معرفی و دانلود کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس

عکس جلد کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس
قیمت:
۴۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس

استنلی، شارلوت، گرتی و فلیکس، این خوره‌های ریاضی، باید بار دیگر از پس معمای بزرگی بربیایند. دنیل کنی و امیلی بوور، نویسندگان کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس، ما را به روزهای کریسمس شهر راونسبورگ و بازگشایی خانه‌ی بازی داگلاس خواهند برد، اما اتفاقات عجیبی در راه است و اخبار مشکوکی در شهر به‌گوش می‌رسد. ظاهراً دزدی بزرگی رخ داده که کشف راز آن فقط از دست خوره‌های ریاضی برمی‌آید!

درباره‌‌ی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس

استنلی، شارلوت، گرتی و فلیکس بهترین دوستان یکدیگر هستند. درضمن، آن‌ها یک تیم باهوش‌اند که خود را خوره‌های ریاضی می‌نامند؛ اما آیا این گروه از پس هر چالشی برمی‌آید؟ حتی اگر آن چالش به بزرگی یک فاجعه در شهر باشد؟ دنیل کنی (Daniel Kenney) و امیلی بوور (Emily Boever) در کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3 (The Case of the Christmas Caper)، همه‌ی ماجرا را تعریف خواهند کرد.

شهر راونسبورگ مثل زمستان هر سال، منتظر جشن باشکوه کریسمس است؛ البته کریسمس تنها خبری نیست که این موقع سال مردم شهر و به‌خصوص بچه‌ها را به‌ وجد می‌آورد؛ چراکه هرساله با شروع کریسمس، همگی منتظر افتتاح فروشگاه اسباب‌بازی داگلاس و پسر هستند. هرکس که در راونسبورگ زندگی کند، می‌داند داگلاس، بزرگ‌ترین خانه‌ی بازی را هرساله به‌روی بچه‌ها باز می‌کند، اما ظاهراً امسال خبرهایی در راه است؛ همه‌چیز عجیب‌وغریب به‌نظر می‌رسد و این یک کریسمس عادی نیست. متأسفانه دزدی بزرگی رخ داده و ماجراهای بعد از آن بزرگ‌تر از حد انتظار است. از آن بدتر، اتفاقات پیش رو ممکن است به قیمت به‌هم‌ریختن جشن کریسمس تمام شود؛ اما چه‌کسی قرار است راز معمّای بزرگ شهر و دست‌های پشتِ پرده را کشف کند؟ همه‌ی نگاه‌ها به سمت گروه خوره‌های ریاضی می‌چرخد. آن‌های باید بار دیگر هوش و توان دسته‌جمعی‌شان را به‌کار بگیرند تا از راز مهم دزدی کریسمس سردربیاورند؛ اما آیا این کار شدنی‌ست؟

کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب شیدا میرزایی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند

خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند (The Math Inspectors)، یک مجموعه داستان مهیج در سبک ماجرایی و کارگاهی برای نوجوانان است. این مجموعه به قلم دنیل کنی و امیلی بوور نگارش یافته و در هر قسمت از آن، یک گروه از نوجوانان که به خوره‌های ریاضی معروف‌اند، با کمک و توانایی‌های فردی و گروهی خود، از پس یک معمای جدید و چالش ‌برانگیز برمی‌آیند. تاکنون چهارجلد با نام‌های «پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل»، «پرونده‌ی ترن هوایی همیلتون»، «پرونده‌ی الماس گم‌شده» و «پرونده‌ی دزدی کریسمس» به‌ فارسی منتشر شده است.

کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پرونده‌ی دزدی کریسمس برای نوجوانان مشتاق به داستان‌های پرهیجان، معمایی و کارآگاهی، یک پیشنهاد عالی‌ست.

با نویسندگان کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده‌ی دزدی کریسمس بیشتر آشنا شویم

دنیل کنی یک نویسنده و تصویرگر موفق در دنیای نوجوانان است. او بیشتر بابت مجموعه داستان‌های خنده‌دار و پلیسی خود شناخته می‌شود و کتاب‌هایش را به بچه‌های باهوش تقدیم می‌کند.

