معرفی و دانلود کتاب حقایق ناگفته

عکس جلد کتاب حقایق ناگفته
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقایق ناگفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقایق ناگفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقایق ناگفته

کتاب حقایق ناگفته نوشته‌ی کاملا هریس، معاون اول جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا است که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز محسوب می‌شود. در این اثر شما با زندگی این سیاستمدار الهام‌بخش آشنا می‌شوید و درس‌های بسیار مهم و ارزشمندی درباره‌ی سیاست، عدالت‌خواهی، رهبری، مقاومت و... می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب حقایق ناگفته:

کاملا هریس (Kamala Harris) با نام کامل کاملا دِوی هریس در سال 1964 از پدری جامائیکایی و مادری هندی به دنیا آمد. والدین او در ایام دانشجویی و زمانی که فعال جنبش حقوق مدنی بودند با هم آشنا شدند. وقتی هریس بزرگ شد، هرگز اشتیاق خود را نسبت به عدالت پنهان نکرد و همیشه دغدغه‌ی آن را داشت. شاید همین اشتیاق باعث شد تا به سرعت در عرصه‌ی سیاست پیشرفت کند و خود را به مقامات بالا برساند تا جایی که به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تغییر قانون آمریکا تبدیل شد. او در جوانی سمت‌های دادستان منتخب سانفرانسیسکو و افسر ارشد اجرای قانون ایالت کالیفرنیا را به دست آورد و از قدرت خود برای حل بحران بانک‌های بزرگ استفاده کرد و نگذاشت حق خانواده‌های کارگر کالیفرنیا پایمال شود.

این زن زندگی سیاسی پر فراز و نشیبی داشت و تمامی این مسائل را برای‌تان در کتاب حقایق ناگفته (The Truths We Hold) توضیح می‌دهد. او در طول حیات سیاسی خود همواره حمایت جو بایدن و باراک اوباما را داشت.

تا سال 2019 هریس با اظهارنظرهای شجاعانه و خیرخواهانه در میان مردم آمریکا شناخته می‌شد اما پس از انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفت؛ چرا که به زودی در سمت معاون رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن حضور خواهد داشت. این اتفاق برای آمریکا بسیار مهم است؛ چرا که او نخستین معاون رئیس‌جمهورِ زن در تاریخ این کشور محسوب می‌شود.

اگر نگاه عمیقی به زندگی هریس داشته باشید متوجه می‌شوید که زندگی سیاسی وی در دادستانی الامیدا آغاز شد و همین موضوع مسیر زندگی او را تغییر داد و باعث شد تا با پرونده‌های بسیاری سروکار داشته باشد؛ از رویایی با گروه‌های گانگستری تا بانک‌های حریص و کمپانی‌های نفتی بزرگ در رزومه‌ی کاری او موجود است.

کتاب حقایق ناگفته تنها درباره‌ی زندگی کاری او نیست بلکه شما را با تمام کسانی آشنا می‌کند که در شکل‌گیری شخصیت وی تاثیر داشته‌اند. کاملا هریس با مشکلات انسان‌ها آشنا است و از پس سال‌ها تجربه‌ به نگرشی متفاوت رسیده است و در کتاب خود درباره‌ی چگونگی حل مشکلات، مدیریت بحران و رهبری سخن می‌گوید. این سیاستمدار الهام‌بخش با اشاره به زندگی شخصی و کاری خود، چشم‌اندازی از ارزش‌های مشترک، تلاش جمعی و اهداف مشابه را ترسیم می‌کند.

مطالعه‌ی کتاب حقایق ناگفته به چه کسانی توصیه می‌شود؟

کتاب حاضر برای تمامی علاقه‌مندان به آثار اتوبیوگرافی و سیاسی مناسب است و کاملا هریس با قلم توانمند خود شما را به دل سیاست‌های پیچیده و عجیب آمریکا می‌برد و داستانی حیرت‌انگیز از عدالت‌خواهی، انسان‌دوستی و پایداری ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب حقایق ناگفته می‌خوانیم:

هنوز اولین باری را که در نقش کارمند به دیوان عالی آلامیدا کاونتی در اوکلند کالیفرنیا پا گذاشتم، به خاطر دارم. سال 1988 و تابستان سال آخر دانشگاه حقوق بود و به من همراه با نُه نفر دیگر، کارورزی تابستانی در دفتر دادستان ناحیه پیشنهاد شد. می‌دانستم دوست دارم دادستان شوم، می‌خواهم در خط مقدم اصلاح نظام عدالت کیفری باشم و می‌خواهم از قشر آسیب‌پذیر محافظت کنم. اما از آن جا که از نزدیک با این شغل سروکار نداشتم، هنوز مردد بودم.

