معرفی و دانلود کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن

عکس جلد کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن

پیر نشدن را بیاموزیم! دیپاک چوپرا در کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن از جاودانگی سخن می‌گوید، موضوعی که بشر از گذشته تاکنون پیوسته به دنبال پاسخی درست برای آن است.

درباره‌ی کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام:

پیری، موضوعی که قرن‌هاست ذهن انسان‌های بی‌شماری را به خود مشغول کرده است، اکنون در کتاب ارزشمند ذهن بی‌انتها، جسم پردوام (Ageless Body, Timeless Mind) بدان پرداخته می‌شود تا شما به آن از زاویه‌ای بنگرید که دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) می‌خواهد.

تاکنون نظریه‌های بسیاری مطرح شده‌اند که سعی دارند به شما نشان دهند چطور طول عمر بالایی داشته باشید. اما حقیقت این است که تمام موجودات هستی، از یک فرمول پیروی می‌کنند. همه‌ی مخلوقات خداوند نخست پا به این جهان هستی می‌گذارند و پس از طول عمر تا حدودی معین نابود می‌شوند. حال به نظر شما راهی وجود دارد که بشر به آرزو‌ی دیرینه‌ی خودش دست یابد؟ آیا ممکن است پیر نشویم و یا آن را به تعویق بیاندازیم؟ بله، این دقیقا مسئله‌ای است که دکتر چوپرا در کتاب ذهن بی‌انتها آن را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کند.

چوپرا در این کتاب شما را با تعریف جدیدی از تولد آشنا می‌‌کند و مطالبی را در مقابل دیدگانتان قرار می‌دهد که تاکنون به آن‌ها فکر نکرده‌اید. به عقیده‌ی او خیلی از باورها و اعتقاداتی که شما درباره پیری سال‌هاست در سر پرورانده‌اید تفکراتی هستند که از سمت جامعه تحمیل شده‌اند. باورهایی که می‌توان تمامی آن‌ها را تغییر داد و به یک زندگی بی‌انتها دست یافت. فقط کافی است باورهای گذشته را به دست فراموشی بسپارید و نظریات تازه را جایگزین آن‌ها کنید. پس، بیایید با هم هم‌سفر شویم و به دنیایی پا بگذاریم که دیپاک چوپرا به آن معتقد است. دنیایی که در آن پیرى، سستى و مرگ بى‌مفهوم خواهد بود.

دیپاک چوپرا را بیشتر بشناسیم:

دیپاک چوپرا نویسنده و پزشک هندی است که به سبب ترویج طب روحانی شهرتی جهانی دارد. او تاکنون بیش از چهل کتاب منتشر کرده که خیلی از آنان فروشی چشمگیر داشته‌اند. همچنین چندین داستان و مجموعه اشعار معنوی از هندوستان و ایران به رشته‌ی تحریر درآورده است.

کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن مناسب چه کسانی است:

این کتاب برای کلیه افرادی است که می‌خواهند با آگاهی، تمام مراحل زندگی‌شان را پشت سر بگذارند و راهشان را با تمرین‌های مختلف آگاهی‌بخش به پایان برسانند.

جملات برگزیده‌ی کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن:

- زمانى پیر مى‌شویم که از رشد باز بایستیم.
- اگر باور زندگى جاودانه از دست برود نه تنها عشق، بلکه همه نیروهاى پاسدار حیات در جهان در لحظه‌اى نابود مى‌شوند.
- من در بى‌انتهایى نیروى طبیعت در حرکتم؛ من حافظ آتش روح؛ و پاسدار حیات و شفا هستم.

در بخشی از کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن می‌خوانیم:

گرچه آگاهى به هزاران روش مختلف در انسان برنامه‌ریزى مى‌شود، متقاعد کننده‌ترین آن‌ها چیزى است که ما آن را باور مى‌نامیم. باور چیزى است که شما به این دلیل که آن را درست مى‌پندارید به آن متوسل مى‌شوید. اما برخلاف اندیشه، باور معمولاً حالتى گنگ و نهفته دارد. کسى که از مکان‌هاى بسته مى‌ترسد، در ذهن خود مى‌گوید: «این اتاق بیش از اندازه کوچک است.» یا «جمعیت بیش از اندازه‌اى در اینجا اجتماع کرده‌اند.» وقتى شخصى با این مشخصات را در یک اتاق کوچک پرجمعیت قرار مى‌دهید، بدن او خود به‌ خود واکنش نشان مى‌دهد. جایى در آگاهى او باورى نهفته است که بدون اینکه او مجبور باشد فکر کند، نشانه‌هاى فیزیکى ترس را به نمایش مى‌گذارد. جارى شدن آدرنالین که قلب او را به تپش مى‌اندازد، عرق کردن دست‌ها، به شماره افتادن نفس و سرگیجه از محلى عمیق‌تر از ذهن اندیشمند فرمان مى‌گیرند و صورت خارجى پیدا مى‌کنند.