امیلی بوور، نویسنده‌ی دوم این کتاب و نویسنده‌ی چندین اثر داستانی دیگر برای نوجوانان است. او در کنار نویسندگی به شغل معلمی و آموزش مشغول است و سفر به‌ جاهای مختلف را از علایق خود می‌داند.

در بخشی از کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس می‌خوانیم

ایوانز گفت: «خیلی‌خب. پس باید تا جایی که می‌تونیم، درخواست نیروی کمکی بدیم. خبر خوب اینه که نیروی کمکی زیادی بهمون پیوسته. به نظر می‌آد دزدیدن اسباب‌بازی‌های چندتا بچه‌ی مریض اون‌هم روز قبل از کریسمس، توجه همه رو جلب کرده و همین‌طور پشت‌سرهم بهمون پیشنهاد کمک می‌رسه. اداره‌ی پلیس رو تا حالا این‌طوری ندیده بودم. حتی پلیس‌هایی که شیفتشون نبوده، بدون اینکه باهاشون تماس بگیریم برای کمک اومدن. هرچی باشه خودشون هم یه روزی بچه بودن.»

«حالا با این اطلاعات جدید، می‌تونیم نیروی گشت بزرگراه رو هم با خودمون همراه کنیم. چندتا نیروی مختلف گشت بزرگراه رو. شاید باورتون نشه، حتی نگهبان‌ها و پلیس‌های مراکز خرید هم اومدن و درخواست کردن توی عملیات شرکت کنن.»

ایوانز آخر حرف‌هایش گفت: «به‌هرحال، شما بچه‌ها تا همین ‌الان هم کلی کمک کردین. فکر می‌کنم دیگه وقتش باشه برگردین شهر. الان به‌جز منتظر موندن کار دیگه‌ای نمی‌شه کرد.»

استنلی گفت: «از صبر کردن متنفرم.»

«می‌دونم، استنلی. اما ازت ممنونم.»

استنلی بعد از اینکه تلفن را قطع کرد، گفت: «خیلی‌خب، بچه‌ها. بهتره برگردیم شهر. کلی پیاده‌روی در پیش داریم.»

فلیکس پرسید: «قراره پیاده برگردیم؟ بزرگراه، یه دور شمسی‌قمری می‌زنه... یه عمر طول می‌کشه. هوا هم سرده. نمی‌شه به یه نفر زنگ بزنیم؟»

هرمان گفت: «منتظر شدن برای اینکه یکی بیاد دنبالمون، خیلی هم توی وقتمون صرفه‌جویی نمی‌کنه. نیازی هم به این کار نیست.» رفت طرف دریچه‌ی آدم‌رو و به پایین اشاره کرد.

اخم‌های گرتی در هم رفت. «جدی که نمی‌گی؟»

هرمان شانه بالا انداخت. «شما راه مستقیم می‌خواستین؟ هرمان هم یه راه مستقیم جلوی پاتون می‌ذاره.»

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: بیست‌و‌سوم دسامبر، ساعت سه و چهارده دقیقه‌ی بعدازظهر
فصل دو: رسم روز قبل از کریسمس
فصل سه: اوج غافل‌گیری
فصل چهار: درخواست نیروی کمکی
فصل پنج: بوهای حال‌به‌هم‌زن و راه‌های بن‌بست
فصل شش: مسیرهای توی برف
فصل هفت: گرفتیمشون!
فصل هشت: دو مسیر یا بیشتر؟
فصل نُه: یک روز مانده به کریسمس در خیابان مین
فصل ده: راز شارلوت
فصل یازده: مداد زغالی برای کریسمس
فصل دوازده: بوووم!
فصل سیزده
فصل چهارده: در این میان
آیا شما هم می‌توانید یک کارآگاه خوره‌ی ریاضی باشید؟
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس
نویسنده،
مترجمشیدا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-274-166-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس

برای دریافت کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 3: پرونده دزدی کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.