معرفی و دانلود کتاب جبران می‌کنم

عکس جلد کتاب جبران می‌کنم
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جبران می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جبران می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جبران می‌کنم

سوفی کینسلا در کتاب جبران می‌کنم، با زبان طنزآمیز و دلنشین خود، داستان دختری را روایت می‌کند که میان زندگی خانوادگی و زندگی‌ای که آرزویش را دارد در کشاکش است. در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز و ساندی تایمز، ما تلاقی عشق و قدرت را در دختری جوان مشاهده می‌کنیم.

دربارۀ‌ کتاب جبران می‌کنم:

«خانواده مهم‌ترین چیزه.» این شعار پدر فیکسی است، پدری که مدتی‌ست از دنیا رفته و مسئولیت فروشگاه خانوادگی را روی دوش فیکسی گذاشته است. اما این تنها مشکل قهرمان این داستان نیست؛ فیکسی، همانند اسمش، عادت دارد همه‌چیز را فیکس و روبه‌راه کند. او توجه وسواس‌گونه‌ای به مشکلات دارد. رمان جبران می‌کنم (I Owe You One) ماجرای فیکسی و شرایطی است که باید با آن دست‌وپنجه نرم کند.

سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) گره دیگری را نیز به داستان اضافه می‌کند. وقتی یک غریبۀ خوش‌تیپ در یک کافه از فیکسی می‌خواهد که مراقب لپ‌تاپش باشد، فیکسی با اخلاق همیشگی‌اش به او نه نمی‌گوید و لپ‌تاپ سباستین را از فاجعه‌ای احتمالی نجات می‌دهد. و با همین اتفاق به‌ظاهر ساده، سباستین، که مدیر سرمایه‌گذاری است، به فیکسی وعده می‌دهد که محبتت را «جبران می‌کنم».

اما فیکسی، که هیچ‌وقت چیزی برای خودش نمی‌خواهد، از سباستین درخواست می‌کند تا به رایان، عشق دوران کودکی‌اش، شغلی بدهد. اما رفته‌رفته احساساتی میان این دو ردوبدل می‌شود که فیکسی را در آستانۀ تصمیم بزرگی قرار می‌دهد. آیا فیکسی شجاعت این را دارد که تغییر بزرگی در زندگی‌اش ایجاد کند؟ آیا او زندگی و عشقی را که مستحقش است باز پس خواهد گرفت؟

رمان جبران می‌کنم، با سبک کمدی‌رمانتیک و روایت اول شخص خود، فضای صمیمانه‌ای را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند تا به‌راحتی بتوانند با شادی‌های این دختر جوان بخندند و با ناراحتی‌هایش همدلی کنند. کینسلا بار دیگر توانسته، با به کار گرفتن نثر پرشیطنت خود، کتابی بنویسد که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جای بگیرد.

افتخارات کتاب جبران می‌کنم:

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز

نکوداشت‌های کتاب جبران می‌کنم:

- یک جامْ لذت ناب! (جنی کالگن)
- غوغایی لذت‌بخش و مقاومت‌ناپذیر. (بوک‌لیست)
- جبران می‌کنم به‌طرزی باورنکردنی لذت‌بخش است و هم خوانندگان قدیمی کینسلا و هم مخاطبان جدید باید این کتاب را بخوانند. (پاپ‌شوگر)
- داستانی طنز دربارۀ خانواده، تعهد، و بر عهده گرفتن مسئولیت زندگی... کینسلا داستان جذابی خلق کرده که پر از شخصیت‌های عجیب‌وغریب و مکالمه‌های خنده‌دار است... مخاطبان کینسلا از این کتاب صمیمانه و درخشان لذت فراوان خواهند برد. (کرکاس ریویو)

کتاب جبران می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید کتاب جذاب و طنزآمیزی را بخوانید که سرگرمتان کند، این کتاب گزینۀ بسیار مناسبی برای داشتن اوقاتی خوش است.

با سوفی کینسلا بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی بریتانیایی متولد 1969 است. سوفی کینسلا نویسنده‌ی چندین کتاب پرفروش است که تابه‌حال میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش رسیده‌اند و در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز و ساندی تایمز قرار دارند. فیلم «اعترافات یک معتاد به خرید» بر اساس دو کتاب از مجموعه‌ی «معتاد به خرید» کینسلا ساخته شده است.

