معرفی و دانلود کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی

کلی رابرتز در کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی به شما آموزش می‌دهد چطور جلسات ورزشی خود را برای گروه‌های کوچک برگزار کنید و بتوانید الهام‌بخش اعضای تیمتان باشید. آموزه‌های این کتاب درباره‌ی شیوه‌های موثر پویایی گروه‌های ورزشی به کمک یک مربی متخصص و کاربلد است.

درباره‌ی کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی

مشتریان شما در کنار انجام فعالیت‌های مستمر و منظم نیازمند محیطی دوستانه، جذاب و سرگرم‌کننده هستند که آن‌ها را به انجام فعالیت‌های ورزشی بهینه ترغیب کند. آن‌ها عموماً قدردان توجه و برنامه‌ی متمرکز مربی خود خواهند بود و درست این‌جاست که نقش پررنگ یک مربی در هدایت و آموزش صحیح تیمش روشن می‌شود.

در کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی (A Professional's Guide to Small-Group Personal Training)، کلی رابرتز (Keli Roberts) به شما می‌آموزد که چگونه میان اعضای مختلف تیمتان تعاملات اجتماعی سازنده برقرار کنید تا آن‌ها حس کنند در محیطی امن و پویا آموزش می‌بینند.

با کمک راهبردهای اثبات‌شده‌ی این کتاب می‌توانید عملکرد، پای‌بندی و لذت مراجعانتان را افزایش دهید و روابط صمیمانه‌ای میان خود و آن‌ها ایجاد نمایید. به‌عنوان مثال شما می‌توانید تمامی مهارت‌های مورد نیاز برای اصلاح تمرینات هر شرکت‌کننده را تدوین کنید تا اهداف مدنظر خودتان و او زودتر به نتیجه برسند.

در این کتاب در قالب 12 برنامه نحوه‌ی گرم کردن و سرد کردن بدن را که در راستای انواع نیازها و اهداف تناسب اندام طراحی شده‌ است، می‌آموزید. همچنین بیش از 70 تمرین موثر را همراه با توضیحات کامل دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد شکل تمرینات خود را به نسبت مبتدی یا حرفه‌ای بودن اعضای گروهتان تغییر دهید.

به‌علاوه در فصل‌های مختلف این کتاب با روش‌های ارزیابی آمادگی جسمانی، انواع شیوه‌های مربی‌گری و بهبود تجربه‌ی گروهی، انجام تمرینات به‌شکل ایمن و بدون آسیب و ده‌ها موضوع دیگر آشنا می‌شوید.

کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی حاصل ترجمه‌ی گروهی حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، محمدمهدی محبیان، مهسا مصلحی، پیمان رحمتی و مهوش نجفی هزار جریبی است که به‌تازگی از سوی انتشارات حتمی منتشر شده.

کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در زمینه‌ی حرفه‌ی مربی‌گری ورزشی آموزش تخصصی ببیند، این کتاب برایتان آموزنده، خواندنی و جالب توجه خواهد بود.

با کلی رابرتز بیشتر آشنا شویم

کلی رابرتز از جمله مربیان تناسب اندام معروف در سطح جهانی است که به‌عنوان فیزیولوژیست از کالج آمریکایی پزشکی-ورزشی مدرک خود را دریافت کرده و از انجمن دو و میدانی و تناسب اندام آمریکا گواهینامه‌های مختلفی دارد. رابرتز تاکنون توانسته به‌عنوان مربی ارشد ACE، مربی سلامت، مربی شخصی، مربی تناسب اندام گروهی و متخصص ورزش سرطان فعالیت کند. او در سال 2003 برنده‌ی جایزه‌ی بهترین مربی تناسب اندام بین المللی IDEA شده و در سال 2007 به تالار مشاهیر ملی تناسب اندام مستقر در ایالات متحده راه یافته است.

رابرتز همچنین یک نویسنده‌ی موفق است و تاکنون در بسیاری از نشریات بین‌المللی فعالیت داشته و مقاله چاپ کرده است. او بیش از 80 ویدئو و دی‌وی‌دی تناسب اندام را طراحی و اجرا کرده و و به زنان باردار، مادران تازه‌وارد و سالمندان آموزش‌های کاربردی می‌دهد. رابرتز هم‌اکنون مدیرعامل و مالک شرکت «Keli’s Real Fitness» است. او با افراد مبتلا به سرطان و مشکلات قلبی و همچنین افرادی که تحت فیزیوتراپی بوده‌اند، کار می‌کند و در کلاس‌های تناسب اندام گروهی به تدریس مشغول است. کلی رابرتز تاکنون سمینارها، کارگاه‌ها و کلاس‌های زیادی را در سراسر جهان برگزار کرده است.

در بخشی از کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی می‌خوانیم

تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) در تمرینات قلبی عروقی با شدت بالا به‌طور متناوب از تمرینات ریکاوری فعال استفاده می‌کند. تمرینات معمولاً شامل دوره‌های کوتاه (6 ثانیه تا 4 دقیقه) تمرینات شدید (90% بیشینه ظرفیت هوازی) متناوب با استراحت‌های کمک‌کننده در زمان‌های مختلف است. اصول مختلف ‌HIIT‌ و نتایج متابولیک آن‌ها در جدول 10-1 نشان داده شده است.

