معرفی و دانلود کتاب در ‬باب‬ شکست: چگونه ‬با‬ شکست ‬کنار‬ بیاییم

عکس جلد کتاب در ‬باب‬ شکست: چگونه ‬با‬ شکست ‬کنار‬ بیاییم
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در ‬باب‬ شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در ‬باب‬ شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در ‬باب‬ شکست: چگونه ‬با‬ شکست ‬کنار‬ بیاییم

چگونه از دل هر شکست یک موفقیت حاصل کنیم؟ آلن دوباتن، نویسنده‌ی پرآوازه و پرفروش سوئیسی، در کتاب در ‬باب‬ شکست می‌کوشد تا شیوه‌ی درست مواجهه با شکست‌ها و ناکامی‌های زندگی را در اختیار ما قرار دهد.

درباره‌ی کتاب در باب شکست

کتابی تفکربرانگیز و روشنگر که آلن دوباتن، نویسنده‌ی پرفروش و پرطرفدار کتاب‌های فلسفه و روان‌شناسی، مفهوم شکست و نقش آن را در زندگی ما بررسی می‌کند. در باب شکست (?On Failure: How to succeed at defeat) دیدگاه تازه‌ای درباره مفهوم شکست ارائه می‌کند و آن را به‌عنوان بخشی ضروری از تجربیات انسانی به‌جای چیزی که باید از آن ترسید یا اجتناب کرد، در نظر می‌گیرد.

نویسنده در سراسر کتاب از فلسفه، روان‌شناسی، و روایات شخصی استفاده می‌کند تا موقعیت‌های بسیاری را که شکست می‌تواند در آ‌ن‌ها سودمند واقع شود، تبیین کند. آلن دوباتن استدلال می‌کند که چرا شکست می‌تواند درس‌های مهمی درمورد خود و دنیای اطرافمان به ما بدهد، کمک کند انعطاف‌پذیری و همدلی را توسعه دهیم، و حتی منجر به موفقیت‌های بیشتری در درازمدت شود.

یکی از نقاط قوت کتاب در باب شکست در دسترس بودن و عملی بودن ایده‌های آن است. نویسنده هرگز به سراغ مفاهیم انتزاعی نادسترس و بعید نمی‌رود و در سرتاسر کتاب به بازگو کردن ایده‌های واضح و جذابی می‌پردازد که درک مفاهیم انتزاعی ارائه‌شده را برای خوانندگان با هر زمینه و تجربه‌ای آسان کند. فصول کتاب از سازماندهی منسجم و شفافی برخوردار هستند و هر فصل بر جنبه‌های مختلف شکست تمرکز دارد؛ از ترس از شکست تا مزایای آن.

با توجه به آنچه آلن دوباتن در کتاب در باب شکست بیان می‌کند، می‌توان چنین گفت که شکست در زندگی به ایجاد تاب‌آوری کمک بسیاری می‌کند. با هر تجربه‌ی ناکامی، انعطاف‌پذیرتر می‌شویم. بدون شک برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید با مفهوم تاب‌آوری آشنا باشیم. زیرا اگر همواره گمان کنیم که در اولین تلاش یا حتی چند تلاش اول موفق خواهیم شد، مطمئناً خود را برای شکستی بسیار دردناک‌تر آماده خواهیم کرد.

در نگاهی کلی و اجمالی، کتاب در باب شکست برای هرکسی که این تجربه را در زندگی خود از سر گذرانده و یا قرار است با آن مواجه شود، کتابی ارزشمند و کارآمد به شمار می‌آید. دوباتن در این اثر خود دیدگاهی تازه را در مورد این مفهوم -که اغلب سوء تفاهم‌هایی را با خود به همراه می‌آورد- ارائه می‌دهد و توصیه‌های عملی مفیدی را درمورد چگونگی پذیرش شکست به‌عنوان بخشی ضروری از رشد و یادگیری در اختیار خوانندگان می‌گذارد.

انتشارات کتاب سرای نیک ترجمه‌ی زهرا میالی را از کتاب در باب شکست انتخاب کرده و آن را تهیه و منتشر نموده است.

نکوداشت‌های کتاب در باب شکست

  • یک خواندنی آرامش‌بخش که رویکردی برای مواجهه با شکست ارائه می‌دهد. کتاب در باب شکست توصیه‌های مفیدی را برای کاهش تنش ناشی از احساسات منفی و ساختن زمینه‌سازی‌های مثبت در اختیار شما می‌گذارد. (اسکول لایبرری ژورنال)

  • یک خواندنی چابک، اثرگذار و البته گاهی بدبینانه که علی‌الخصوص برای کسانی نوشته شده است که به‌تازگی یا از گذشته با تجربه‌ی شکست دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این کتاب مطمئناً به شما کمک می‌کند تا درباره ماهیت و مفاهیم حول محور شکست فکر کنید. (NetGalley)