کتاب‌های کینسلا در 60 کشور منتشر شده است. از این نویسنده‌ی محبوب تاکنون چندین کتاب به فارسی نیز برگردانده شده که «من رو یادت هست»، «ناکدبانو»، «در جست‌وجوی آدری» و... از جمله‌ی آن‌هاست.

نویسندۀ کتاب حاضر، علاوه بر رمان بزرگسال، چندین مجموعه نیز برای کودکان منتشر کرده است. شهرت کینسلا در نوشتن داستان‌های طنزآمیز با زبانی ساده و خودمانی است.

در بخشی از کتاب جبران می‌کنم می‌خوانیم:

مشکل من اینه که اصلاً نمی‌تونم بی‌خیال چیزی بشم، می‌ره روی اعصابم. به‌محض اینکه به یه مشکلی بربخورم، باید همون لحظه، همون جا، فیکسش کنم. بیخود نیست که اسم مستعارم شده فیکسی، من همه چی رو فیکس می‌کنم.

در اصل، این یه ویژگی مثبته. برای مثال، موقع عروسی هانا، بهترین دوستم، وقتی به سالن رسیدم، بلافاصله دیدم که فقط روی نصف میزها گل گذاشتن. شروع کردم به دویدن و قبل از اینکه بقیۀ مهمون‌ها برسن، فیکسش کردم. هانا رفت پشت میکروفون و بابت اینکه تونستم بحران «فلاورگیت» رو سر و سامون بدم ازم تشکر کرد. این قسمت خوبش بود.

از اون‌طرف، یه بار سعی کردم یه نخ رو از روی لباس یه خانم مسن بردارم تا مثلاً کمکی کرده باشم؛ به‌جاش، باعث شدم لباس بافتنی‌اش دربره و همه برگشتن و بهم نگاه کردن... خلاصه، افتضاح به بار آوردم.

نباید این کار رو می‌کردم. الان، این رو می‌فهمم.

به هر حال، این مشکل کوچولوی منه، ایرادیه که دارم. چیزهای مختلف می‌رن روی اعصابم. چیزی که همین لحظه داره اعصابم رو به هم می‌ریزه یه قوطی نوشابۀ کوکاکولاست. یکی این قوطی رو گذاشته طبقۀ بالای قسمت وسایل تفریحی، درست جلوی یه تختۀ بازی شطرنج که یه لکۀ بزرگ قهوه‌ای روش افتاده. مشخصه که یکی قوطی رو با بی‌دقتی اینجا باز کرده، یا یه‌جوری باعث شده نوشابه بپاشه بیرون و همه جا رو کثیف کنه و بعد هم، تمیزش نکرده. کی این کار رو کرده؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جبران می‌کنم
نویسنده
مترجمروناک احمدی آهنگر
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-622-7566-07-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جبران می‌کنم

