معرفی و دانلود کتاب درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید

عکس جلد کتاب درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید
قیمت:
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درد عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درد عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید

اگر چیزی یا کسی باعث شده دل‌تان بشکند کتاب درد عشق نوشته‌ی لودرو رینزلر، نویسنده‌ی پرفروش می‌تواند مانند یک مرهم برای زخم شما باشد. این کتاب کمک می‌کند چینی دل‌تان را بند بزنید و از مشقت‌هایی مانند شکست عشقی یا ازدست‌دادن عزیزتان به سلامت عبور کنید.

درباره‌ی کتاب درد عشق

آیا می‌توان با چند نصیحت یا یک فهرست از راهکارهای مختلف دل شکسته را ترمیم کرد؟ کتاب درد عشق (Love Hurts) نوشته‌ی لودرو رینزلر (Lodro Rinzler) به شما می‌گوید که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. در واقع نویسنده‌ی این کتاب معتقد است که راه مرمت کردن دل شکسته، فرار از آن نیست بلکه باید برای درمان، یک تجربه‌ی دردناک را از سر بگذرانید و با آن روبه‌رو شوید.

همه‌ی ما کم‌وبیش تجربه‌ی شکسته شدن دل را داشته‌ایم. برخی افراد ناچار شده‌اند یک رابطه‌ی طولانی را تمام کنند، بعضی‌ها از یک رابطه طرد شده‌اند و همه‌ی ما تجربه‌ی مرگ یا از دست دادن یکی از نزدیکان‌مان را داشته‌ایم. اما در بسیاری از مواقع نمی‌دانیم باید با دل شکسته چه کنیم و چگونه زخم‌های روحی‌مان را التیام بخشیم. اما کتاب درد عشق راه حل‌هایی دارد که می‌تواند به ما کمک کند.

زمانی که شما با تجربه‌ی دل شکستن مواجه می‌شوید، احساسات مختلفی را تجربه می‌کنید. احساساتی نظیر غم، خشم، دل‌شوره و اضطراب که شاید هر کدام از آن‌ها را در شکل جدیدش، برای اولین بار تجربه کرده باشید. کتاب درد عشق نوشته‌ی لودرو رینزلر و ترجمه‌ی فریبا جعفری نمینی یک راهنمای عملی است تا گام به گام با این احساسات مواجه شوید و به‌جای فرار، آن‌ها را بشناسید.

نویسنده‌ی کتاب معتقد است که شما می‌توانید به درون این احساسات متناقض راه پیدا کنید اما نباید در آنجا بمانید و متوقف شوید؛ باید خودتان را برای یک نبرد آماده کنید و پس از مدتی از این نبرد خارج شوید؛ در نتیجه شما پس از مبارزه قدرتمندتر خواهید شد و حالا می‌توانید بر دیگر با تجربه‌های مشابه مواجه شوید، بدون آنکه آسیبی متوجه شما شود.

برای مطالعه‌ی این کتاب رعایت یکسری اصول ضروری است. مهم‌ترین آنها این است که نباید خود را مقید کنید تا کتاب را از اول تا آخر بخوانید؛ چون شما به عنوان یک فرد دل‌شکسته توان و حوصله‌ی چنین کاری را ندارید. بنابراین می‌توانید مستقیم به سراغ فصل‌هایی بروید که احساس می‌کنید با حس کنونی شما بیشتر هم‌خوانی دارد. به عنوان مثال اگر در سپری کردن مراحل سوگ درونی‌تان، اکنون خشمگین هستید، باید به سراغ فصل «اگر احساس می‌کنید خشمگین هستید» بروید.

در نهایت کتاب درد عشق نوشته‌ی لودرو رینزلر شما را راهنمایی می‌کند تا احساسات ناخوشایند خود را مدیریت کنید و راحت‌تر از قبل خودتان را از مهلکه‌ی دل‌شکستگی عبور دهید؛ چرا که اگر به دردها و احساسات ناخوشایندتان عادت کنید، این احساسات تبدیل به خانه‌ی عاطفی شما خواهند شد که بسیار خطرناک هستند.

