معرفی و دانلود کتاب من رو یادت هست

عکس جلد کتاب من رو یادت هست
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من رو یادت هست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من رو یادت هست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من رو یادت هست

سوفی کینسلا در کتاب من رو یادت هست، داستان دختری را روایت می‌کند که در بیمارستان به هوش می‌آید و از چیزهای عجیب‌وغریبی که دکترها درباره‌ی گذشته‌اش می‌گویند شگفت‌زده می‌شود. داستان این کتاب شرح تلاشی است که لکسی برای به یاد آوردن خاطراتش می‌کند، اما ماجرا به این سادگی پیش نمی‌رود... رازهای بسیاری درمیان است.

درباره‌ی کتاب من رو یادت هست:

دختر جوان و سرخوشی که «افتضاح‌ترین» شب زندگی‌اش را پشت‌سر گذاشته، چشم‌هایش را باز می‌کند و خود را در بیمارستان می‌بیند، آن هم در شرایطی که هیچ ارتباطی با گذشته‌ی واقعی‌اش ندارد؛ او همسری ثروتمند دارد، وسایلش گران‌قیمت است، سبک زندگی خاصی دارد و... رمان طنزآمیز من رو یادت هست؟ (?Remember me) در صفحات ابتدایی خود این‌گونه ما را غافلگیر می‌کند.

سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) این ماجرای عجیب‌وغریب را از زبان لکسی روایت می‌کند، دختری که تلاش می‌کند سر از کارِ زندگی جدیدش دربیاورد. تا جایی که خاطرش هست او پدرش را به‌تازگی از دست داده، پاداش شغلی نگرفته، و قالش گذاشته‌اند. پس چه اتفاقی ممکن است برای او افتاده باشد؟

من رو یادت هست؟ رمانی طنزآمیز و سرگرم‌کننده است که ما را با خود همراه می‌کند تا بفهمیم چطور دختر بیست‌وپنج‌ساله‌ای که در همه‌ی جنبه‌های زندگی‌اش شکست‌خورده بود حالا تبدیل به جوان بیست‌وهشت‌ساله‌ای شده که بسیار موفق است. ما در این کتاب پابه‌پای لکسی با این پرسش‌ها مواجه می‌شویم که آیا این زندگی جدید خوب است؟ آیا فریبی درکار است؟ آیا حافظه‌ی لکسی برمی‌گردد؟

نکوداشت‌های کتاب من رو یادت هست:

- من رو یادت هست؟ سرگرمی خوبی است، کتابی که خواننده را تمام شب بیدار نگه می‌دارد. (اِی. پی)
- رمان جدید پرجنب‌وجوش... کینسلا بامزه است. (نیویورک پست)
- کینسلا بار دیگر می‌درخشد! (پابلیشرز ویکلی)

کتاب من رو یادت هست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های طنزآمیز علاقه دارید و دوست دارید حسابی سرگرم شوید، این کتاب را در فهرست خواندنی‌های خود جای دهید.

با سوفی کینسلا بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی بریتانیایی متولد 1969 است. سوفی کینسلا نویسنده‌ی چندین کتاب پرفروش است که تابه‌حال میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش رسیده‌اند و در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز و ساندی تایمز قرار دارند. فیلم «اعترافات یک معتاد به خرید» بر اساس دو کتاب از مجموعه‌ی «معتاد به خرید» کینسلا ساخته شده است.

کتاب‌های کینسلا در 60 کشور منتشر شده است. از این نویسنده‌ی مجبوب تاکنون چندین کتاب به فارسی نیز برگردانده شده که «من رو یادت هست»، «جبران می‌کنم»، «در جست‌وجوی آدری» و... از جمله‌ی آن‌هاست.

در بخشی از کتاب من رو یادت هست می‌خوانیم:

چند وقته بیدار شده‌ام؟ پنج دقیقه؟ شاید هم نیم ساعت؟ نمی‌دونم چقدر.

اصلاً امروز چند شنبه است؟

چند لحظه فقط آروم دراز می‌کشم. سرم جوری درد می‌کنه انگار با یه پتک دارن توی سرم می‌کوبن. گلوم خشک شده و تموم بدنم درد می‌کنه. حس می‌کنم پوستم تبدیل به کاغذ سنباده شده.

دیشب کجا بودم؟ سر مغزم چه بلایی اومده؟ مثل اینه که همه‌جا رو مه گرفته.

دیگه هیچ‌وقت نمی‌نوشم. حتماً مسمومیت الکلی‌ای چیزیه. دارم تموم سعی‌ام رو می‌کنم تا دیشب رو به خاطر بیارم اما فقط چیزهای احمقانه به ذهنم می‌آد. خاطرات قدیمی و تصویرهایی از گذشته که بدون ترتیب خاصی مثل یه جور آیپاد شافل دارن توی مغزم می‌چرخن.

گل‌های آفتابگردون که آروم زیر آسمون آبی تکون می‌خورن.

ایمی وقتی نوزاد بود، مثل یه سوسیس صورتی کوچولو که لای یه پتو پیچیده باشنش.

یه بشقاب پر از سیب‌زمینی سرخ‌کرده روی میز چوبی یه بار. تابش داغ خورشید روی گردنم، پدرم که روبه‌روم نشسته و یه کلاه پاناما سرش کرده دود سیگار برگش رو بیرون می‌ده و می‌گه: «غذات رو بخور، عزیزکم.»