مریم
۱۴۰۲/۶/۲۸
جبران می‌کنم داستانی هست که در عین سادگی دارای زیر لایه‌های روانشناختی هست، فیکسی دختری است که به نوعی وسواس نظم داره، دختری ساده با احساسات عمیق، در طول داستان آدمهای داستان به نوعی در دنیای رویایی خود غرق هستند و در نهایت یاد می‌گیرند با واقعیت مواجه شوند و خود واقعی و شرایط موجود را بپذیرند، و و محوریت خانواده حفظ زنجیرهای پیوند حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها همه همه داستان را به سمت داستانی می‌برد که در عین شعاری و اخلاقی بودن با خواننده رابطه برقرار می‌کند و او را با لبخندها، غم‌ها، استرسهای شخصیت‌ها و همزاد پنداری با آن‌ها همرا می‌کند، من این داستان رو دوست داشتم و به شما هم پیشنهاد می‌کنم.
Golden Sun
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
کتاب ساده، قابل درک و گرمی بود مثل همه کتاب‌های کینزلا. چیزی که در این کتاب دوست داشتم این بود که شخصیت‌ها ملموس، شرایط آشنا و اتفاقات تجربه شده بودن. همه‌ی آدمهایی که به خانواده‌شون وابستگی فکری و احساسی دارند در زندگیشون این حس رو تجربه کردن و با انتخاب گزینه اولویت دادن به مسائل دیگران سعی کردن علاقه و کمکشون رو نشون بدهند. اما درک این موضوع مهمه که ما تا زمانی که خودمون سر پا نشیم نمیتونیم دست کسی رو بگیریم باعث میشه اول به خودمون اهمیت بدیم تا برای عزیزانمون هم قوی باشیم. برای ان هایی که دلشون یک درام عاشقانه روان و قشنگ میخواد پیشنهاد میشه.
الهه حسنی
۱۴۰۲/۸/۱۵
خب من به عنوان یه ایرانی نمیتونم این کتاب رو با فرهنگ خودم کاملا درک کنم. سبک زندگی متفاوت باعث میشه تحلیل سخت بشه. با این حال حس میکنم خودم خیلی شبیه فیکسی (شخصیت اول داستان) هستم. کسی که دلش برای خانواده میتپه و سعی می‌کنه با تمام اختلافات اونا رو بپذیره و کنار هم نگهشون داره. داستان‌های دیگه‌ای که حول داستان اصلی پیش میاد کمی قابل پیش‌بینی بود، با این حال نحوه نگارش کتاب خسته کننده نیست و تونستم زود تمومش کنم. برای پر کردن اوقات فراغت گزینه مناسبیه و فکر رو ازاد می‌کنه چون با قهرمان داستان که همراه باشی باهاش میری به دل ماجرا
Amir Reza
۱۴۰۱/۷/۲۰
(بی اسپویل)
سوفی کینسلا خواننده‌ی موردعلاقه‌ی منه، برای قلم آغشته به طنز نرم جاری در متن گخثوث به خودش!.. چیزی که ار تمام کتاباش از جمله همین کتاب جبران کنم شاهدش هستیم،، دختری که هم نماد کهن الگوی شیرزن می‌تونه حساب بشه و هم دختر بابا... از طرفی هم با کمبود اعتماد بنفس دست و پنجه نرم می‌کنه در و
مخصوصا مقابل نزدیکان خودش.... شاید کمی یکنواخت احساس کنین کتابو، ولی این یکنواختی از نوع خوب قشنگ و خوش حسشه!... بدون خستگی همراه میشی با دختری که هرچه داستان رو به جلو میره، به درک عمیق تری از خودش و اعتماد به نفسش و اولویت‌های حسیش میشه
الهام شفیعی
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتابیست که لذت خوندنش تا مدتها در ذهنتون باقی میمونه🥰خوش قلبی قهرمان داستان و فداکاریهاش برای خانواده و عشقش به زیبایی به تصویر کشیده شده😍نویسنده مانند سایر آثارش طنزی فاخر رو بصورت کاملا ظریف به نمایش گذاشته😍مادر خانواده تیپیکال شخصیتهای بیشتر مادرهای ایرانی ستون خانواده هستش و در این کتاب و به نویسنده مرزهای همراهی خدمت خانواده رو ماهرانه به چالش میکشه بطوریکه پایان خوشی رو برای قهرمان داستان ثبت می‌کنه🥰از بهترین کتابهایی بود که خوندم مرسی از کتابراه
مهری رازقیان
