معرفی و دانلود کتاب راز قدرت

عکس جلد کتاب راز قدرت
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز قدرت

راندا برن کتاب راز قدرت را در ادامه‌ی کتاب پرفروش راز نوشته است. این کتاب خودیاری شامل مجموعه‌ای از توضیحات درباره‌ی جنبه‌های مختلف زندگی است. شما با این کتاب می‌آموزید که چگونه از قانون جذب، قدرت عشق و تخیل برای رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایتان استفاده کنید و زندگی بهتری داشته باشید.

درباره‌ی کتاب راز قدرت

کتاب راز قدرت (The Power) دومین کتاب مجموعه کتاب‌های راز است که در آن بیشتر با قانون جذب آشنا می‌شوید. این کتاب دوازده فصل دارد و در هر فصل به تأثیر قدرت افکار مثبت و قانون جذب بر احساسات، امور مالی، سلامتی، روابط و زندگی پرداخته می‌شود. راندا برن (Rhonda Byrne) در پایان هر فصل یک جمع‌بندی مختصر و مفید ارائه داده تا خواننده بعد از به پایان رساندن هر بخش، مطالب را مرور کند. هر بخش از کتاب راز قدرت حاوی نقل‌قول‌های بسیاری از دانشمندان، سیاستمداران و نویسندگان است. این نقل‌قول‌ها برای تأکید بر نکته‌ی موردنظر نویسنده آورده شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب راز قدرت

راندا برن قدرت عشق را سرآغاز کتاب قرار می‌دهد. او از دنیای واقعی و زندگی‌ شخصی خودش مثال‌هایی می‌آورد که با استفاده از آن‌ها به قدرت عشق و قانون جذب ایمان می‌آورید. خوانندگان با مطالعه‌ی کتاب راز قدرت می‌آموزند که چگونه افکار بد و منفی را شناسایی کنند، افکار منفی را دور بیندازند و در پایان آن‌ها را به افکار مثبت تغییر دهند. اولین قدم برای تغییر از طریق ذهن‌آگاهی است. شما باید به احساسات و واکنش‌های خود توجه کنید و اگر متوجه شدید که احساس مثبتی ندارید، سعی کنید آن را تغییر دهید. برای مثال به افرادی که دوستشان دارید فکر کنید، موسیقی موردعلاقه‌تان را بشنوید و بابت نعمت‌های خداوند سپاسگزاری کنید. حال افکار مثبت چقدر بر زندگی ما تأثیر می‌گذارند؟

افکار مثبت افراد مثبت‌اندیش را به سمت شما جذب می‌کنند. راندا برن مثال‌های زیادی از افرادی می‌زند که بعد از چند هفته و چند ماه تلاش برای مثبت‌اندیشی، بالاخره به آرزوها و خواسته‌های خود رسیدند. احتمالاً شما هیچ‌وقت به اتفاقات مثبت فکر نمی‌کنید؛ بلکه زمانی به وقایع دقت می‌کنید که همه‌ی اتفاقات بد پشت‌سرهم تکرار شوند. هیچ‌وقت به این فکر نمی‌کنید که منفی‌اندیشی و منفی‌گرایی شما ممکن است منجر به این اتفاقات شده باشد. قدرت مثبت‌اندیشی و قانون جذب بیش از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

در فصل قدرت و خلقت توضیح داده می‌شود که فرایند خلق یک چیز جدید با تغییر آن یکسان است؛ فقط باید آن را تصور، احساس و دریافت کرد. راندا برن با تأکید بر قانون سوم نیوتن (عمل و عکس‌العمل) باور دارد هر آنچه را که انجام می‌دهید به دست می‌آورید. برای مثال اگر به شخصی حسادت کنید، احساسات بد و منفی وارد زندگی‌تان می‌شوند و شما را دگرگون می‌کنند. شما بعد از خواندن کتاب «راز» با مفهوم اصلی قانون جذب آشنا می‌شوید؛ اما آن کتاب دستورالعمل‌های زیادی برای زندگی واقعی ندارد. راندا برن در کتاب راز قدرت سعی می‌کند روش‌هایی را برای زندگی بهتر به شما معرفی کند. انتشارات آمه و سبزان این کتاب را با ترجمه‌ی یلدا بلارک روانه‌ی بازار کرده‌اند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های راز

