معرفی و دانلود کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد

عکس جلد کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد

جف کینی در کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد داستان «رولی جفرسون» را روایت می‌کند که تصمیم گرفته مجموعه داستان‌های ترسناک و دلهره‌آور خودش را منتشر کند. بنابراین اگر به شبح‌ها، گرگینه‌ها، خانه‌های متروک و... علاقه دارید، این شما و این سومین مجلد از مجموعه کتاب پرفروش خاطرات رولی جفرسون.

درباره‌ی کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد

اگر قبلاً مجلدی از مجموعه کتاب‌های خاطرات رولی جفرسون را مطالعه کرده باشید، بدون شک می‌دانید که قرار است در کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد مخاطب داستان‌های جالبی باشید که «رولی»، شخصیت اصلی کتاب، آن را رقم خواهد زد. بااین‌حال بهتر است پیش از آن که کتاب رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد (Rowley Jefferson's Awesome Friendly Spooky Stories) را معرفی کنیم، هشداری به شما بدهیم...

اگر فکر می‌کنید که برای مطالعه‌ی کتاب‌های ترسناک دلِ نازکی دارید، شاید بهتر باشد همین الان کتاب حاضر را کنار بگذارید و بروید سراغ کتاب‌هایی گوگولی، درباره‌ی تک‌شاخ‌ها و توله‌سگ‌ها. راستش تعداد این کتاب‌ها کم هم نیستند؛ بنابراین هر وقت حس کردید کاملاً آماده‌اید که کمی بترسید و البته، هم‌زمان قهقهه نیز بزنید، به سراغ کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد نوشته‌ی جف کینی (Jeff Kinney) بیایید... ما هر آنچه را که باید، درباره‌ی این کتاب به شما گفتیم. خودتان مراقب خودتان باشید که یک وقت زهره‌ترک نشوید!

ماجرای کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد که یکی از آثار پرفروش نیویورک تایمز به‌شمار می‌رود، از این قرار است: رولی جفرسون را حال و هوای نویسنده شدن برداشته است! او می‌خواهد مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک را بنویسد و منتشرشان کند. این همه هشداری هم که پیش‌تر به شما دادیم، از این قرار بود. با این حال، ما نمی‌دانیم که کتاب‌ رولی جفرسون واقعاً چقدر ترسناک است. قضاوت را به خود شما واگذار می‌کنیم و از شما دعوت می‌کنیم تا کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد را مطالعه کنید.

کتابی که رولی جفرسون منتشر کرده، موضوعات مختلفی را، از جمله خانه‌ای متروک و دورافتاده، یک پیانوی شبح‌مانند، هیولایی مرموز در جنگل و آیینه‌ای نفرین‌شده را در بر می‌گیرند. هر داستان به شیوه‌ای طنز و جذاب برای خوانندگان جوان روایت می‌شود. لازم به ذکر است کتاب رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد ذیل مجموعه‌ی خاطرات رولی جفرسون منتشر شده است. نیلوفر امن‌زاده آن را به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات پرتقال این کتاب داستان خواندنی را منتشر کرده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های خاطرات رولی جفرسون

خاطرات رولی جفرسون نام یک مجموعه داستان کودکانه به قلم نویسنده و کاریکاتوریست آمریکایی، جف کینی است. در این مجموعه کتاب‌ها مخاطب داستان پسری به نام «رولی جفرسون» خواهید بود که بهترین دوست «گرگ هفلی» است و هم‌زمان با شروع مدرسه، تلاش می‌کند تا با چالش‌های پیش روی خود کنار بیاید. در این مجموعه‌ی طنز و خنده‌دار به مسائل مهمی از جمله چالش‌های تحصیلی و اجتماعی مختلف، مسائل خانوادگی، مواجه با قلدرها و... پرداخته می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم نخستین مجلد از مجموعه‌ی خاطرات رولی جفرسون اولین بار در سال 2007 منتشر شده است. گفتنی است این مجموعه که افتخارات متعددی را از آن نویسنده‌ی خود کرده، در میان نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار شده و عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرده است. آنچه بیش از هر چیز نام این کتاب‌ها را بر سر زبان‌ها انداخته، تصویرسازی‌های مرتبط و لحن طنز آن است.

آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب خاطرات رولی جفرسون است که نیلوفر امن‌زاده آن‌ها را ترجمه کرده و انتشارات پرتقال عهده‌دار نشر آن بوده است:

  • خاطرات رولی جفرسون 2: رولی جفرسون نویسنده می‌شود
  • خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد

جوایز و افتخارات مجموعه کتاب‌های خاطرات رولی جفرسون

  • ترجمه به بیش از شصت زبان
  • فروش بیش از دویست میلیون نسخه در سرتاسر جهان
  • در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز برای مقطع راهنمایی
  • برنده‌ی جایزه‌ی انتخاب کودکان نیکلودئون برای کتاب مورد علاقه در سال های 2010 و 2011

نکوداشت‌های مجموعه کتاب‌های خاطرات رولی جفرسون

  • مجلدهای مجموعه کتاب‌های خاطرات رولی جفرسون خنده‌دار و قابل ارتباط برای کودکان و بزرگسالان هستند. شخصیت اصلی، گِرگ، تجسم کامل یک دانش‌آموز راهنمایی است که سعی می‌کند در دنیای ناهنجار و اغلب گیج‌کننده نوجوانی دوام آورد. (Common Sense Media)

  • مجموعه کتاب‌ خاطرات رولی جفرسون راهی فوق‌العاده برای علاقه‌مند کردن بچه‌ها به مطالعه است. داستان‌ها در این کتاب خنده‌دار، جذاب و قابل درک هستند. بچه‌ها دوست دارند گِرِگ را دنبال کنند؛ زیرا او سعی می‌کند راه خود را از میان چالش‌های دوران راهنمایی بیابد. (Scholastic)

نکوداشت‌های کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد

  • کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد برای بچه‌هایی که به دنبال شبح‌، اما شبح‌هایی نه خیلی ترسناک هستند، انتخابی عالی خواهد بود. (پابلیشرز ویکلی)

  • شخصیت‌ها فوق‌العاده هستند. مجموعه‌ای خنده‌دار که مطمئناً خوانندگان جوان را سرگرم می‌کند. (Kirkus Reviews)

  • جف کینی به خوبی روابط دوران کودکی و نوجوانی را در کتاب خویش تصویر کرده است. این کتاب سرشار از اتفاقات بامزه‌ای است که رفتارهای گرگ در مقابل رولی، مدام آن‌ها را خنده‌دارتر نیز می‌سازد. (Booklist)

  • یک داستان‌سرایی تمیز... خواندنی‌ای عالی برای خانواده‌هایی که به دنبال کمی ترسیدن هستند. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد برای چه کسانی مناسب است؟

جف کینی کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد را برای کودکان 7 تا 12 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است. کودکان و نوجوانانی که به کتاب‌های طنز (و البتّه کمی دلهره‌آور!) علاقه‌مند هستند، از مطالعه‌ی این کتاب لذت و بهره می‌برند.

با جف کینی بیشتر آشنا شویم

جف کینی نویسنده و کاریکاتوریست آمریکایی است که بیشتر به خاطر مجموعه کتاب‌های رولی جفرسون شناخته می‌شود. او همچنین خالق وب‌سایت «Poptropica» است که بازی‌هایی تعاملی و داستان‌هایی برای کودکان را در بر می‌گیرد. از میان آثار جف کینی می‌توان به کتاب‌های «خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: خاطرات روزهای فیلم‌برداری»، «خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ» و دفتر خاطرات یک بچه‌ی مهربان اشاره کرد. هر سه مجلد یادشده در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجودند.

در بخشی از کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد می‌خوانیم

گاهی جسپر سر اعضای خانواده خودش هم حقه سوار می‌کرد. یک روز مبلمان خانه را به سقف چسباند و مادرش هرگز او را به خاطر این کار نبخشید.

ولی مشهورترین حقه‌ی جسپر این بود که زیر شلواری شهردار را به میله‌ی پرچم وصل کرد. این حقه به نظر همه خیلی خنده‌دار بود، همه به جز شهردار.

حقه‌های جسپر همیشه همین‌جوری بود. بیشترِ آدم‌ها معتقد بودند حقه‌هایش خنده‌دارند، مگر اینکه خودشان قربانی می‌شدند.

خلاصه یک روز جسپر از خواب بیدار شد و به این فکر کرد که امروز سرِ کی حقه سوار کند. او نمی‌توانست تصمیم بگیرد خانه‌ی همسایه‌ی بغلی‌شان را با دستمال‌توالت بپوشاند یا دونات‌های کِرِم‌دار نانوایی را با خمیر دندان پُر کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات205
زبانفارسی
شابک978-622-274-233-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد

برای دریافت کتاب خاطرات رولی جفرسون 3: رولی جفرسون داستان ترسناک می‌نویسد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.