معرفی و دانلود کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

عکس جلد کتاب خودمان تمامش می‌کنیم
قیمت:
۴۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودمان تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودمان تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

کالین هوور در کتاب خودمان تمامش می‌کنیم داستان زندگی دختری جوان به نام لیلی را پی می‌گیرد که پس از آشنایی با مردی جذاب و ثروتمند وقایع عاطفی پرسوزوگدازی در سرنوشتش رقم می‌خورد. اثر پیش رو، در سال 2016 برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب عاشقانه‌ی گودریدز شده است. استقبال از این اثر چنان گسترده بوده که دنباله‌ای با نام «ما شروعش می‌کنیم» بر آن نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

«در حالی که یک پایم را رو‌ی لبه‌ی پشت‌بام گذاشته‌ام، از طبقه‌ی دوازدهم نگاهی به خیابان‌های بوستون می‌اندازم. نمی‌توانم به خودکشی فکر نکنم. اما منظورم خودم نیست. آن‌قدر زندگی‌ام را دوست دارم که بخواهم ادامه‌اش دهم.»

کتابی که پیش روی شماست، با نام خودمان تمامش می‌کنیم، نوشته‌ی کالین هوور (Colleen Hoover)، با جملات فوق آغاز می‌شود. شهردار محبوب شهر، اندرو بلوم، درگذشته است. او صاحب یکی از موفق‌ترین بنگاه‌های معاملات املاک پلتورای مین بوده و همسر جنی بلوم دوست‌داشتنی، محترم‌ترین دستیار آموزشی در سرتاسر پلتورا و همچنین پدر لیلی بلوم است؛ همان دختر عجیب‌وغریب با موهای آشفته که روزی عاشق مرد بی‌خانمانی شده و با این کارش مایه‌ی ننگ تمام خانواده‌ به‌شمار می‌رود!

معرفی و دانلود کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

در کتاب خودمان تمامش می‌کنیم (It Ends with Us) قرار نیست چیز زیادی درباره‌ی اندرو بلوم بخوانید. بلکه شخصیت اصلی کتاب، لیلی است که در مراسم ختم پدرش یک سخنرانی افتضاح کرده و بعد از رقم زدن خاطره‌ای ماندگار برای مردم شهر، به بوستون برگشته و به سراغ اولین پشت‌بامی که گیر آورده رفته! البته باید یادآور شویم که لیلی قصد خودکشی ندارد. همه‌ی چیزی که او می‌خواهد هوای تازه و کمی سکوت است و از آنجایی که آپارتمانش در طبقه‌ی سوم قرار دارد، فضای آزاد در دسترسش نیست و هم‌اتاقی پرحرفی دارد که مدام در حال آواز خواندن است! بنابراین، چاره‌ی دیگری برای لیلی نمانده جز آن‌که به پشت‌بام ساختمان دیگری برود.

لیلی در آرامش در پشت‌بام آپارتمان همسایه نشسته و از تنهایی لذت می‌برد که ناگهان در با صدای بلندی کوبیده و صدای پایی به سرعت به او نزدیک می‌شود. راستش را بخواهید، لیلی حتی تا این حد به خودش زحمت نمی‌دهد که سرش را برگرداند. حدس می‌زند کسی که وارد پشت‌بام شده، احتمالاً متوجه حضور او نمی‌شود. آه می‌کشد. چشمانش را می‌بندد و به دیوار گچی پشت‌سرش تکیه می‌دهد. دعا می‌کند صدای پایی که شنیده متعلق به یک زن باشد و نه یک مرد. دعایش برآورده نمی‌شود. با مرد چشم‌توچشم می‌‎شود و این سرآغاز یک ماجرای عاشقانه است که شرح آن را به طور مفصل در کتاب خودمان تمامش می‌کنیم می‌خوانید.

معرفی و دانلود کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

کتاب خودمان تمامش می‌کنیم نوشته‌ی کالین هوور در دوم آگوست سال 2016 توسط آتریا بوکس (Atria Books) به انتشار رسید. کتابی که پیش روی شماست را کالین هوور بر اساس داستانی واقعی ننوشته، اما داستان آن را از رابطه‌ی میان پدر و مادرش الهام گرفته است. برای همین است که نویسنده خود کتابش را «سخت‌ترین کتابی که تا به حال نوشته‌ام» می‌خواند. در فوریه‌ی سال 2022، از طرف ناشر این اثر اعلام شد که قرار است دنباله‌ای بر کتاب خودمان تمامش می‌کنیم در اُکتبر همان سال به انتشار برسد. این اثر ما شروعش می‌کنیم (It Starts with Us) نام گرفت. نویسنده در این رمان از معنای عشق حقیقی و امیدوار بودن در رابطه‌ی عاشقانه سخن می‌گوید. داستان این کتاب نیز حول محور لیلی می‌گردد. لیلی‌ای که حالا توانسته از رابطه‌ای آسیب‌زا خارج شود و به دنبال شروعی تازه باشد؛ اگرچه در این مسیر مشکلات متعددی بر سر راه‌اش قرار می‌گیرد و او هنوز در التهاب‌های ناشی از زندگی قبلی‌اش به سر می‌برد. کالین هوور در این دنباله نیز سعی دارد به ما نشان دهد که عشق می‌تواند ناجی آدمی باشد، حتی اگر زن و مردی در مشکلات زندگی خود غرق باشند.

