معرفی و دانلود کتاب تخم مرغ گمشده

عکس جلد کتاب تخم مرغ گمشده
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تخم مرغ گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تخم مرغ گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تخم مرغ گمشده

کتاب تخم مرغ گمشده نوشته‌ی جودی مک ایون داستان تخم‌مرغی را برایتان تعریف می‌کند که صاحب آن مشخص نیست. ماجرا از این قرار است که تخم مرغ بزرگی در جنگل پیدا شده و جغد دانا تصمیم دارد صاحب آن را پیدا کند. فکر می‌کنید این تخم مرغ اسرارآمیز برای چه کسی است؟!

درباره‌ی کتاب تخم مرغ گمشده

همه‌چیز در جنگل آرام است تا آن‌که تخم مرغ بزرگی روی زمین پیدا می‌شود. جغد که داناترین حیوانات است، هنوز نمی‌داند این تخم مرغ از کجا آمده و متعلق به کدام‌یک از حیوانات است و برای همین شروع به پرس‌و‌جو می‌کند. جالب این که هریک از حیوانات گمان می‌کنند تخم مال آن‌هاست و حتی نزدیک است که یکی از حیوانات آن را به عنوان شامش بخورد! تا این‌که ناگهان صاحب اصلی آن پیدا می‌شود...

جودی مک ایون (Judie McEwen) در کتاب تخم مرغ گمشده (The Lost Egg) داستانی هیجان‌انگیز و آموزنده را برایتان بازگو می‌کند که اطلاعاتی درباره‌ی حیوانات تخم‌گذار و پستاندار در اختیار شما قرار می‌دهد. تصویرگری این اثر برعهده‌ی دیک رینک است که حال‌وهوای داستان‌های تصویری کلاسیک را برای مخاطب زنده می‌کند.

کتاب تخم مرغ گمشده ترجمه‌ی آرتمیس دادرس است که انتشارات پندار نیک پارسی آن را منتشر کرده و کودکان علاقه‌مند به داستان‌های تصویری می‌توانند از خواندن آن لذت ببرند.

کتاب تخم مرغ گمشده مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این کتاب کودکان 6 تا 8 سالی هستند که قصه‌های تصویری با محوریت شخصیت حیوانات را دوست دارند. همچنین اگر می‌خواهید آموزش حیوانات و ویژگی‌های آن‌ها به صورت تصویری به کودکان خود آموزش دهید، می‌توانید از این کتاب داستان استفاده کنید.

در بخشی از کتاب تخم مرغ گمشده می‌خوانیم

این گورکن در جنگل سرگردان بود و به‌دنبال شام مورد علاقه‌اش تخم مرغ بود که صدای جغد را شنید و برای بررسی بیشتر به سمت آنجا رفت.

«هوووممم... من عاشق تخم مرغم، من فقط دنبال تخم مرغ برای شام بودم که صدای شما رو شنیدم، این تخم مال منه و می‌خوام همین الان اونو بخورم...» حیوانات همه یک‌صدا فریاد زدند: «نه، این تخم تو نیست!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تخم مرغ گمشده
نویسنده
مترجمآرتمیس دادرس
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7036-37-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تخم مرغ گمشده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تخم مرغ گمشده

برای دریافت کتاب تخم مرغ گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.