معرفی و دانلود کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود

عکس جلد کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود
قیمت:
۵۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود

تخیلات رولی این بار ماجرایی حماسی خلق می‌کند! کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود یکی از عناوین پرفروش نیویورک‌تایمز است. رولند به همراه دوستش گِرِگ، سفری دوستانه و هیجان‌انگیز را آغاز می‌کنند تا دشمنانی خطرناک را عقب برانند. جف کینی، نویسنده‌ی برنده‌ی Nickelodeon Kids' Choice Awards نگارش این کتاب را به انجام رسانده است.

درباره‌ی کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود

به ماجراجویی بزرگ رولند و دوست صمیمی‌اش گِرِگ ملحق شوید! آن‌ها در کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود (Rowley Jefferson's awesome friendly adventure) تخیلات خود را گسترش می‌دهند و داستانی فانتزی را رقم می‌زنند: موجودی به نام وایت والاک، مادر رولند را دزدیده. حالا گرگ و رولی باید سفری طولانی را برای نجات وی آغاز کنند که ممکن است به قیمت جانشان تمام شود! آیا قهرمانان زنده به خانه برمی‌گردند؟ برای فهمیدن پاسخِ سؤال باید این دوستان قدیمی و نویسنده‌ی داستان، جف کینی (Jeff Kinney) را تا رسیدن به پایان ماجراجویی‌شان همراهی کنیم.

کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود به‌سرعت در جمع آثار پرفروش نیویورک‌تایمز قرار گرفت. در پایان، باید ذکر کرد نیلوفر امن‌زاده ترجمه‌ی این داستان را بر عهده داشته و نسخه‌ی چاپی آن توسط نشر پرتقال به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خاطرات رولی جفرسون

داستان‌هایی دنباله‌دار و سرگرم‌کننده از جف کینی! مجموعه‌ی خاطرات رولی جفرسون (Diary of an Awesome Friendly Kid) ماجراهای رولی جفرسون، دوست صمیمی گِرِگ هفلی است که در کتاب «خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه» با او آشنا شدیم. این پسربچه همه‌ی اتفاقات روزش را درون دفتری ثبت می‌کند اما چون تجربه‌ی خاصی در نوشتن ندارد و دائماً مرتکب اشتباه می‌شود، موقعیت‌های طنزآمیز بسیاری را به وجود می‌آورد.

اولین جلد مجموعه در سال 2007 منتشر شد و به دلیل طنز منحصربه‌فردش سریعاً به شهرت رسید. این سه‌گانه یکی از آثار تحسین‌شده‌ی ادبیات کودک است که فروش آن را در سراسر جهان بیش از 270 نسخه تخمین می‌زنند. عناوین مجموعه‌ی خاطرات رولی جفرسون را به ترتیب در ادامه می‌خوانید:

  • دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان (Rowley Jefferson's Journal)
  • رولی جفرسون نویسنده می‌شود (Rowley Jefferson's Awesome Friendly Adventure)
  • رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد (Rowley Jefferson’s Awesome Friendly Spooky Stories)

در نکوداشت کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود

  • این کتاب حتی از جلد اول هم خنده‌دارتر و تحسین‌برانگیزتر است! (Review Kirkus)

کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود مناسب چه کسانی است؟

کودکانی که در گروه سنی 7 تا 12 سال قرار دارند از مطالعه‌ی این داستان لذت خواهند برد. همچنین اگر از خوانندگان داستان‌های «خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه» هستید و علاقه دارید دوباره با گِرِگ هفلی ملاقات کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب رولی جفرسون نویسنده می‌شود را از دست ندهید.

با جف کینی بیشتر آشنا شویم

جف کینی (1971) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و داستان‌نویس مطرح آمریکایی است. او تاکنون شش مرتبه جایزه‌ی Nickelodeon Kids' Choice Awards را به دست آورده و در سال 2009 توسط مجله‌ی تایم به‌عنوان یکی از صد فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شده. جف کینی دو مجموعه‌ی پرطرفدار «خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه (Diary of a Wimpy Kid)» و «خاطرات رولی جفرسون» را به همراه چهار عنوان تکمیلی منتشر کرده. جالب است بدانید خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه به شکل انیمیشن و لایواکشن مورد اقتباس هنری نیز قرار گرفته.

در بخشی از کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود می‌خوانیم

گرگ گفت چه ایده‌ی فوق‌العاده‌ای است که آن همه شخصیت از کتاب‌های قدیمی را توی این فصل گنجانده‌ام، چون کتابدارها دیوانه‌ی این جور چیزها هستند. بعد گفت اگر جای رولند را با شخصیتی عوض کنیم که مردم اسمش را شنیده‌اند، خیلی بیشتر کتاب می‌فروشیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک978-622-274-095-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود

برای دریافت کتاب خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده ‌می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.