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب زیبایی بود، درس‌های زیادی داشت هم راجع به خانواده هم راجع به مسائل عاطفی ‌. خانواده همه چیزه اما نباید برای خانواده‌ات هم زیادی از خود گذشتگی کنی چون تبدیل به وظیفه ات میشه. یه دیالوگ زیبا هم بود تو سریال پینکی بلایندرز که میگفت: کسی که مدام باعث درد شما می‌شود هرگز نمی‌تواند باعث آرامش شما و باشد. کسایی مثل رایان اگه توی زندگیتون هستن هیچوقت بهشون فرصت دوباره ندین چون هیچوقت عوض نمیشن بیشتر باعث شکستن قلبتون میشن.
نوشین نحریر
۱۴۰۳/۱/۱۴
از خوندن کتاب خیلی خیلی لذت بردم. نگارش سوفی کینسلا رو خیلی دوست دارم. طنز ظریفی توی آثارش هست. بعضی از قسمتهای کتاب از ته دل خندیدم و گاهی تحت تاثیر احساسات شخصیت‌های داستان قرار گرفتم. خیلی عالی موضوعات رو مطرح کرده بود خیلی واقعی و به دور از چیزهای غیرواقعی. ماجراهایی رو مطرح کرده بود که میتونست توی زندگی واقعی پیش بیاد. خوندن آثار این نویسنده رو به دیگران پیشنهاد میکنم. خودم هم سایر کتابهای سوفی کینسلا رو خواهم خوند.
آیناز تقوی
۱۴۰۲/۴/۱۸
این کتاب رو دوست داشتم، گاهی کتاب رو رها میکردم چون شخصیت اصلی داستان خیلی اعصابم رو بهم میریخت، شاید چون زیادی شبیه شخصیت جوونی خودم بود، در نهایت همه ما آدمهای معمولی هستیم که یکی از بیرون میتونه اشتباهاتمون رو ببینه و‌وقتی دوستمون داشته باشه اونها رو بهمون‌نشون میده و‌باعث بهتر شدنمون میشه، در مجموع کتاب آموزنده‌ای هست
خانم طاهری
۱۴۰۱/۷/۸
من واقعا از خوندنش لذت بردم و طوری بود که حتی تا چند وقت میخواستم کتابش رو بخرم که تو کتابخونه‌ام داشته باشم. داستان معمولی اما واقعا دلنشینی داشت و در کنار به تصویر کشیدن روابط (چه روابط عاشقانه و چه خانوادگی و دوستانه) چیزای دیگه‌ای رو هم یاد خواننده می‌داد. خلاصه بخوام بگم اینه که بنظرم از خوندنش پشیمون نمیشید.
آزیتا همتایی
۱۴۰۲/۱/۲۳
کتاب به صورت خیلی غیر واقعی روی یک سری مسائل پافشاری میکنه. نویسنده به جزییات محیطی که شخصیت داستان داخلش هست اهمیت زیادی نداده و به همین خاطر نمیشه خودتون رو به جای شخصیت داستان تصور کنید. ولی آموزنده هست و یک سری درس‌های زندگی رو میشه ازش گرفت... یک سری بخش‌ها هم به شیوه جذابی نوشته شده..
فهیمه
۱۴۰۱/۸/۱
اولین کتاب بود ازش خوندم. چقدر راحت و روون نوشته و ترجمه هم به نظرم عالیه. یک زندگی عادی را قشنگ به تصویر کشیده. داستان و شروع میکنی و خیلی راحت انگار روی سرسره هستی با داستان سُر میخوری و تا انتها میری و اصلا متوجه نمیشی کی تمومش کردی. عالی بود.
Ozra
۱۴۰۱/۱/۱۶
ترجمه روان بود و بجز یک رابطه عاشقانه نکات جالبی هم داشت.
نقش اول داستان بسیار قابل لمس بود برای من و تصمیماتی که برای مواجهه با مشکل داشت همون تصمیم‌های آدم‌های نرمال و خاکستری جامعه بود (نه ابر قهرمان‌هایی که معجزه میکنن.)
حدیثه کریمی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خوب و روون بود. مثل تمام کتاب‌های سوفی کینسلا فضای شاد و طنز توام با یه مفهوم اجتماعی یا اخلاقی داشت. یجاهایی خسته کننده بود و روند داستان کند میشد ولی درکل میشه گفت کتاب لذت بخشی بود.
مریم امامیان
۱۴۰۱/۱۱/۳
کتاب عالی بود داستانی لذت بخش ساده و ملموس. دیالوگها و فکرهایی که تو سر قهرمان داستان می‌چرخید ممکنه برای هر کدوم از ما هم پیش بیاد
ترجمه هم که عالی بود از خانم احمدی همشهری عزیزمون
کاربر Hasanpour
۱۴۰۱/۲/۲۹
من اول با خوندنش یکم از کارای فیکسی که شخصیت اول داستانه لجم میگرفت ولی در عین حال خیلی نکات جالب و اموزنده‌ای داشت در عین سادگی ولی واقعا خیلی چیزهای جدیدی یاد گرفتم از اتفاقات توی کتاب
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب جبران می‌کنم

برای دریافت کتاب جبران می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.