معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی

کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی تلاشی است در جهت تقویت مهارت روخوانی در دانش‌آموزان مقطع اول دبستان. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در این اثر با بهره‌گیری از روش‌های متنوع و به‌روز آموزشی، یادگیری حرف «ط» را برای کودکان به سرگرمی تبدیل می‌کنند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی

نیاز به تقویت روخوانی در کودکان مقطع اول ابتدایی امری ضروری است. مجموعه کتاب‌های خودم می‌خوانم در جهت رفع مشکل خواندن در بچه‌ها و کمک به افزایش جذابیت مطالعه و روخوانی به چاپ رسیده‌اند. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان این مجموعه در چهلمین جلد به آموزش حرف «ط» می‌پردازند.

کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی با تمرین‌های جذاب و متنوع، کودکان نوآموز را در یادگیری نوشتار و آوای حرف «ط» یاری می‌رساند. بچه‌ها با مثال‌های متعدد، این حرف را در کلمات مختلف مشاهده می‌کنند و کاربرد آن را در جملات می‌آموزند. تصاویر زنده‌ی کتاب نیز به کمک می‌آیند تا کودکان از فضای آموزشیِ صرف فاصله گرفته و آموزش الفبا را به چشم سرگرمی نگاه کنند.

با استفاده از تکنیک‌های به‌کاررفته در کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی، حافظه‌ی کودک در جهتِ به خاطر سپردنِ شکل و صدای حرف «ط» تقویت می‌شود. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور آموزش الفبا را هوشمندانه از تصویرخوانی شروع می‌کنند و در نهایت، به جمله‌خوانی و متن‌خوانی می‌رسند. به این ترتیب، کودک بدون نیاز به کمک دیگران، حروف الفبا را که مقدمه‌ای برای روخوانی و خواندن متون پیچیده‌تر است، می‌آموزد.

نشر افق این کتاب را چاپ و عرضه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ی خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی می‌کنند. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «غول» و «صندلی» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان مقطع اول دبستان که شروع به فراگیری الفبای فارسی کرده‌اند، با کمک گرفتن از این کتاب می‌توانند مهارت روخوانی را در خود افزایش دهند.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی می‌خوانیم

با عاطفه

مقابل رایانه نشسته‌ام. سعی می‌کنم با عاطفه ارتباط برقرار کنم. آخ جان! ارتباط برقرار شد.

_ سلام، عاطفه جان! حالت چطور است؟
_ خوبم. یک خبر خوب دارم. قرار است فردا با قطار به تهران بیاییم.
_ وای... چه خوب! از مادرم خواهش می‌کنم مرا به ایستگاه قطار بیاورد تا تو را ببینم. به امید دیدار!

در طویله

گاو و گوسفندها در طویله بودند. گرسنه و تشنه مانده بودند. طاقتشان تمام شده بود. مَع‌مَع و بَع‌بَع می‌کردند و می‌گفتند: «حسنک، کجایی؟»

حسنک با صدای گاو و گوسفندها از خواب پرید. زود سطل آب و دسته‌های علف را برداشت و به طرف طویله دوید. گاو و گوسفندها صدای پای حسنک را شنیدند و آرام شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-088-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 40: طوطی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.