معرفی و دانلود کتاب رازم را نگه دار

عکس جلد کتاب رازم را نگه دار
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازم را نگه دار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازم را نگه دار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازم را نگه دار

کتاب رازم را نگه دار نوشته‌ی سوفی کینسلا داستان اِماست؛ زنی مهربان و موفق با چند راز کوچک بی‌اهمیت در مورد خودش، مادرش، دوست‌پسرش و همکارانش. اِما در شرایطی عجیب رازهای زندگی‌اش را برای مردی غریبه برملا می‌کند. او امیدوار است هیچ‌وقت غریبه را نبیند و همه‌چیز فراموش شود، اما بدترین وضعیت ممکن پیش می‌آید... این رمان کمدی رمانتیک از کتاب‌های موفق و پرفروش کینسلاست.

درباره‌ی کتاب رازم را نگه‌ دار

اِما کاریگن دستیار بازاریابی شرکت چند ملیتی پنترکولا در لندن است است. او زنی‌ست جوان و مهربان که در یک رابطه‌ی موفق عاطفی قرار دارد و دلش می‌خواهد در شرکتش ارتقا پیدا کند و مدیر بازاریابی شود. اِما برای برای اولین مأموریتش به گلاسکو می‌رود و امیدوار است توانایی‌اش را به شرکت اثبات کند. در برگشت به لندن و هواپیما در تندباد گرفتار می‌شود. اِما که ترس از پرواز دارد و خود را نزدیک به مرگ می‌بیند، با مرد آمریکایی بغل‌دستی‌اش شروع به حرف زدن می‌کند. در واقع، او که با شدید شدن تکان‌های هواپیما فکر می‌کند حتماً سقوط خواهد کرد و کارش تمام است، هر رازی که در زندگی‌اش دارد برای مرد فاش می‌کند: از خصوصی‌ترین مسائل خودش تا مادرش، دوست‌پسرش و همکارانش. ولی هواپیما سالم به زمین می‌نشیند. اِمای شرم‌زده، امیدوار است دیگر هیچ‌وقت مرد آمریکایی را نبیند تا همه‌چیز همین‌جا فراموش شود. روز بعد مدیرعامل شرکت برای بازدید به دفتر آن‌ها می‌آید. و اِما برای اولین‌بار مدیرش را می‌بیند. او کیست؟ بله دقیقاً. همان مرد آمریکایی توی هواپیما. فاجعه!

داستان کمدی رمانتیک رازم را نگه‌ دار (Can You Keep a Secret?) از اولین رمان‌هایی است که سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) نوشته، زمانی که هنوز شهرت امروزش را نداشت. با این وجود او از همان زمان نشان داده بود که چه قریحه‌ی طنز خوب و قلم توانایی در خلق موقعیت‌های کمدی دارد. کینسلا می‌تواند پیش‌پاافتاده‌ترین موقعیت‌ها را تبدیل به صحنه‌ای خنده‌دار کند. رازم را نگه‌ دار ایده‌ی بامزه‌ای دارد و نویسنده با دیالوگ‌های کوتاه، طنز و گزنده‌اش به‌خوبی از پس پیش بردن داستان برآمده است. در واقع نقطه‌ی قوّت داستان همین زبان کمدی اوست که لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. بیهوده نبوده که پس از انتشارش نقدهای مثبت زیادی گرفته، فروش خیلی خوبی داشته و حتی فیلمی هم از آن اقتباس شده.

سوفی کینسلا در توصیف کتاب رازم را نگه‌ دار می‌گوید این رمان درباره‌ی «چه می‌شود اگر» است. چه می‌شود اگر رازهای شرم‌آور و خصوصی‌مان را برای رئیس‌مان بگوییم؟ این کتاب همین را نشان‌تان می‌دهد.

رمان رازم را نگه‌ دار با ترجمه‌ی نفیسه معتکف در نشر لیوسا منتشر شده است.