نکوداشت‌های کتاب درد عشق

  • این یک کتاب نیست، یک پیشنهاد گسترده برای دوستی است. اگر در تجربه‌ی شکستن دل‌تان آرزو کرده‌اید که دوستی باهوش، مهربان و فهیم با شما همراهی کند، کتاب درد عشق با شما است. (سوزان پایور، نویسنده)
  • کتاب لودرو رینزلر به عنوان یکی از بهترین کیت‌های کمک‌های اولیه‌ای است که من دیده‌ام. او به دل شکسته‌ها آسایش واقع بینانه‌ای ارائه می‌دهد. (دیوید ریکو، نویسنده)
  • یک دوست مهربان برای همراهی در روزهای سختی که هیچ‌کس حرف شما را نمی‌فهمد. (راجر مورگان، نویسنده)

کتاب درد عشق برای چه کسانی مناسب است

همانطور که از اسم کتاب معلوم است و آنگونه که نویسنده در مقدمه‌ی کتاب نوشته، خوانندگان این کتاب افرادی هستند که دل شکستگی را تجربه می‌کنند. در دایره‌ای محدودتر، افرادی که به مطالعات روانشناسی بالینی علاقه‌مند هستند نیز از این کتاب استفاده خواهند کرد.

با لودرو رینزلر بیشتر آشنا شوید

لودرو رینزلر متولد 1982 نویسنده و ستون‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. او همچنین به عنوان معلم مراقبه و مدیتیشن نیز فعالیت می‌کند. این نویسنده تحصیلات خود را در دانشگاه وسیلیان در مقطع لیسانس به اتمام رساند و پس از آن مدتی به عنوان مدیر اجرایی در یک شرکت تجاری مشغول به کار شد.

رینزلر در سال 2013 یک مؤسسه عام‌المنفعه با عنوان «مؤسسه‌ی رهبری دلسوزانه» تأسیس کرد و در کنار نوشتن و فعالیت‌های عمومی، صدها کارگاه و کلاس مراقبه بودایی برگزار کرد. از لودرو رینزلر تا کنون شش کتاب منتشر شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کتاب «مانند بودا راه برو» و کتاب «مانند بودا بنشین» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب درد عشق می‌خوانیم

تاکنون برای توضیح دل‌شکستگی میلیون‌ها کتاب، همایش و سمینار تهیه شده است. با اینکه در برخی از کتب قدیمی، چون انجیل، از شکسته شدن دل سخن گفته شده است، اما بسیاری از محققان بر این باورند که این اصطلاح از قرن نوزدهم رواج یافته است. در دیکشنری، دل‌شکستگی این‌گونه معنی شده است: «غم شدید، اندوه بی‌پایان».

گرچه به نظر من این توضیح برای شکسته شدن دل بسیار سطحی است و حق مطلب را به‌جا نمی‌آورد؛ ازاین‌رو مایلم توضیح خودم را برای دل‌شکستگی در اینجا بیان کنم، زیرا متناسب با راهی است که ما می‌خواهیم با یکدیگر در آن قدم برداریم: دل‌شکستگی احساس اندوه بسیار بزرگی است که زمانی تجربه‌اش می‌کنیم که انتظاری داشته‌ایم که برآورده نشده است؛ احساس فقدانی بزرگ!

