معرفی و دانلود کتاب صوتی درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید

عکس جلد کتاب صوتی درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درد عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درد عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید

شکست عاطفی یکی از دردناک‌ترین تجربه‌هایی‌ست که برخی افراد در زندگی خود از سر می‌گذارند. لودرو رینزلر نویسنده‌ی پرفروش کتاب صوتی درد عشق در این اثر توصیه‌هایی تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش را برای گذر از این دوران بغرنج در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی درد عشق

آخرین باری که قلبتان شکسته شده است را به خاطر آورید. اگر چه این موضوع که چه کسی و چه اتفاقی موجبات این دل‌شکستگی را مهیا کرد بی‌اهمیت نیست؛ اما اینجا و اکنون آنچه در مرکز توجه قرار دارد این است که واکنش شما به‌عنوان یک فرد دل‌شکسته چیست و چگونه می‌توان این آسیب ر ابه کمترین حالت خود رساند؟ لودرو رینزلر در کتاب صوتی درد عشق (Love Hurts) به ابعاد گوناگون دل‌شکستگی می‌پردازد و می‌کوشد به شما بیاموزد که اگر چنانچه شما به این رنج دچار شدید، چگونه می‌توانید با دردی کمتر از آن گذر کنید. او در تمامی رهنمودهای خود در سراسر این کتاب، از نگرشی بودایی بهره می‌گیرد.

کتاب صوتی درد عشق دربرگیرنده‌ی توصیه‌های کارآمدی است که از جهان‌بینی بودایی الهام گرفته شده و می‌توان از آن‌ها برای کنار آمدن با جدایی‌های عاشقانه و سایر تجربه‌های عاطفی دردناک استفاده کرد. بودیسم پیرامون رنج حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و چه رنجی بیشتر از جدا شدن از کسانی که دوستشان داریم؟ لودرو رینزلر این جدایی را الزاماً پایان یک رابطه‌ی عاطفی قلمداد نمی‌کند. بلکه معتقد است شکست عاطفی می‌تواند سوگ عظیمی باشد که بر اثر مرگ عزیزان بر فرد عارض می‌شود. اندوه و رنجی که گاهی گمان می‌کنیم هیچ مرهمی ندارد و هرگز پایان نخواهد یافت. اما لودرو رینزلر برای کسانی که از دل‌شکستگی رنج می‌برند خبرهای بسیار خوبی دارد: آموزه‌های 2500 ساله‌ی بودا، پادزهری قطعی برای دردهای عاطفی است. و حسن این پادزهر در این است که لازم نیست شما بودایی باشید، تا این رهنمودها برای شما کار کند!

لودرو رینزلر در کتاب صوتی درد عشق که می‌توانید از آن به‌مثابه جعبه‌ی کمک‌های اولیه در مواقع شکست عاطفی استفاده کنید، شما را در یافتن علت و درمان رنجتان راهنمایی می‌کند. او همچنین توصیه‌های عملی بسیاری را در حیطه‌ی خودمراقبتی در اختیار شنونده قرار می‌دهد و می‌کوشد هنگامی که در تکاپو هستید تا پس از یک جدایی عاطفی زنده بمانید، از شما دستگیری کند. حکمتی که او در کتاب صوتی درد عشق ارائه می‌کند، در مورد هر نوع رنج عاطفی صادق است. اگر رابطه‌ی عاطفی شما با کسی که دوستش دارید، به هر دلیلی به پایان رسیده است، توصیه‌های این کتاب به کارتان خواهد آمد.

ترجمه‌ی فریبا جعفری نمینی را از این اثر با صدای کمیل سلیمان‌پور می‌شنوید. کتاب صوتی درد عشق به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات نسل نواندیش تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی درد عشق

  • آنچه پیش روی شماست تنها یک کتاب نیست؛ بلکه پیشنهادی عظیم برای دوستی به شمار می‌رود. اگر هنگامی که دچار دل‌شکستگی شده‌اید، آرزو کرده‌اید که دوستی باهوش، عاقل و مهربان در کنارتان باشد، کتاب درد عشق اکنون در اختیار شماست. (سوزان پایور، نویسنده)