راندا برن بعد از انتشار فیلم مستند «راز» و استقبال مردم از آن مستند، به فکر انتشار کتابی افتاد که زندگی دیگران را متحول کند. او در ابتدا قصد داشت مجموعه‌ کتاب‌های راز را در چهار جلد بنویسد؛ اما با توجه به درخواست خوانندگان کتاب‌هایش، دو جلد دیگر را نیز به این مجموعه اضافه کرد. کتا‌ب‌های مجموعه کتاب‌های راز عبارتند از: «راز»، «قدرت»، «جادوی سپاسگزاری»، «قهرمان»، «بزرگ‌ترین راز» و «اسرار عشق، سلامتی و ثروت».

نکوداشت‌های کتاب راز قدرت

  • راندا برن از آن کسانی است که طنین نامش در میان مردم پیچیده است. (روزنامه‌ی تایمز)
  • اگر کتاب راز را دوست داشتید، قطعاً از خواندن کتاب راز قدرت نیز لذت خواهید برد. (مجله‌ی لوک)

کتاب راز قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که مجموعه کتاب‌های راز را خوانده‌اند و به قانون جذب اعتقاد دارند، کتاب راز قدرت را بخوانند.

در بخشی از کتاب راز قدرت می‌خوانیم

صبح‌ها وقتی از خواب بیدار می‌شوید، قبل از انجام این کار، فکر بلند شدن از رختخواب را دارید. نمی‌توانید هیچ کاری را انجام دهید مگر این که ابتدا به آن فکر کنید. افکار شما هستند که تعیین می‌کنند کلمات و رفتارتان مثبت باشد یا منفی. اما چطور می‌فهمید که افکارتان مثبت یا منفی هستند؟ افکار شما زمانی که به خواسته‌ها و چیزهای مورد علاقه‌تان فکر می‌کنید، مثبت هستند. افکار منفی نیز مربوط به چیزهایی هستند که نمی‌خواهید یا دوست ندارید. به همین راحتی و سادگی.

هر چیزی را که در زندگی به دنبال به دست آوردنش هستید به این خاطر است که دوستش دارید. چند لحظه به این جمله فکر کنید. چیزهایی را که نمی‌خواهید، دوست ندارید. این‌طور نیست؟ هر فردی تنها چیزهایی را می‌خواهد که دوست دارد و هیچ کس خواهان چیزهایی نیست که علاقه‌ای به آن‌ها ندارد. وقتی به چیزهایی که دوست دارید و می‌خواهید، فکر می‌کنید، مانند "آن کفش‌ها را دوست دارم، زیبا هستند،" افکارتان مثبت هستند و این افکار مثبت به صورت چیزی که دوستش دارید به سوی‌تان بازمی‌گردند. یعنی به شکل کفش‌هایی زیبا. وقتی به چیزهایی می‌اندیشید که دوست ندارید و نمی‌خواهید، مانند "به قیمت آن کفش‌ها نگاه کن، این جا سر گردنه است!" افکارتان منفی شده و به شکل چیزهایی که دوست ندارید، منعکس می‌شوند یعنی کفش‌ها آنقدر گران هستند که نمی‌توانید آن‌ها را بخرید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
قدرت چیست؟
قدرت احساسات
امواج احساسات
قدرت و خلقت
حمایت از خود
احساس، نوعی خلقت است
زندگی از شما پیروی می‌کند
راه‌های رسیدن به قدرت
قدرت و پول
قدرت و روابط
قدرت و سلامتی
قدرت و شما
قدرت و زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز قدرت
نویسنده
مترجمیلدا بلارک
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-6242-12-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز قدرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راز قدرت

برای دریافت کتاب راز قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.