معرفی و دانلود کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان

عکس جلد کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان

اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که خاطرات گِرِگ هفلی را خوانده‌اند، پس قطعا رولی جفرسون را می‌شناسید. جف کینی در کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان، که از آثار پرفروش او به شمار می‌رود، این بار خاطرات رولی جفرسون - یعنی دوست صمیمی گرگ هفلی - را برای ما تعریف می‌کند. رولی و گرگ در این کتاب سرگرم‌کننده، با هم دست به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز می‌زنند و خیلی وقت‌ها هم خاطراتشان به اتفاقاتی خنده‌دار تبدیل می‌شود.

درباره‌ی کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان

رولی جفرسون و گرگ هفلی دوستان صمیمی هستند و همیشه کارهای هیجان‌انگیز زیادی با هم انجام می‌دهند؛ اما یک مشکل وجود داشت: گرگ همیشه دفتر خاطرات داشت و اتفاقاتی را که برایش افتاده بود، در دفتر خاطرات خود می‌نوشت؛ ولی رولی جفرسون هیچ‌گاه دفتر خاطرات نداشت. بنابراین، رولی هم تصمیم گرفت که دفتر خودش را آماده کند و همه چیز را در آن بنویسد.

کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌خفن مهربان (Diary of an awesome friendly kid)، مجموعه‌ای از خاطرات رولی است. او که خودش یک بچه‌خفن است، خاطرات خفنی را تعریف می‌کند که معمولاً به همراه گِرِگ اتفاق افتاده‌اند؛ برای همین باید کمربند خود را سفت ببندید و به جهانی سفر کنید که در آن، رولی و گرگ مشغول آتش سوزاندن هستند.

اگر خاطرات گِرِگ را خوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم که خاطرات رولی را به هیچ قیمتی از دست ندهید؛ چون در بسیاری از خاطراتی که رولی تعریف می‌کند، گِرِگ هم نقش مهمی دارد. آن‌ها با هم سفرهای ماجراجویانه‌ی خود را شروع می‌کنند و از قضا، خیلی از ماجراجویی‌های آن‌ها، خنده‌دار از آب درمی‌آید. بنابراین باید کتاب را بخوانیم و ببینیم که کدام یک از آن‌ها، خاطرات خود را خنده‌دارتر تعریف کرده‌ است.

افتخارات و جوایز کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان

- پرفروش‌ترین کتاب USA Today
- پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان

- شخصیت‌ها فوق‌العاده هستند. جف کینی، به بهترین شکل توانسته است جنبه‌های جدیدی را به شخصیت‌های خود اضافه کند. (Kirkus Reviews)

- کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌خفن مهربان، مانند آثار قبلی کینی، مورد علاقه‌ی کودکان است. موقعیت‌های احمقانه وخنده‌دار، خودخواهی گرگ و رفتار دوستانه‌ و صمیمی رولی، در کتاب، به جادویی تبدیل می‌شوند که کودکان دوست دارند مدام آن را بخوانند. (Shelf Awareness)

- کینی به خوبی روابط دوران کودکی و نوجوانی را به تصویر می‌کشد. این کتاب سرشار از اتفاقات خنده‌داری است که رفتارهای گرگ در مقابل رولی، مدام آن‌ها را خنده‌دارتر می‌کند. (Booklist)

کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 7 تا 12 ساله است. همچنین اگر علاقه دارید که قصه‌ی ماجراجویی‌ها و خاطرات رولی و گِرِگ را بشنوید، این کتاب جذاب را از دست ندهید.

با جف کینی بیشتر آشنا شویم

جف کینی (Jeff Kinney) نویسنده‌ی آمریکایی است که به عنوان پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک تایمز برای کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه شناخته می‌شود. آثار او در گروه کتاب‌های کودک جای می‌گیرند و از میان آن‌ها می‌توان به «خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه»، «رولی جفرسون نویسنده می‌شود» و «کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان می‌خوانیم

گفتم می‌خواهم همه‌ی نقاشی‌ها را خودم بکشم و گرگ گفت ایرادی ندارد، ولی متن داستان را خودش می‌نویسد. به خاطر همین، من صحنه‌ی باحالی کشیدم که توی آن پسر فوق‌العاده مجبور می‌شد زودتر از سر کارش برود بیرون تا با آدم بدها بجنگد. کمی هم فضای خالی برای گرگ گذاشتم تا داستانش را بنویسد.

به گرگ گفتم داستان مصورم را کلاً خراب کرده و از این به بعد خودم، هم نقاشی‌ها را می‌کشم و هم متن را می‌نویسم. بعد گرگ گفت دوباره به وکیلش زنگ می‌زند و من هم گفتم خب بزن. حتی وقتی گفت به بابانوئل هم زنگ می‌زند، باز هم من کم نیاوردم.

گرگ گفت اصلا دلش نمی‌خواهد داستان مصور احمقانه‌ی من را بنویسد، چون اَبَرقهرمان من افتضاح است و می‌خواهد داستان مصور چند مرد چندکهکشانی را بنویسد و من هم گفتم باشد، چون شخصیت خودم خیلی بهتر بود.

بعد گرگ گفت اگر مرد چندکهکشانی با پسر فوق‌العاده بجنگد، توی پنج ثانیه او را از صفحه‌ی روزگار محو می‌کند. من هم گفتم نه بابا؟ بیا امتحان کنیم. و بعد صحنه‌ی مبارزه را کشیدیم و او ابرقهرمان خودش را کشید و من هم ابرقهرمان خودم را.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-462-743-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان

ف. م. م
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
بی مزه اصلا قشنگ نبود ولی امیدوارم که قسمت دومش قشنگ باشد
مریم محمودزاده
۱۴۰۲/۲/۲۶
کتاب خیلی خوبیه. حتما بخریدش ❤❤
ارشیا حسین پور
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خیلی کتاب قشنگی بود
دلسا صادقی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
عالی بود بی نظیر ❤❤
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان

برای دریافت کتاب دفتر خاطرات یک بچه‌ خفن مهربان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.