کتاب خودمان تمامش می‌کنیم را بهاره مظاهری به زبان فارسی برگردانده و انتشارات کتابسرای نیک آن را روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • ترجمه‌شده به بیش از بیست زبان زنده‌ی دنیا
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز (Goodreads Choice Award) در بخش داستان و رمان عاشقانه

نکوداشت‌های کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

  • کالین هوور در کتاب ما تمامش می‌کنیم به خوانندگان خود یادآوری می‌کند که ماهیت عشق شکننده است و حتی از اشک، آه و حسرت برساخته شده. هرکس که قلبی در سینه‌اش می‌تپد، باید کتاب حاضر را مطالعه کند. (Kami Garcia، از بهترین نویسندگان نیویورک تایمز)
  • کتاب ما تمامش می‌کنیم نوشته‌ی کالین هوور یک کتاب عاشقانه‌ی معمولی نیست؛ بلکه این کتاب هم قلبتان را می‌شکند و هم روحتان را از امیدواری و هیجان پر می‌کند. در حالی خواندن این کتاب را تمام می‌کنید که هم‌زمان که اشک از چشمان‌تان جاری می‌شود، لبخند بر لب دارید! (Sarah Pekkanen، نویسنده پرفرش بین‌المللی)
  • یک رمان دل‌خراش... همچون عقابی تیزگام چنگال‌هایش را در قلب شما فرو می‌کند. تا مدت‌ها پس از آن‌که خواندن آن را تمام می‌کنید، رهایتان نمی‌کند. کالین هوور استاد نوشتن داستان‌های رمانتیک است! (Anna Todd)
  • عاشقانه و غم‌انگیز. (Romantic Times)
  • باشکوه و تأثیرگذار. کتاب ما تمامش می‌کنیم نوشته‌ی کالین هوور تا ابد در خاطرتان باقی می‌ماند. (USA Today)
  • از قدرتمندترین رمان‌های سال 2016 است. رمان ما تمامش می‌کنیم از درخشان‌ترین، صادقانه‌ترین، الهام‌بخش‌ترین و زیباترین آثار داستانی است که من تا به حال خوانده‌ام. (Aestas Book Blog)

اقتباس سینمایی از کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

در جولایِ سالِ 2019، جاستین بالدونی (Justin Baldoni) اعلام کرد قصد دارد فیلمی را با اقتباس از کتاب خودمان تمامش می‌کنیم بسازد. در اُکتبر سال 2021 اولین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی این فیلم تکمیل شد. در ژانویه‌ی سالِ 2023، بلیک لایولی (Blake Lively) برای بازی در نقش لیلی انتخاب شد. براندون اسکلنار (Brandon Sklenar) نیز به‌عنوان دیگر بازیگر نقش اصلی این فیلم در نظر گرفته شد. اعلام شده است فیلم ما تمامش می‌کنیم در تاریخ نُهم فوریه‌ی سال 2024 اکران می‌شود.

کتاب خودمان تمامش می‌کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ادبیات روز آمریکا و دوست‌داران داستان‌های عاشقانه، از مخاطبان اصلی کتاب خودمان تمامش می‌کنیم به‌قلم کالین هوور به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب خودمان تمامش می‌کنیم می‌خوانیم

بهت برنخورد، الن. می‌دانم که تو ثروتمند هستی اما به‌گمانم منظورم افرادی مثل تو نیست. من شاهد تمام کارهایی که در برنامه‌ات برای مردم انجام داده‌ای بوده‌ام و همین طور کمک‌های مالی‌ای که به خیریه‌ها کرده‌ای. اما می‌دانم افراد ثروتمند بی‌شماری آن بیرون هستند که خودخواه‌اند. لعنتی، حتی افراد فقیر خودخواه هم وجود دارد و همین طور آدم‌های طبقه‌ی متوسط خودخواه. به پدر و مادر من نگاه کن. ما پول‌دار نیستیم اما قطعاً فقیر هم نیستیم که نتوانیم به بقیه کمک کنیم. بااین‌حال بعید می‌دانم پدرم تابه‌حال به خیریه‌ای کمک کرده باشد.

یادم هست که یک بار برای خرید مواد خوراکی رفته بودیم و مرد مسنی داشت برای کمک به سازمان خیریه‌ی سپاه رستگاری زنگی را به صدا درمی‌آورد. از پدرم خواهش کردم که اگر می‌تواند به آن مرد مقداری پول بدهد اما پدرم گفت نه و اینکه به‌سختی پول درمی‌آورد و نمی‌گذارد که من آن را همین طوری به کسی بدهم. او گفت که این تقصیر او نیست که مردم نمی‌خواهند کار کنند. تمام مدتی که داشتیم خرید می‌کردیم به من می‌گفت که مردم از دولت سوءاستفاده می‌کنند و تا زمانی که دولت دست از کمک‌کردن به این افراد برندارد این مشکل هرگز حل نخواهد شد.

الن، من حرف او را باور کردم. این قضیه مربوط به سه سال پیش است و من در تمام این مدت فکر می‌کردم علت آوارگی افراد بی‌خانمان این است که آن‌ها آدم‌های تنبل یا معتادی هستند یا اینکه دلشان نخواسته مثل بقیه‌ی مردم کار کنند. اما حالا می‌دانم که این موضوع حقیقت ندارد. قطعاً بعضی از حرف‌های او تا حدی درست بودند اما او داشت بدترین حالت ممکن را در نظر می‌گرفت. این‌طور نیست که تمام بی‌خانمان‌ها این وضعیت را انتخاب کرده باشند. آن‌ها بی‌خانمان شدند چون کسی به‌اندازه‌ی کافی به آن‌ها کمک نکرده است. و مشکل، وجود افرادی مثل پدر من است که به‌جای کمک به دیگران بدترین حالات ممکن را در نظر می‌گیرند که خودخواهی و طمع‌شان را توجیه کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودمان تمامش می‌کنیم
نویسنده
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-622-350-000-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

برای دریافت کتاب خودمان تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.