معرفی و دانلود کتاب خودتو نجات بده: از ذهنیت منفی خارج شو و زندگی کن

عکس جلد کتاب خودتو نجات بده: از ذهنیت منفی خارج شو و زندگی کن
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودتو نجات بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودتو نجات بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودتو نجات بده: از ذهنیت منفی خارج شو و زندگی کن

کتاب خودتو نجات بده اثری از گری جان بیشاپ در ژانر موفقیت و خودسازی است. این اثر که در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشته، قصد دارد تا مخاطب را از افکار منفی و تاریک خارج کند و مسیر روشنایی و موفقیت در زندگی را انعکاس دهد.

درباره‌ی کتاب خودتو نجات بده

کتاب خودتو نجات بده (Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and Into Your Life) که توسط گری جان بیشاپِ اسکاتلندی نوشته شده با زبان صادقانه و سرراستی که دارد سعی دارد به شما بگوید که چه سدهایی در زندگی‌تان جلوی موفقیت و پرورش افکار را گرفته است. این کتاب شما را با مشکلات زندگی‌تان به طور مستقیم مواجه می‌سازد تا بگوید اگر امروز خود را شکست‌خورده یا منفعل می‌یابید به هیچ علل بیرونی‌ای ربط ندارد، بلکه شما بزرگ‌ترین سد و دشمن خودتان هستید. پس برای رسیدن به موفقیت، خودسازی و خودشناسی، از نگاه گری جان بیشاپ، باید ابتدا با تقابل کردن با این محدودیت‌هایی که به خود تحمیل کرده‌اید، راه سربلندی و سعادت را بازشناسید و به آن دست یابید.

معرفی و دانلود کتاب خودتو نجات بده

این کتاب به شما می‌گوید که اگر احساس منفی‌ای به زندگی‌تان دارید، برای‌تان راهکارها و پاسخ‌هایی وجود دارد. به گفته‌ی این کتاب تنها مسئله‌ای که مهم است خواست خود شماست. گری جان بیشاپ (Gary John Bishop) در کتاب خودتو نجات بده با ارائه کردن مجموعه‌ای از توصیه‌ها بر آن است تا به شما کمک کند تمام آن احساسات منفی‌ای که باعث شده در برابر مسیر خودسازی‌تان به انفعال برسید را از میان ببرید. در واقع این کتاب سعی دارد به شما بگوید که اگر واقعاً می‌خواهید تا به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، برای‌تان راهکارهای علمی و عملی گوناگونی وجود دارد.

در کتاب خودتو نجات بده، گری جان بیشاپ مدام از جملاتی چون «تو یک معجزه هستی، تو فراموش کردی که یک معجزه‌ی زنده هستی» استفاده می‌کند. او در واقع سعی دارد بیانی را به کار گیرد تا اعتماد‌به‌نفس خاموش شما را بیدار سازد، چراکه برای رسیدن به مسیر موفقیت ابتدا باید باور به خود و هدف‌های‌تان شکل گیرد. گری جان بیشاپ در این کتاب به شما گوشزد می‌کند که این دیگران و عوامل بیرونی نیستند که در برابر شما همچون موانعی دشوار ایستاده‌اند، بلکه خود شما هستید که با فراموش کردن قابلیت‌ها، توانایی‌ها و استعدادهای‌تان دارید زندگی خود را هدر می‌دهید.

کتاب خودتو نجات بده که توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده. اگر در زندگی آغاز خوبی نداشته‌اید، اگر با آن شخص خوش‌بین روزهای گذشته فاصله گرفته‌اید یا تصور می‌کنید که تلاش‌هایتان در آخر بی‌نتیجه مانده‌اند و تمام این احساسات در شما انرژی منفی قدرتمندی ایجاد کرده، گری جان بیشاپ به شما می‌گوید که نه‌تنها زندگی تمام نشده بلکه اگر واقعاً به خود باور داشته باشید، زندگی برای‌تان از نو آغاز خواهد شد.