مسابقۀ دوومیدانی توی مدرسه، آی، خدایا این خاطره دیگه نه. سعی می‌کنم از ذهنم بیرونش کنم ولی دیگه دیر شده، داره با سرعت می‌آد سراغم. هفت سالمه، مسابقۀ ورزشی داریم و من از همه جلو زده‌ام و دارم برنده می‌شم. ولی حس عجیبیه که تک‌وتنها جلوتر از همه هستم، پس صبر می‌کنم بقیه برسن. بالاخره، پیداشون می‌شه، ولی توی شلوغی نمی‌دونم چطور می‌شه که زمین می‌خورم و از بقیه عقب می‌مونم و نفر آخر می‌شم. یادمه چقدر خجالت کشیدم و چقدر بهم خندیدن. گلوم انگار پر از خاک بود و مزۀ موز می‌داد.

صبر کن ببینم؛ هر جوری هست، مغزم رو وادار می‌کنم که تمرکز کنه.

موز.

از بین مه و تاریکی یه خاطره داره برق می‌زنه. هر جوری هست، باید به چنگش بیارم، باید بهش برسم...

آره، خودشه! کوکتل موزی!

تو یه کلوب نشسته‌ایم و داریم نوشیدنی می‌خوریم. فقط همین رو یادم می‌آد. نوشیدنی‌های موزی مسخره. لعنتی، آخه مگه توی اون‌ها چی ریخته بودن؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من رو یادت هست
نویسنده
مترجمروناک احمدی آهنگر
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات384
زبانفارسی
شابک978-600-8740-60-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من رو یادت هست

venus M
۱۴۰۲/۱/۶
به عنوان کتابی در ژانر عاشقانه کتاب را پسندیدم.
نثری روان و ساده که به راحتی میتوان با آن ارتباط گرفت.
اینکه چگونه شخصیت اصلی در مسیر به خاطر آوردن گذشته‌اش پی به تغییرات بزرگ در شخصیت خود و سبک زندگی‌اش می‌برد، یا اینکه واقعا میتواند به چه کسی اعتماد کند وقتی که چیزی به خاطر نمی‌آورد باعث شد داستان جذاب تر شود.
فریده
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتابای سوفی کینسلا رو خیلی دوست دارم و بنظرم راحت میشه کتابارو خوند بالاخره کتاب‌های سوفی کینسلا اکثرا عاشقانه ان و از کتابای عاشقانه نباید توقع چیز خارق العاده‌ای رو داشت مثلا فلسفی باشن یا خیلی عمیق و هیجان انگیز باشن. ولی تو ژانر خودشون خیلی قشنگن
محبوبه عباس زاده
۱۴۰۱/۹/۱۱
آیا شما هم با خوندن کتاب های این نویسنده از دست شخصیت های اصلی حرص میخورین یا فقط من اینطورم؟! اگه میخواین دیدتون نسبت به خودتون عوض بشه و حوصله خوندن کتاب روانشناسی ندارین این کتاب پیشنهاد خوبیه بقیه کتاب های این نویسنده توی همین سبک
Alice Ah
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
زیبا بود هرچند که من شدیدا عاشق سوفی کینسلا هستم و با تمام رومان هاش به نوعی ارتباط ویژه میگیرم انگار تمام کاراکتر هاش خود من هستند بسیار نزدیک به شخصیت اصلی من هستند.
Fariba.A
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اصلا توقع یک کتاب سطح بالا رو نداشته باشد سوفی کینسلا نویسنده‌ی مورد علاقه‌ی من هست اما این کتاب اصلا توقع منو براورده نکرد برای یک بار خوندن فقط خوب هست.
مینا غلامی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کتاب سرگرم کننده وخوبیه، در جریان داستان با ویژگی‌های طبقه مرفه و متوسط جامعه بیشتر آشنا میشیم، وعنین طور واقعیت پنهان روابط انسانها
الهام نظاری
۱۴۰۱/۹/۱۴
یک عاشقانه آرام و زیبا که در نهایت خواسته‌های خواننده رو برای وجود پایان زیبا و شفاف براورده میکنه. کتاب بسیار خوبی بود.
عارفه مومن زاده
۱۴۰۰/۱۱/۵
کتابش قلم خوب و سرگرم کننده‌ای داشت
نشون میده چیزهایی که از دور عالی به نظر میرسن وقتی تو دلش میری افتضاحه
سارا سوری
۱۴۰۲/۶/۲۸
نسبت به کتابهای دیگه‌ای که از کینسالا خوندم ضعیف تر بود خیلی دوست نداشتم این کتاب رو
Hinna Amiri
۱۴۰۱/۵/۲
بنظرم بدک نبود اصلا انتظار بالایی نداشته باشید مثل همین رمانای عاشقانه ایرانی بود
Afsaneh aram
۱۴۰۲/۱۲/۹
کتاب جالبی بود، پر از امید و آرزو و در عین حال ناامیدی‌های یک زن
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۲/۲۱
می تونست عالی باشه اگه رابطه عاشقانه ش شکل خیانت به خودش نمی‌گرفت
پریسا همانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
توصیه نمیکنم خوب که چی فراموشی گرفت چیزی یادش نمیاد تا اخر کتابم یادش نمیاد
نوشین نحریر
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
خیللللی دوستش داشتم موضوع جالبی بود و پر از کشش.
فرناز صومعلو
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
بد نبود برای من خیلی هم هیجان انگیز نبود
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب من رو یادت هست

برای دریافت کتاب من رو یادت هست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.