اقتباس سینمایی از کتاب رازم را نگه‌ دار

سال 2019 فیلمی هالیوودی با همین عنوان از کتاب اقتباس شد. این فیلم کمدی رمانتیک را اِلیس دوران با بازی الکساندرا داداریو و تایلر هوچلین ساخته است. منتقدین بر خلاف کتاب، از فیلم استقبال چندانی به عمل نیاوردند.

نکوداشت‌های کتاب رازم را نگه‌ دار

  • ترکیب بامزه و هوشمندانه‌ی مصائب و لذت‌‌های حقیقت‌گویی. (مجله‌ی کازموپالیتن)
  • زمان‌بندی کینسلا خیلی دقیق و شم‌اش کاملاً درست است... دوست‌داشتنی است. (میامی هرالد)
  • خیانت و زدوبندکاری، رقابت، رسوایی، عشق و رابطه... قهرمان منطقی کینسلا حتماً خوانندگانی دارد که درکش کنند و به او بخندند. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب رازم را نگه دار برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران رمان‌های کمدی رمانتیک از خواندن این کتاب لذت خواهند برد. همینطور آن‌هایی که دوست دارند داستانی خنده‌دار، سرراست و خوش‌خوان بخوانند کتاب رازم را نگه دار می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

با سوفی کینسلا بیشتر آشنا شویم

سوفی کینسلا (متولد 1970) با نام واقعی مادلین سوفی ویکهام، نویسنده‌ی سرشناس و پرطرفدار انگلیسی است که معمولاً با رمان‌های ده‌گانه‌ی «معتاد به خرید» شناخته می‌شود. کینسلا پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه مدتی روزنامه‌نگار اقتصادی بود. در سال 1995 اولین رمانش را نوشت که بلافاصله در لیست پرفروش‌ها قرار گرفت.

سوفی کینسلا نویسنده‌ای پرکار است و از زمان شروع کارش تا الان تقریباً سی رمان نوشته. او هم برای بزرگسالان و هم کودکان داستان می‌نویسد که بیشترشان در ژانر کمدی‌رمانتیک بودند. رمان‌های او به ده‌ها زبان ترجمه شده و ده‌ها میلیون جلد از آن‌ها فروش رفته. کتاب «گردنبندم را پیدا کن»، «ناکدبانو» و «من رو یادت هست؟» از آثار پرطرفدار او هستند.

در بخشی از کتاب رازم را نگه دار می‌خوانیم

غلتى زدم و سرم را که تیر مى‌کشید، زیر بالش فرو بردم و تلاش کردم چند دقیقه‌ى دیگر بخوابم، که معمولاً برایم کارى راحت و پیش‌پاافتاده بود. اما آن روز انگار یک جاى کار ایراد داشت. چه چیزى را فراموش کرده بودم؟ همان طور که در خواب و بیدارى سروصداى کانر را در آشپزخانه و صداى ضعیف تلویزیون را مى‌شنیدم، ذهنم به گونه‌اى مبهم دنبال سر نخى مى‌گشت. صبح روز شنبه بود. من در خانه‌ى کانر بودم. شب قبل براى شام با هم بیرون رفته بودیم. اوه، خدایا، چه پرواز وحشتناکى داشتم... او به فرودگاه آمده و گفته بود... با هم همخانه شویم! تازه روى تخت نشسته بودم که او با دو فنجان و یک قورى قهوه وارد اتاق شد. روبدوشامبر سفید شطرنجى پوشیده بود و پوستش مى‌درخشید، که حاکى از سلامتش بود. موهاى بورش در زیر نور خورشید صبحگاهى سایه روشن مى‌زد. او واقعا زیبا بود. خیال نکنید غلو مى‌کنم. قیافه‌ى کانر جان مى‌داد براى اینکه مانکن مجلات یا هنرپیشه شود. از آن خوش‌تیپ‌هاى عالم بود. بابت داشتن او به خودم مى‌بالیدم.

لبخندزنان سلام کرد، فنجان قهوه را به دستم داد و گفت: «مواظب باش. چطورى؟»

موهایم را از روى صورتم کنار زدم و گفتم: «خوبم، کمى بى‌حالم.»

