معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت

کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت اثری آموزشی است که جهت تقویت مهارت روخوانی در نوآموزان زبان فارسی طراحی شده. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در این کتابْ آموزشِ غیرمستقیمِ خود را پیرامون حرف «ث» از طریق متن‌خوانی، بازی و لطیفه ارائه می‌دهند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت

شاید مهم‌ترین مقطع تحصیلی را از لحاظ یادگیری، بتوان پایه‌ی اول دبستان دانست. کودک به‌ناگاه وارد دنیایی از آموزه‌های جدید می‌شود و هضم مطالب را دشوار می‌یابد. زبان فارسی پیش‌نیازِ یادگیریِ علوم دیگر است و در صورتی که کودک به‌خوبی آن را فرانگیرد، در دروس دیگر، دچار ضعف خواهد شد. والدین و مربیان می‌توانند با استفاده از کتب و منابع آموزشی مفید، بچه‌ها را در این راهِ پرپیچ‌وخم یاری کنند.

یادگیریِ زبان فارسی به‌دلیلِ وجودِ حروف هم‌صدا در ابتدا دشوار می‌نماید. کودک باید حروفِ هم‌آوای «س»، «ص» و «ث» را از یکدیگر تشخیص دهد و املای صحیحِ واژه‌ها را بیاموزد. کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت به آموزش حرف «ث» و تفاوت آن با دیگر حروف هم‌آوا، یعنی «ص» و «س» می‌پردازد. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور کتاب خود را با بخش‌های متنوعی غنا بخشیده‌ و آموزش را با بازی و سرگرمی ترکیب کرده‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی 42 جلد کتاب آموزشی، را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا شده و آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص خواهند داد و درنهایت متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی خواهند کرد. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «حلزون»، «خواستگاری» و «عروسک» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبانِ اصلی کتاب حاضر، دانش‌آموزان اول دبستان هستند.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت می‌خوانیم

گفتم: «مامان، کاش ما خیلی ثروتمند بودیم.» گفت: «خوب هستیم، ما خیلی ثروتمندیم.» با تعجب گفتم: «ما!... ما ثروتمندیم!» خندید و گفت: «البته که ثروتمندیم. ما ثروت زیادی داریم. ثروت ما مهری است که به هم داریم.»

شعر

ثانیه‌ها گذشتند اما ثنا نیامد / به جای او ثریا تق تق تق به در زد
ثریا خواهرش بود همراه مادرش بود / گفت که ثنا ناخوش است فردا می‌آید او زود
ثانیه‌ها را تک‌تک تا فردا می‌شمارم / جانمی‌جان که فردا چه روز خوبی دارم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-059-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 37: اثر انگشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.