معرفی و دانلود کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه

عکس جلد کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه

کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه نوشته‌ی تروی کامینگز از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، ادامه‌ی ماجراجویی‌های مهیج الکساندر و بچه‌های کلاس است. آن‌ها این بار به موزه‌ی تاریخ می‌روند اما در آنجا با اتفاقات عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شوند.

موضوع کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه چیست؟

در کتاب فرار هیولای مومیایی از موزه (Pop of the Bumpy Mummy) جلد ششم از مجموعه‌ی دفتر خاطرات هیولاها، الکساندر به همراه بچه‌های کلاسشان به موزه‌ی تاریخ می‌رود. بچه‌ها در کلاس با افسانه مومیایی آشنا شده‌اند اما پس از آن الکساندر تصور می‌کند مومیایی واقعی را در حال قدم زدن دیده است! عقرب یاقوتی به سرقت می‌رود و صداهای عجیب و غریبی هم در قسمت خروجی شنیده می‌شود...

درباره مجموعه‌ی دفتر خاطرات هیولاها:

نخستین جلد از این مجموعه جذاب و هیجان‌انگیز در سال 2013 انتشار یافت که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان کتاب، یعنی کودکان مواجه شد. متن کتاب‌های مجموعه دفتر خاطرات هیولاها (The Notebook of Doom) ساده و روان است و خواندن آن‌ها سریع پیش می‌رود به همین دلیل این کتاب‌ها به تقویت مهارت مطالعه و تند خوانی کودکان کمک می‌کند. تروی کامینگز (Troy Cummings) علاوه بر نویسندگی، تصویرگری کتاب‌های این مجموعه محبوب را هم بر عهده داشته است.

در پایان هر جلد از کتاب‌های دفتر خاطرات هیولاها بخشی شامل مجموعه‌ای از سوال‌ها و تمرین‌ها قرار داده شده تا کودکان بعد از مطالعه کتاب، بیشتر بتوانند با فضای آن ارتباط برقرار کنند، مروری دوباره بر داستان داشته باشند و برای مطالعه جلد بعدی کتاب آماده و هیجان‌زده بشوند. انجام تمرین‌های عملی گفته شده در پایان کتاب که شامل درست کردن کاردستی هم می‌شوند باعث افزایش خلاقیت کودکان و مهارت‌های عملی و دست ورزی آن‌ها می‌شود.

کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به داستان‌های تخیلی و خنده‌دار درباره‌ی هیولاها علاقه دارند، جالب و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه می‌خوانیم:

الکساندر کتاب را بست و گفت: «چیزی که من دیدم، دستکش پشمی نبود. یک دست بود... که انگشت هم داشت!»
ریپ گفت: «خیلی خوب، بهتر است دست به کار شویم. خوب... حالا باید چی کار کنیم؟» الکساندر گفت: «باید فعلا گوش به زنگ باشیم و ببینیم چیز دیگری هم گم می‌شود یا نه. بهتر است الان به خانه برویم و حواسمان به دور و بر باشد. امشب تووی اردوی شبانه، در مورد چیزهای مشکوک صحبت می‌کنیم.»

نیکی گفت: «فکر خوبی است! تووی اتوبوس همدیگر را می‌بینیم. مراقب دستی هیولایی باشید!» بچه‌ها دست‌هایشان را بالا بردند و محکم به هم زدند. بعد به خانه‌هایشان رفتند تا هر کدام سرنخی از دستی متحرک پیدا کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: بسته‌ی اشتباهی
فصل 2: روز اسباب‌کشی
فصل 3: آخرین کلاس
فصل 4: میم مثل مومیایی
فصل 5: اردوی کار اجباری
فصل 6: دست متحرک
فصل 7: آی دزززززد!
فصل 8: بهترین سواری دنیا!
فصل 9: عقرب یاقوتی
فصل 10: یک جای امن
فصل 11: نگهبان موزه
فصل 12: تیک تاک
فصل 13: حقیقت ماجرا
فصل 14: یک مشت حباب
فصل 15: یک بغل سفت و محکم
فصل 16: تق تق تتتق بومممم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-8111-33-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه

ارین ارژنگ
۱۴۰۲/۴/۲۶
من سری این کتاب را خیلی دوست دارم عالی بود
همه سری‌های ان کتاب خوب هستند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه

برای دریافت کتاب دفتر خاطرات هیولاها 6: فرار هیولای مومیایی از موزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.