معرفی و دانلود کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه)

عکس جلد کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه)
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه)

کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه) به قلم سید رسول بهشتی زاده و سید حسین حسینی، متشکل از سیزده داستان کوتاه با مضامین سرکوبی استعدادهای کودکان، تناقض فکر و عمل، کودکان کار، ضمیر ناخوداگاه، کتاب، آلزایمر، و... است.

داستان‌های کتاب دستان مسیح (hands of christ) با فضاسازی قدرتمند، در حال و هوای عجیب و متفاوت با دیگر داستان‌های کوتاه ایرانی به رشته تحریر درآمده‌اند.

در بخشی از کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه) می‌خوانیم:

اتاق گریم سیرک در هم ریخته، کوچک و تاریک بود. در گوشه‌ای از اتاق صندوق‌های چوبی قدیمی روی هم چیده شده و در طرف دیگر، کمد لباس‌ها قرار داشت. مرد جوانی پشت میز نشسته بود و در کورسوی شمع روی میز به چهره خودش در آینهِ کثیف نگاه می‌کرد. موهایش را شانه زد و دندان‌های سفیدش را بر‌انداز‌کرد؛ ایستاد و به سمت کمد لباس‌ها رفت. درب کمد را باز کرد و به لباس‌های آویزان نگاهی انداخت؛ لباس مأمور پلیس و پزشک را کنار زد تا به یک کت و شلوار ساده رسید. کت و شلوار را به تن کرد. کفش‌های ساده‌ای را از صندوق چوبی بیرون آورد و پوشید. در همین لحظه شمع تمام شد و نور از آن جا گریخت.

مرد از اتاق خارج شد. به پشت پرده اصلی سیرک جایی که از آن‌جا بازیگران به میدان اصلی وارد می‌شدند رسید. پشت پرده ایستاد. صدای خنده‌ها، قهقه‌ها و کف زدن تماشاچی‌ها به گوش رسید. مرد فهمید که نوبت او شده است. لباسش را بر تنش راست کرد و نفس عمیقی کشید. کمی سرش را بالا گرفت و سینه‌اش را جلو داد.

مجری نمایش شروع به صحبت کرد و گفت: خانم‌ها و آقایان نظرتان را به آخرین برنامه امروز جلب می‌کنم؛ یکی از بهترین هنرمندان ما که سال‌های زیادی در این سیرک کار کرده است، نمایش شگفت‌انگیزی را برای شما تدارک دیده، این شما و این هنرمند مشهور ما.

پرده‌ها کنار رفت. سالن در تاریکی غرق شد و مرد پدیدار گشت. او واردِ میدان اصلی سیرک شد. شن‌های روی زمین را زیر پاهایش حس کرد و به میان صحنه رفت. در وسط میدان، یک میز، صندلی و چوب لباسی نمایان شد. مرد به سمت چوب لباسی رفت؛ کتش را بیرون آورد و آویزان کرد.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
مقدمه
دشت تنهایی
انقلاب سایه
فراموشت نمی‌کنم
جعبه واکس
چهره کریه خنده
همه ساکت بودیم
دستان مسیح
مرزها
تنهایی گورکن
شهر خاموش
بارقه امید
موشک کاغذی
داستان داستان‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات آرنا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-600-356-776-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه)

سید یاسین رضوانی نژاد
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
بسیار عالی با داستان‌های غم انگیز مثل جعبه واکس
Fateme Sh
۱۴۰۰/۱/۱۲
داستان "فراموشت نمیکنم" ِش خیلی تکون دهنده و زیبا بود...
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه)

برای دریافت کتاب دستان مسیح (مجموعه داستان‌های کوتاه) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.