  • کتاب لودرو رینزلر با عنوان درد عشق یکی از بهترین منابع کمک‌های اولیه‌ای است که من تا به حال دیده‌ام. او آسایشی واقع‌بینانه را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که تجربه‌ی دل‌شکستگی را پشت سر می‌گذارند. (دیوید ریکو، نویسنده)

  • یک رفیق شفیق برای همراهی در روزهای دشواری که فکر می‌کنید هیچ‌کس حرف دلتان را نمی‌فهمد. (راجر مورگان، نویسنده)

کتاب صوتی درد عشق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی درد عشق یک پیشنهاد عملی و عالی برای تسلّی دادن به کسی است که شکست عاطفی سختی را پشت سر می‌گذارد.

با لودرو رینزلر بیشتر آشنا شویم

لودرو رینزلر (Lodro Rinzler) در سال 1982 در آمریکا متولد شد. او در نشریه‌ی هافینگتون پست ستونی ثابت با عنوان «سیذارتا چه کار می‌کرد؟» می‌نویسد و همچنین بنیانگذار موسسه‌ای با نام «رهبری مشفقانه» یا «رهبری دلسوزانه» است؛ یک سازمان آموزشی که متخصصان جوان را در زمینه‌ی مهارت‌های رهبریِ روشنگرانه آموزش می‌دهد. لودرو رینزلر همچنین یک استودیوی مدیتیشن در شهر نیویورک تأسیس کرده است. از دیگر آثار این نویسنده و مربی آمریکایی می‌توان به دو کتاب «مانند بودا راه برو» و «مانند بودا بنشین» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی درد عشق می‌شنویم

روزی یکی از شاگردان مدیتیشن من برایم نامه‌ای نوشته و از من پرسیده بود اگر من دوست‌داشتنی و ارزشمند هستم پس چرا از تمام زنانی که از آن‌ها خواستگاری می‌کنم جواب رد می‌شنوم؟ من پیش از این نیز بارها این سؤال را به شکل‌های گوناگون و از افراد مختلف شنیده بودم. «چرا من نمی‌توانم همسر موردعلاقه‌ام را به دست آورم؟» «چرا هیچ‌کس از من خوشش نمی‌آید؟» احساس طردشدگی، احساسی است که بیش از آنچه ما تصور می‌کنیم در میان مردم شیوع دارد و تعداد بسیار زیادی از افراد تصور می‌کنند که دیگران دوستشان ندارند.

من پیش از این که بخواهم در این مورد که چرا دیگران شما را دوست ندارند حرفی بزنم، می‌خواهم این حقیقت را برای شما بیان کنم که حتی اگر تمام افراد دنیا شما را دوست داشته باشند، زمانی که شما خودتان را دوست نداشته باشید هرگز احساس رضایت نخواهید کرد. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید خود را دوست بدارید، این است که هر روز مراقبه انجام دهید. تجربه‌ی من و بسیاری از افراد نشان می‌دهد که اگر بتوانید خود را دوست بدارید و چشمه‌ای باشید که عشق از آن فوران می‌کند، دیگران بیشتر از گذشته به شما توجه نشان می‌دهند و شما را دوست خواهند داشت. اگر خود را دوست نداشته باشید نمی‌توانید انتظار داشته باشید دیگران شما را دوست داشته باشند. این درست مانند آن است که شما بخواهید تعداد زیادی مهمان در خانه‌تان داشته باشید، اما چیزی برای پذیرایی از مهمانان در خانه فراهم نکرده باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
قسمت اول
44 دقیقه
قسمت دوم
34 دقیقه
قسمت سوم
29 دقیقه
قسمت چهارم
33 دقیقه
قسمت پنجم
32 دقیقه
قسمت ششم
21 دقیقه
قسمت هفتم
35 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درد عشق: اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درد عشق

حمید بزرگمهر
۱۴۰۲/۱/۷
راه‌هایی و توصیه‌ها و تکنیک‌هایی بسیار دقیق، زیبا و کاربردی و عملی برای کنار آمدن و پذیرفتن درد عشق..
عالی بود... توی یه روز کامل گوشش دادم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درد عشق

برای دریافت کتاب صوتی درد عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.