این قوانین در تمرینات با زمان‌های مختلف با دوره‌های ریکاوری که کمتر، برابر یا بیشتر از تلاش تمرین هستند، متفاوت است. همان‌طور که می‌بینید، بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که HIIT با وجود حجم کم تمرین، سازگاری‌های فیزیولوژیکی مثبت متعددی را ایجاد می‌کند که شبیه تمرینات استقامتی سنتی است. از آن جا که کمبود وقت بیشتر به عنوان دلیل ورزش نکردن ذکر می‌شود، این خبر هیجان‌انگیز است. استفاده از این تکنیک در تمرینات گروهی کوچک ممکن است شامل انفجارهای پلایومتریک یا استفاده از ‌HIIT‌ در دستگاه‌ها باشد. در بسیاری از مطالعات انجام‌شده بر یک چرخه ارگومتر، افزودن دوچرخه ورزشی به عنوان ایستگاه به عنوان فرمت‌های تمرینی مداری ساده و مؤثر خواهد بود.

تردمیل و دستگاه‌های قایق‌رانی نیز یک مکمل عالی برای تمرینات دایره‌ای هستند، به خصوص به این دلیل که قایق‌رانی یک تمرین کل بدن است که به‌سرعت به‌شدت و افزایش مصرف کالری می‌افزاید. مطالعات ذکرشده در این فصل نشان می‌دهد که این تمرینات با شدت بالا تأثیر زیادی بر سطوح تناسب اندام و متابولیسم دارند که آن‌ها را به یک روش مؤثر برای برنامه‌های تمرینی پیشرفته تبدیل می‌کند. با این حال، چند عامل بیولوژیکی مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: کسب‌وکار تمرین خصوصی گروه‌های کوچک
فصل 1: درک تمرین خصوصی گروه‌های کوچک
تمرین گروه‌های کوچک چیست؟
ویژگی‌های مربیان تمرین گروه‌های کوچک چیست؟
محیط‌های تمرین گروه‌های کوچک چگونه است؟
چه کسانی در تمرین گروه‌های کوچک شرکت‌ می‌نماید؟
خلاصه
فصل 2: مدیریت خطر و شیوه‌های تمرین ایمن
مسئولیت و سهل‌انگاری
راهنمایی
نظارت
تجهیزات
گزارش حادثه
سیستم واکنش اضطراری
امکانات
بیمه
چشم‌پوشی و رضایت آگاهانه
گواهینامه‌ها
خلاصه
فصل 3: ایجاد برنامه شما
گزینه‌های جلسه برای کسب‌وکار شما
طرح کسب‌وکار
خلاصه
ایجاد پایه‌ای برای مراجعه‌کننده پایه
حفظ
فصل 4: معرف
تقویت، رسیدن، و بازگشت
خلاصه
بخش دوم: کار با گروه‌های کوچک
فصل 5: ارزیابی و آزمون فعالیت ورزشی
ارزیابی خطر سلامتی
ارزیابی آمادگی جسمانی
ارزیابی مرتبط با مهارت
خلاصه
فصل 6: درک ورزشکار شما و بهبود تجربه‌ی گروهی
ایجاد آمادگی برای تغییر
ایجاد خودکارآمدی از طریق مراحل توسعه مهارت
خلاصه
فصل 7: سه سبک مربی‌گری کلامی، دیداری، حرکتی
مربی‌گری کلامی
مربی‌گری دیداری
مربی‌گری حرکتی
خلاصه
فصل 8 استراتژی‌هایی برای بهینه‌سازی دستاوردهای گروهی
ایجاد تفاهم
ساختن یک محیط تیمی
افزایش تجربه
تسهیل اهداف و انگیزه
شناسایی راهبردهای انگیزشی
آماده شدن برای جلسات SGT شما
خلاصه
بخش سوم: به‌کارگیری اصول اساسی تمرین در برنامه‌نویسی
فصل 9: اجزای برنامه‌نویسی و متغیرهای تمرینی
ویژگی، اضافه بار، و پیشرفت
دوره‌بندی
تمرین مبتنی بر حرکت
پلایومتریک
متغیرهای طراحی برنامه تمرینی
خلاصه
فصل 10: تکنیک‌های تمرینی پیشرفته
روش‌های تمرین پیشرفته
طراحی تمرینات پیشرفته
مزایای برنامه‌های تمرینی پیشرفته
سایر گزینه‌های تمرینی پیشرفته
خلاصه
فصل 11: گرم کردن و سرد کردن پویا
ملاحظات ایمنی گرم کردن و سرد کردن
انواع حرکات کششی
گرم کردن پویا
تمرینات سرد کردن موثر
خلاصه
بخش چهارم: برنامه‌های نمونه
فصل 12: برنامه‌ای تمرین مقدماتی
فصل 13: برنامه‌ای تمرینی پیشرفته
فصل 14: برنامه‌های تمرینی تیمی و با یار کمکی
تمرینات همراه با یار تمرینی
فصل 15: تمرینات منتخب
تمرینات منتخب فصل 12
تمرینات منتخب فصل 13
تمرینات منتخب فصل 14
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی
نویسنده
مترجمحافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، محمدمهدی محبیان، مهسا مصلحی، پیمان رحمتی، مهوش نجفی هزار جریبی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-600-355-633-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
144500 ت - 15.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی

برای دریافت کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.