زمانی که من شروع به نوشتن این کتاب کردم، تصور اغلب کسانی که به من مراجعه می‌کردند، این بود که این کتاب درمورد دل‌شکستگی در عشق خواهد بود. البته من در این کتاب در این مورد هم مطالبی نوشته‌ام و تمام کسانی که به دنبال راهی هستند تا از دل‌شکستگی‌شان به دلیل جدایی‌های عاطفی و عشقی رهایی یابند نیز از این کتاب بهره خواهند برد، اما به نظر من دل‌شکستگی مفهومی به‌مراتب فراتر از این دارد. دل‌شکستگی درواقع اندوهی است که ما با مقایسۀ خود با دیگران، احساس تحقیر، مورد ظلم واقع شدن و مظلوم بودن، به خود تحمیل می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه باید این کتاب را بخوانید
اگر تصور می‌کنید فرصت خواندن این کتاب را ندارید!
در جلسات درمانی برای دل‌شکستگی چه رخ می‌دهد؟
دل‌شکستگی چیست؟
عشق چیست؟
مدیتیشن چیست؟
چرا قلبتان می‌شکند؟
اگر دوست دارید داستان دل‌شکستگی مرا بدانید
اگر آماده‌اید بشنوید که زندگی پر از درد و سختی است
واکنش‌های ما
اگر تصور می‌کنید که دردتان هرگز درمان نخواهد یافت
چهار سؤالی که باید از خود بپرسید
اهمیت مراقبت کردن از خودتان
چهار روش که بتوانید از خود مراقبت کنید
اگر نمی‌توانید دل بکنید!
اگر احساس تنهایی می‌کنید
اگر فکر می‌کنید این درد تمامی نخواهد داشت
اگر فکر می‌کنید به شما خیانت شده است
اگر احساس می‌کنید طرد شده‌اید
اگر تصور می‌کنید دیگر هرگز نمی‌توانید کسی را دوست بدارید
اگر خود را شکست‌خورده می‌دانید
در چه زمان‌هایی احساس شکست می‌کنید؟
اگر تصور می‌کنید که این درد بدترین درد دنیاست و پس از این، دیگر هیچ...
اگر نمی‌توانید باور کنید که این اتفاق برای شما رخ داده است
اگر تصور می‌کنید زمان آن رسیده که کسی را از دایرۀ زندگی‌تان بیرون کنید
چرا؟ فقط چرا؟
اگر احساس می‌کنید که چیزی از گلویتان پایین نمی‌رود
اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید بخوابید
اگر احساس شرمندگی می‌کنید
اگر احساس می‌کنید هیچ چیز حالتان را بهتر نمی‌کند، مگر اینکه کسی با اردنگی...
اگر احساس می‌کنید خشمگین هستید
داستانی درمورد خشم
اگر گمان می‌کنید که در جهنم هستید
یک شوخی خوب برای اینکه در میان این همه دل‌شکستگی لبخند بزنید
اگر حس می‌کنید نیاز دارید تا با کسی که شما را ترک کرده دوباره تماس بگیرید
اگر خیلی‌خیلی افسرده هستید
زمانی که حس می‌کنید می‌توانید ببخشید
اگر می‌خواهید از احساس گناه آزاد شوید
به زندگی تازه‌ی خود خوشامد بگویید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-220-106-7
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درد عشق

Mohammad Gholami
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
سلام و درود
بهترین مرهم برای یک دل شکسته، هم کلامی با کسی است که تجربه مشابه دارد و همین که بفهمیم تنها نیستیم، آرام می‌شویم.
این کتاب، مثل یک هم کلام خوب که دلش شکسته مثل خودم، در زمانی که از بغض، نفسم در نمی‌آمد و اشک همراه دائمی من شده بود، به دادم رسید و من را آرام کرد.
البته من همه کتاب
را نخواندم و طبق توصیه نویسنده به همان بخشی که نیاز داشتم بخوانم، رجوع کردم؛ چون طبق گفته نویسنده در چنین شرایطی (حال خراب، دل شکستگی، دل تنگی و...)، حوصله خواندن کل یک کتاب در فرد وجود ندارد و کاملا هم درست است. با این وجود به من کمک زیادی کرد.
من هم توصیه میکنم اگر شرایط روحی خوبی ندارید و دلتان شکسته، این کتاب را بخوانید؛ امید به خدا، تا حد زیادی کمکتان خواهد کرد.
و در نهایت میخوام بگم، خدا هوای ما دل شکسته‌ها رو بیشتر داره، دلتون رو بسپارید به خودش، مطمئن باشید که آروم میشید.
ممنون از نویسنده، مترجم و کتابراه عزیز.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب درد عشق

برای دریافت کتاب درد عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.