اشخاصى که با مشکل فوبیا رو به‌ رو هستند، مأیوسانه تلاش مى‌کنند که به کمک اندیشه هراس خود را برطرف کنند اما این کار بى‌فایده است. افکار کسى که از محیط‌هاى بسته مى‌ترسد «دلیلى براى ترسیدن وجود ندارد»، «اتاق‌هاى کوچک خطرناک نیستند»، «دیگران رفتارى طبیعى دارند چرا من نمى‌توانم از این موقعیت رها شوم؟» اعتراف‌هاى منطقى هستند، اما بدن تحت فرمان چیزى فراتر از اندیشه است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اوّل: سرزمین بدون پیر
فصل 1: تمرین: تفسیر دوباره جسم
بخش دوم: پیرشدن و آگاهى
فصل 2: پیر نشدن را بیاموزیم: ارتباط میان باور و بیولوژى
فصل 3: آغاز بیدارى
فصل 4: تمرین: استفاده از نیروى آگاهى
بخش سوم: غلبه بر پیرى
فصل 5: چین و چروک در میدان کوانتوم
فصل 6: جریان هوش، حفظ تعادل زندگى
فصل 7: درمان نامرئى: پیرشدن، استرس و ریتم‌هاى بدن
فصل 8: درایت نامطمئنى
بخش چهارم: عمر پاینده
فصل 9: صدساله‌هاى جوان: درسى که از پیرها مى‌آموزیم
فصل 10: عمر نامحدود: آینده عمر دراز
فصل 11: اسرارِ عمرِ دراز
فصل 12: دَم حیات
بخش پنجم: شکستن طلسم مرگ
فصل 13: متابولیسم زمان
فصل 14: طلسم فناپذیرى: غلبه بر توهّم مرگ
فصل 15: تمرین: راهِ بى‌انتها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات440
زبانفارسی
شابک978-600-5219-69-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن

وفا
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
بنظر من مطالبش یکم ثقیله و نمیشه در نگاه اول به عمق مطلب پی برد، شاید هم ساختار کلمات فارسی و ترجمه و نگارش جملات طوریه که مطلب اصلی را و جان کلام را خوب نمیتونه انتقال بده، اگه میکرو کتاب اینو دوستان تهیه کنن من میخرم،
علیرضا غلامی
۱۴۰۰/۸/۳۰
درود. بنده کتاب هفت قانون موفقیت زندگی اقای دیپاک چوپرا را مرتبا میخوانم و هربار نکته‌ای جالب به ذهنم میرسد. یقین دارم این کتاب که توصیه دوستان می‌باشد مانند همه کتابهای ایشان مفید و آموزنده است.
بهمن محمودی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بهترین کتابی که تا امروز خوانده‌ام این کتابه خیلی خیلی خوبه فقط باید با حوصله وبدون عجله خونده بشه وبه مطالبش فکر کنید تا بیشتر درکش کنید واقعا لذت بخشه
حیدر بینافر
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
من کتاب میخرم تا فعالین این حیطه برای ادامه این راه ارزشمندشان دلگرم تر بمانند... خودم فرصت مطالعه کمتری از حجم خریدهایم این سایتها دارم... موفق باشید
رضا اسماعیل پور
۱۴۰۰/۱/۱۵
سلام
کتابی بسیار عالی. اگر دوست ندارید پیر و فرسوده شوید، توصیه‌های آقای دیپاک چوپرا را بخوانید و به آن عمل کنید.
sogand
۱۴۰۱/۳/۳۱
کتابهای دیپاک چوپرا واقعا عالیه و خیلی روان و ساده توضیح میده
ممنون از کتابراه عزیز برای کتابهای عالی ♥️♥️♥️♥️♥️
رضا گل محمدی
۱۴۰۲/۱/۱۹
سلام
این کتاب را که درست بخوانید هرگز بیمار نمی‌شوید
ایدا
۱۴۰۲/۱/۸
خیلی برام مفید بود، بارها و بارها مطالبشو مرور کردم.
عبداله شمسی
۱۴۰۱/۳/۷
یک کتاب با لذت که هر وقت به آن گوش می‌دهم به خواب می‌روم
همایون منوچهری
۱۴۰۰/۱۲/۹
ارادتمند.... خیلی جالب وخوش خوان
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
این کتاب بی نظیره
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن

برای دریافت کتاب ذهن بی‌انتها، جسم پردوام: کوانتوم و پیر نشدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.