افتخارات کتاب خودتو نجات بده

  • از پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی خودیاری
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز
  • جزء فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند»

نکوداشت‌های کتاب خودتو نجات بده

  • اگر به دنبال کتابی هستید تا به شما کمک کند قابلیت‌های درونی‌‌تان را بازشناسید و با دست‌یابی به بهترین نسخه‌ی خودتان احساس بهتری داشته باشید، پس خوش‌شانس هستید؛ چراکه کتاب خودتو نجات بده برای‌تان این کار را انجام می‌دهد. کتابی که مانیفستی برای دست‌یابی به والاترین هدف‌های زندگی است. (Buzzfeed)
  • کتاب خودتو نجات بده به شما کمک می‌کند تا با رخدادهای منفی زندگی‌تان مانند طلاق، جدایی، از دست دادن، ناکامی و شکست مواجه شوید. بیشاپ به شما روش‌هایی را می‌آموزد که با پذیرش مسئولیت زندگی‌تان بتوانید با وقایع به‌خوبی و به‌طور سالم کنار بیایید. (Reader’s Digest)
  • اگر به کتاب‌های خودسازی علاقه دارید، گری جان بیشاپ قصد دارد تا به مخاطبان خود کمک کند خود را از افکار منفی نجات دهند و با توصیه‌ها و روش‌هایی که آموزش می‌دهد شما را در این فرایند خوددرمانی و خودسازی به بهترین شکل یاری می‌کند. اگر نمی‌دانید چگونه با چالش‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای روبه‌رو شوید، کتاب خودتو نجات بده را بخوانید. (Bustle)

کتاب خودتو نجات بده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که می‌خواهند راهنمایی در مسیر خودسازی و خوددرمانی داشته باشند و قصد دارند از افکار منفی رهایی یابند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب خودتو نجات بده: از ذهنیت منفی خارج شو و زندگی کن می‌خوانیم

اگر کسی را دلخور کردید، همین حالا خواندن کتاب را متوقف کنید و این را به کسی در زندگی‌تان هدیه دهید که فکر می‌کنید ممکن است از آن سود ببرد. امیدوارم این کتاب به شما در درک پیچیدگی و قدرت گفت‌وگوی درونی و چگونگی استفاده از آن به‌عنوان نیرویی برای خیر در زندگی‌تان کمک کند. درحالی‌که ما قصد نداریم به نیروهای خلاق و مخرب زبان بپردازیم، شما در افکار روزمره و گفت‌وگوهای درونی‌تان از روش‌های شکل‌گیری تجربیات زندگی‌تان آگاه خواهید شد. این صفحات از شما می‌خواهند که فکر کنید - زبان و احساسات خود را به‌صورت شناختی و به شیوه‌ای واقعی و آگاهانه با زندگی روزمره خود مرتبط کنید، برای کشف مناظر وسیع زندگی که وقتی شروع به درک ارتباط جادویی بین نوع صحبت‌کردن و نوع احساس می‌کنید، خودشان را نشان می‌دهند.

توصیه می‌کنم کتاب را با کاغذ یادداشت چسب‌دار، هایلایتر یا هر روش دیگری که می‌توانید برای علامت‌گذاری قسمت‌هایی که آشنا به نظر می‌آید، بخوانید. همان‌طور که گفته شد، من این کتاب را طوری طراحی کرده‌ام که تاحدامکان برای افراد زیادی مفید باشد. هر فصل، اگرچه بخشی از کل کتاب است، اما یک بخش مستقل است، بنابراین باید هرقدر که دوست دارید در آن فرو بروید و از آن خارج شوید. از این کتاب استفاده کنید، جملاتی را که برای ایجاد تفاوت در زندگی خود به آن نیاز دارید، مرور کنید تا زمانی که آن صفحات از اشتهای شما برای تغییر خسته شوند. در زندگی روزمره‌تان، احتمالاً نیازی نخواهید داشت که برای همیشه اینجا سرک بکشید، (اگرچه ممکن است، و این اشکالی ندارد)، بنابراین قصد واقعی در اینجا این است که هر زمان که در زندگی گیر کردید یا به بازسازی نیاز داشتید از این ایده‌ها به‌عنوان نقطه شروع استفاده کنید. در آن زمان‌ها، در کتاب شیرجه بزنید، از این صفحات بنوشید و شکلی از خود را آزاد کنید که دنیا هنوز آن را ندیده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: در شروع …
فصل 2: من می‌خواهم
فصل 3: من برای برنده‌شدن برنامه‌ریزی ‌شده‌ام
فصل 4: از پسش برمی‌آیم
فصل 5: من عدم‌قطعیت را می‌پذیرم
فصل 6: من افکارم نیستم. من همان کاری هستم که انجام می‌دهم
فصل 7: من سرسخت هستم
فصل 8: من هیچ انتظاری ندارم و همه چیز را می‌پذیرم
فصل 9: کجا می‌خواهید بروید؟
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودتو نجات بده: از ذهنیت منفی خارج شو و زندگی کن
نویسنده
مترجمخلیل رضوی، محیا اسماعیلی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-622-7402-94-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودتو نجات بده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودتو نجات بده

برای دریافت کتاب خودتو نجات بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.