معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت

یکی از راه‌های آموزشِ مؤثرِ مهارت‌ها به کودکان، استفاده از شعر، بازی و رنگ‌آمیزی است. تکنیکی که شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت از آن سود می‌برند. این اثر یکی از منابع کمک‌آموزشیِ مؤثر برای کودکان اول دبستان است که حروف الفبا را با تکیه بر حرف «ژ» بیاموزند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت

از نگرانی‌های والدین، آموزش مهارت‌های ابتدایی، همچون خواندن و نوشتن به فرزندان است. کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت یکی از نگرانی‌های آن‌ها را برطرف می‌کند. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در این کتاب، یادگیری حرف «ژ»، چهاردهمین حرف الفبا را برای کودکان اول دبستانی ساده می‌سازند.

کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت آموزشش را با چند متن کوتاه در قالب داستانک‌های متنوع آغاز می‌کند؛ اولین متن مربوط به ژاکتِ ژاله است و دومین داستان، کودک را با کلمات «پژو» و «بژ» آشنا می‌کند. پس از متونی که حاوی کلمات با حرف «ژ» هستند، نوبت به بازی می‌رسد. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور با طرحِ یک بازیِ ساده، یادگیری را برای کودک لذت‌بخش می‌سازند. در این بازی سه تصویر از بیژن و ارژنگ و پژمان وجود دارد. بچه‌ها باید با توجه به حرکات این‌سه، حدس بزنند کدام‌یک ژیمناستِ ماهرتری است. این‌گونه کودکان بدونِ اینکه بدانند در حال یادگیری هستند، با چهار کلمه‌ی مرتبط آشنا شده‌اند.

کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت متن‌خوانی و بازی را باهم پیش می‌برد تا به بخش شعرخوانی می‌رسد. شعر با قافیه و وزن و آهنگ، روشی مؤثر در انتقال مفاهیم به کودکان است و کمک می‌کند تا حروف و آواها بیشتر در ذهن آن‌ها نقش ببندد. بخشِ دیگری در کتاب با نام «آشپزی» وجود دارد که از کودکان می‌خواهد ژله درست کنند. آموزش کلمه‌ی ژله تا بخش‌های دیگر، یعنی رنگ‌آمیزی و جدول‌خوانی نیز ادامه می‌یابد. یکی از تکنیک‌هایی که شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در این کتاب آموزشی به‌کار می‌برند، تکرار است. آن‌ها با تکرار واژه‌هایی یکسان در قالب‌های مختلفِ شعر، بازی، رنگ‌آمیزی و قصه، کودکان را در تشخیص حروف و کلمات یاری می‌رسانند.

این اثر توسط نشر افق روانه‌ی بازار شده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ی خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران می‌خوانند. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «خواستگاری» و «صندلی» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوآموزانِ مقطع ابتدایی، منبع آموزشی مفیدی به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت می‌خوانیم

گُلِ پَژمُرده

گلِ من در گلدان پژمرده شده است. دلم برایش می‌سوزد. کاش یک اورژانس برای گل‌ها بود! اگر بود، گلدانِ گلم را به اورژانس می‌بردم تا خوب شود.

رِژِه‌ی مورچه‌ها

کژال کوچولو نشسته و بیسکویت می‌خورد. مورچه‌ها جلوی پای کژال رژه می‌روند. چون خرده‌های بیسکویت کژال روی زمین ریخته است.

بازی

بیژن و ارژنگ و پژمان، هرسه به کلاس ژیمناستیک می‌ورند. می‌توانی بگویی کدامشان ژیمناست ماهرتری است؟

پیژامه‌ی بابا

مادربزرگ برای بابا یک پیژامه دوخته است. پیژامه‌ی بابا راه‌راه است. بابا آن را می‌پوشد و ژست خنده‌داری می‌گیرد. ما از ژست بابا خنده‌یمان می‌گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353-027-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 31: ژاکت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.