خورشید با تمام توان بر دادگاه می‌تابید. ساختمان دادگاه در کنار رودخانه‌ی مریت از دیگر ساختمان‌های آن حوالی متمایز بود و بلندتر و مجلل‌تر به نظر می‌رسید. به‌ خاطر پایه‌های گرانیتی و ستون‌های بتنی که برافراشته و به پشت‌بام طلایی ساختمان متصل شده بود، از زوایای بخصوصی معماری اعجاب‌انگیزی به نظر می‌رسید. گرچه از دیگر زوایا شباهتی غیرعادی به یک کیک عروسی آرت دکو داشت.

دفتر دادستانی ناحیه‌ی آلامیدا کاونتی به خودی خود شبیه به یک افسانه است. اِرل وارن پیش از اینکه دادستان کالیفرنیا و بعداً یکی از بانفوذترین قاضی‌های ارشد دیوان عالی ایالات متحده شود، اداره‌ی دادستانی ناحیه‌ی آلامیدا کاونتی را بر عهده داشت. آن روز صبح همان‌طور که از کنار تصویر خیره‌کننده‌ی داخل لابی می‌گذشتم که با موزاییک‌های خیلی کوچک درست شده و بخشی از تاریخچه‌ی نژادپرستی در کالیفرنیا را به تصویر می‌کشد، سخنان وارن را مبنی بر اینکه جداسازی نژادهای مختلف در مدرسه امری ذاتاً ناعادلانه است، در ذهن داشتم و اینکه 15 سال طول کشید تا حذف واقعی جداسازی نژادی به برکلی در کالیفرنیا برسد. من خیلی خوشحال بودم این دستاوردها به‌موقع به من رسیدند. کلاس من در دوران دبستان، دومین کلاس در تمام شهر بود که برداشتن جدایی ‌نژادی در مدارس از راه باسینگ را اجرا کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: برای مردم
فصل دوم: صدایی برای عدالت
فصل سوم: زیر آب
فصل چهارم: ناقوس‌های ازدواج
فصل پنجم: من می‌گویم بجنگیم
فصل ششم: ما از این بهتریم
فصل هفتم: همه
فصل هشتم: هزینه‌ی زندگی
فصل نهم: هوشمند در امنیت
فصل دهم: آنچه آموخته‌ام
یادداشت‌ها
تصاویر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقایق ناگفته
نویسنده
مترجمپگاه فرهنگ مهر، سید حسن رضوی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات316
زبانفارسی
شابک978-622-254052-4
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حقایق ناگفته

محمدرضا مجلل
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
توضیحات معرفی کتاب واقعا جالبه. عدالت، مقاومت؟؟!!! اونم کی معاون رئیس جمهور آمریکا؟؟؟ خنده داره. باید مینوشتین آشنایی با جنایت، دروغگویی و قتل و غارت. درست تر بود. البته برای آشنا شدن با فضای سیاسی آمریکا بد نیست.
footballone video
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
شاید برای کسانی که کنجکاو مسائل آمریکا و جهان هستن، خوندن این کتاب جذاب باشه. ولی کتابی پر از تحریف و اطلاعات غلطی هستش که فقط به درد سوسیالیست‌ها و افکار شکست خوردشون میخوره
Mohammad H
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
موضوعات جالبی نیست این تیپ کتاب‌ها، چرا روی اثار دانشمندان و شخصیت‌های خودمون کار نشه بجای این افراد سیاسی
محمد الهیارلو
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
جالب و خوب نوشته شده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب حقایق ناگفته

برای دریافت کتاب حقایق ناگفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.