پیشنهاد می‌شود حتما فیلم مستند راز چندین بار تماشا شود تا به عمق این کتاب پی برد
مسعود محمدزاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کتابی جذاب و پر کاربرد از استادی صاحب نام.
کاربر S
۱۴۰۳/۱/۵
یک کتاب خوب و جدید از دکتر جوویتالی بزرگ
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب جامع اسرار قانون جذب

برای دریافت کتاب جامع اسرار قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.