معرفی و دانلود کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر

انجام فعالیت ورزشی به کمک یک یار تمرینی می‌تواند بیشتر از تمرینات فردی الهام‌بخش و موثر باشد. کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر، نوشته‌ی کریستا پوپوویچ این روش تعاملی ویژه را برای سودمند بودن هرچه‌بیشتر برنامه‌ی ورزشی شما پیشنهاد می‌کند.

درباره‌ی کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر

تمرینات ورزشی دونفره یک امکان و استراتژی هدفمند برای ایجاد تعامل و جذابیت بیشتر در برنامه‌ی تمرینی شماست. این سبک تمرین به شما کمک می‌کند انگیزه‌ی بیشتری برای تناسب اندام خود پیدا کنید و از سوی دیگر با کمک یار تمرینی خود و بدون تجهیزات خاص یا نهایتاً به کمک ابزارهای ساده‌ای چون کش‌های مقاومتی یا توپ‌های طبی، کیفیت بالایی از تمرین را کنار یکدیگر تجربه کنید. به این صورت قادر خواهید بود که استقامت و قدرت خود را به کمک یکدیگر افزایش دهید.

در کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر (Partner Workouts: Training Together for Better Results)، نوشته‌ی کریستا پوپوویچ (Krista Popowych) برنامه‌های تمرینی مختلفی به شما ارائه خواهد شد که شامل تمرینات هوازی یا مبتنی بر تجهیزات هستند. برخی از این تمرینات به قسمت‌های مختلف بدن شما ازجمله قسمت تحتانی، فوقانی و عضلات مرکزی بدن اختصاص دارند. ممکن است تمرینات میان شما و یارتان از نظر تمرکز بر عضلاتتان مشترک نباشند و هریک بر تقویت بخشی از بدن شما تمرکز داشته باشند.

این تمرینات قابلیت انجام فعالیت در خانه، باشگاه یا فضای باز را دارند و برای محل انجامشان محدودیت خاصی نخواهید داشت. با یک برنامه‌ریزی دونفره و مشخص کردن اولویت‌های ورزشی‌تان می توانید به انجام هرچه جذاب‌تر این برنامه مبادرت بورزید و با تعیین اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت ورزشی خود به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.

نحوه‌ی انجام تمامی تمرینات با جزئیات در کتاب بیان شده و تصاویر هر بخش به شما کمک می‌کند به اجرای هرچه صحیح‌تر تمرینات مبادرت بورزید. این کتاب ترجمه‌ی گروهی حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، محمدمهدی محبیان و مهسا مصلحی است که از سوی نشر تخصصی حتمی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و به دنبال انجام تمرینات تعاملی و دونفره هستند، سودمند خواهد بود. همچنین مطالعه‌ی آن را به مربیان ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

با کریستا پوپوویچ بیشتر آشنا شویم

کریستا پوپوویچ، مجری و مدرس مشهور آمادگی جسمانی تمرینات گروهی، شخصی و مدیریت آمادگی جسمانی است. او تاکنون سفرهای زیادی را برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود برای آمادگی جسمانی در کنفرانس‌ها و جلسات سخنرانی در سراسر جهان انجام داده است. او جایزه‌ی معتبر بین‌المللی «IDEA Fitness Instructor of the Year» را دریافت کرده و به دلیل کمک‌های فراوان در تمرین مداوم متخصصان آمادگی جسمانی در سراسر کانادا، سه بار جایزه‌ی بهترین مربی سال کانادا از کن فیت پرو را از آن خود کرده است. پوپوویچ به عنوان یک مربی پویا میزبان و مجری یکی از گسترده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی سلامتی و آمادگی جسمانی در کانادا بوده و صدها ساعت محتوای ویدئویی ویژه‌ی آمادگی جسمانی و تمرینی دارد.

در بخشی از کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر می‌خوانیم

ورزشکاران جدید یا تازه‌بازگشته به تمرین را تصور نمایید. وقتی برای اولین بار وارد باشگاه می‌شوند، اغلب احساس ترس می‌نمایند. آنها وارد محیط جدیدی شده‌اند که مملو از قطعات ناآشنا از تجهیزات آمادگی جسمانی است که با علاقه‌مندان به آمادگی جسمانی همراه است و با هدفون یا لباس ورزشی پر شده است. علاوه بر این که نمی‌دانید از کجا و چگونه آغاز نمایید، تعامل بین اعضا نیز قابل توجه است. مکالمه محدود است و به طور معمول فقط یک نفر می‌تواند در یک زمان از یک قطعه از تجهیزات هوازی یا قدرتی استفاده نماید.

مطمئناً در همه‌ی امکانات اینطور نیست، اما می‌تواند برای فرد جدید دلهره‌آور باشد، و محیطی که شاید برای کسانی که دوست دارند به تنهایی فعالیت ورزشی انجام دهند، مناسب نباشد. با این حال، تمرین انفرادی برای همه مناسب نیست. در مقابل، به یک کلاس آمادگی جسمانی گروهی یا یک جلسه‌ی تمرینی گروهی کوچک نگاه نمایید و صحنه به‌طور قابل توجهی متفاوت است. تمرین‌کنندگان درگیر به نظر می‌رسند و تمرکز جمعی روی دستیابی به یک هدف گروهی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد می‌نماید، حتی اگر صرفاً جلسه یا کلاس را با هم پشت سر بگذارند. یک مربی باانگیزه مسئولیتش را هدایت می‌نماید و یارهای تمرینی در حین تمرین با یکدیگر تعامل دارند. دوستان بعد از جلسه جمع می‌شوند و لبخندها به طرز محسوسی بیشتر می‌گردد. به نظر می‌رسد افزایش تعاملات مثبت، هرچند در محیط جدید یک باشگاه ورزشی یا در حین انجام کار، چالش‌برانگیز می‌باشد، اما لذت تمرین را افزایش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: شروع
فصل 1: مزایای تمرینات با یار تمرینی
فصل 2: مبانی تمرین با یار تمرینی
فصل 3: تجهیزات و فضای تمرین
فصل 4: نقش‌ها و اهداف یار تمرینی
بخش 2: فعالیت‌های ورزشی با یار تمرینی
فصل 5: فعالیت‌های ورزشی با وزن بدن
فصل 6: فعالیت‌های ورزشی مقاومتی در برابر یار تمرینی
فصل 7: فعالیت‌های ورزشی با تجهیزات کوچک
فصل 8: فعالیت‌های ورزشی هوازی و تمرین تناوبی خیلی شدید
فصل 9: فعالیت‌های ورزشی انفرادی
فصل 10: تمرین انعطاف‌پذیری
بخش 3: نمونه تمرینات
فصل 11: تمرینات بدون تجهیزات
فصل 12: تمرینات با تجهیزات کوچک
فصل 13: تمرینات هوازی و تناوبی خیلی شدید
فصل 14: تمرینات کل بدن
فصل 15: تمرینات تخصصی
فصل 16: تمرین انعطاف‌پذیری
پیوست الف: تمرین خصوصی برای تمرینات با یار تمرینی
پیوست ب: کاربرگ‌های SWEAT
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر
نویسنده
مترجمحافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، محمدمهدی محبیان، مهسا مصلحی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات195
زبانفارسی
شابک978-600-355-639-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
134500 ت - 14.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر

برای دریافت کتاب تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.