کتاب در باب شکست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر همواره از شکست گریزان هستید و خود را بابت ناکامی‌هایتان سرزنش می‌کنید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با آلن دوباتن بیشتر آشنا شویم

آلن دوباتن (Alain de Botton) فیلسوف و نویسنده‌ی سوئیسی ساکن انگلیس، در دسامبر 1969 چشم به جهان گشود. دوباتن در کتاب‌هایش به دغدغه‌ها و درگیری‌های انسان معاصر می‌پردازد. پرداختن به ایده‌های فلسفی بزرگ در بستر مسائل زندگی روزمره رویکردی است که دوباتن در آثار خود آن را دنبال می‌کند. کتاب «جستارهایی در باب عشق» که او در سال 1993 آن را منتشر کرد، با اقبالی گسترده و فروش بیش از 2 میلیون نسخه مواجه شد. از دیگر آثار منتشرشده‌ی این نویسنده و متفکر موفق می‌توان به عناوینی همچون «پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند»، «اضطراب موقعیت» و «معماری شادمانی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب در ‬باب‬ شکست: چگونه ‬با‬ شکست ‬کنار‬ بیاییم می‌خوانیم

از بی‌رحمانه‌ترین جنبه‌های شکست این است که وقتی پیش می‌آید، احساس می‌کنیم اتفاق غیرعادی و خاص برایمان رخ داده است. از خودمان می‌پرسیم: «چرا برای من اتفاق افتاد؟» «چرا این بلا فقط سر من آمد؟» در زمینه‌ای از زندگی که پُر از موفقیت است، این شکست برایمان همچون استثنایی هولناک است مصیبتی فوق‌العاده عجیب و نادر. فقط شکست نخورده‌ایم، بلکه ظاهراً تنها کسی هستیم که شکست خورده است. زندگی زناشویی دیگران باثبات و حتی فوق‌العاده است؛ دورتادورمان را عشاقی گرفته‌اند که با هم سر قرار می‌روند و سالگرد ازدواجشان را جشن می‌گیرند. بیشتر مردم شغلشان را بدون هیچ مشکلی ادامه می‌دهند؛ اصلاً «طبیعی» نیست که وقتی قرار بوده به اوج موفقیت شغلی‌مان برسیم، بلاتکلیف باشیم. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد افراد دوروبرمان کنترل عقلشان را از دست داده‌اند. وقتی درباره‌ی اوضاع و زندگی هم‌مدرسه‌ای‌هایمان پرس‌وجو می‌کنیم، چیزهایی که زندگی اجتماعی عادی را غیرممکن کند نمی‌بینیم. چطور بقیه به ‌اندازه‌ی ما گند نزده‌اند؟ شاید داخل خانه در حال گریه نشسته باشیم و به دیوار مشت بزنیم یا دست‌هایمان را بجویم. اما آن بیرون، بچه‌ها به زمین بازی می‌روند، پرنده‌ها آواز می‌خوانند، چهره‌های کت‌وشلوارپوش در جلسات هدفمندشان حاضر می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: شکست در دنیای واقعی
1: انواع متعدد شکست
2: چرا نباید خودم را بکشم؟
3: چگونگی کنار آمدن با خباثت دنیا
4: چگونگی کنار آمدن با خباثت رسانه‌ها
5: چطور با هامارتیای خودتان کنار بیایید
6: چگونگی کنار آمدن با ترحم دوستان
7: چگونگی کنار آمدن با موفقیت دوستان
8: زندگی عاری از خودشیفتگی
9: زندگی با بدنامی ابدی
10: عشق واقعاً چیست و چرا اهمیت دارد
11: بگذارید سنگ اول را کسی پرتاب کند که آلوده به گناه نیست
12: عزت بورژوازی
13: اقدامات عملی
14: اعتراف
15: یافتن طرز نگاه
16: افول اسکار وایلد
17: نگرشی نو
18: جامعه‌ای آرمانی
19: بازنده‌های برنده
20: زمان
بخش دوم: ترس از شکست
1: شکست خیالی
2: ترس و تسکین
3: ترس و ازخودبیزاری
4: ضربه‌ی روحی و بیمناکی
5: ترس و پول
6: ترس و شهرت
7: سندرم خودویرانگری
8: مزایای فروپاشی روانی
9: ترس و بدگمانی
10: در باب درست و منطقی فکر نکردن
11: دلسوزی به حال خود
12: زندگی با فشار کمتر
13: فکرکردن به بدترین‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در ‬باب‬ شکست: چگونه ‬با‬ شکست ‬کنار‬ بیاییم
نویسنده
مترجمزهرا میالی
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات244
زبانفارسی
شابک978-622-5753-63-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در ‬باب‬ شکست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در ‬باب‬ شکست

برای دریافت کتاب در ‬باب‬ شکست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.