ابروانش را بالا برد و گفت: «تعجبى ندارد، با آن پروازى که داشتى.» «کاملاً درست است.» سرم را به‌نشانه‌ى تأیید تکان دادم و جرعه‌اى از قهوه‌ام را نوشیدم. «خوب، که قرار است ما با هم زندگى کنیم، آره؟»

گفت: «البته اگر تو هم موافق باشى»

لبخندى زدم و گفتم: «حتما، حتما.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازم را نگه دار
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات400
زبانفارسی
شابک978-964-5634-61-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازم را نگه دار

فهیمه
۱۴۰۲/۱/۳۰
ولی کتاب خیلی باحال بود چقدر از سادگی و رک بودن اما خندیدم. اما دختری ساده و مهربونه که از روی وحشت و ترس از مردن در هواپیما تمام رازهاش و به کسی که کنارش نشسته میگه و...
کتاب بسیار قشنگی بود دو روزه خوندمش.
آیناز تقوی
۱۴۰۲/۵/۲۱
من این کتاب رو‌خیلی دوست داشتم، بعضی قسمتها اصلا نمیتونستم جلوی‌ خنده‌ام‌ رو‌ بگیرم، ضمن اینکه‌ توصیف بقدری‌ واضح و‌ زیبا بود که اتفاق‌های داستان براحتی‌ قابل تصور و‌ واضحه،
سارا سوری
۱۴۰۲/۴/۲
من عاشق کتابهایی سوفی کینسالا هستم‌ پر از موج مثبت حال خوب خنده عصبانیت. خلاصه که توصیه میکنم حتما بخونید. فیلمی که از روی کتاب ساختن اصلا اصلا خوب نیست داستان کتاب فوق العاده ست
آرامش رجایی
۱۴۰۲/۱/۳
جالب بود. از منظره جالبی به یه سیر تکاملی می‌پرداخت. عدم اعتماد به نفس تا خود باوری
خیلی از ما در زندگی به این سیر احتیاح داریم. تا کمبود‌های خودمونو به امتیاز تبدیل کنیم.
رقیه اخوان زاده
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتاب خیلی قشنگی بود اما ابتدای داستان بیشتر خنده آور بود تا انتهای اون. در کل داستانی جذاب داشت که بخاطرش میشد وقت گذاشت یه روزه تمومش کرد.
Fariba.A
۱۴۰۲/۳/۱
خیلی جالب بود من یه روزه خوندمش طنز و عاشقانه با هم جذابیت فوق العاده‌ای داره کلی خندیدم ممنون از کتابراه بابت معرفی کتابهای خوب و به روز
احمد زارع
۱۴۰۳/۱/۲۳
هم رمان عالی بود و هم ترجمه خانم معتکف لحن داستان طنزآمیز است و مسائل روانشناسی را با طنز قدرتمندی ارائه کرده است.
نوشین نحریر
۱۴۰۲/۱۲/۷
داستان جالب طنز و پر کششی بود. دوستش داشتم و قصد دارم کتاب های دیگر این نویسنده را هم بخوانم.
لیلا فرضی
۱۴۰۲/۸/۵
خیلی خوب بود ساده و سر راست در مورد دختری که در هواپیما همه راز هاشو میگه.....
Ayda Koosha76
۱۴۰۲/۵/۲۱
خیلی کتاب قشنگی بود پر از حس خوب و انرژی مثبت ترجمه هم خوب بود.
نرگس صیادی
۱۴۰۲/۴/۲۶
کتاب بامزه و جالبی بود از خوندش لذت بردم پیچیده نبود روون بود و دلنشین
فرناز صومعلو
۱۴۰۲/۷/۱۶
بامزه هرچند خیلی رویایی بود و تا حدی دور از واقعیت.
رز روستایی
۱۴۰۱/۱۲/۸
از جمله کتابهایی بود که نمیخاستم زمین بزارم
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
ترجمه خوبه داستان یه طنز عاشقانه ملایمه من دوست داشتم
الهام نظاری
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
از خوندنش لذت خواهید برد.
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب رازم را نگه دار

برای دریافت کتاب رازم را نگه دار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.