معرفی و دانلود کتاب نهم نوامبر

عکس جلد کتاب نهم نوامبر
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نهم نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نهم نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نهم نوامبر

کتاب نهم نوامبر نوشته‌ی کالین هوور، داستان عاشقانه و پر رمز و راز نویسنده‌ای جوان و دختری به نام فالون را روایت می‌کند، دختری که تبدیل به فرشته‌ی الهام او می‌شود تا به نوشتن ادامه دهد. کالین هوور یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان آمریکا است که در این داستان نیز شما را غافل‌گیر می‌کند.

خلاصه‌ای از کتاب نهم نوامبر:

فالون دختر جوانی است که با پدر خود رابطه‌ی چندان خوبی ندارد؛ چرا که با زنان متعددی ارتباط دارد. فالون به رغم مشکلات خانوادگی ارتباط خود را با پدرش حفظ کرده و با او در رستورانی قرار گذاشته است. در میانه‌ی شام به صورت ناگهانی بِن که رمان‌نویس جوانی است خود را به عنوان دوست پسر فالون معرفی می‌کند و فالون هم پس از گذراندن شوک اولیه با او همراهی می‌کند و این مسئله منجر به تعجب پدرش می‌شود. پس از این ماجرا، فالون و بِن یک روز کامل را با هم می‌گذرانند و قرار می‌شود تا هر سال نهم نوامبر با هم دیداری داشته باشند.

در کتاب نهم نوامبر (November 9) آشنایی بِن با شخصیت فالون منجر به بهبود شرایط او می‌شود و در حقیقت فالون تبدیل به منبع الهامی برای وی می‌گردد تا اثر جدید خود را خلق کند. این دیدارها تا چندین سال ادامه پیدا می‌کند و فالون در نهایت به انگیزه‌ی اصلی بِن پی می‌برد و از اسرار او پرده‌برداری می‌کند.

اهمیت کتاب نهم نوامبر در چیست؟

کالین هوور (Colleen Hoover) در این کتاب شما را با دختری به نام فالون آشنا می‌کند، دختری که تا مدت‌ها در گوشه‌ی ذهن شما می‌ماند و به هنگام خواندن داستان به بن حق می‌دهید که این چنین مجذوب شخصیت فالون شود. از طرف دیگر، بخش عمده‌ی کتاب دیالوگ‌محور است و بین دو شخصیت اصلی داستان گفت‌وگوهای جذابی شکل می‌گیرد که شما را تا پایان داستان با خود همراه می‌سازد.

کالین هوور را بیشتر بشناسیم:

کالین هوور در سال 1979 در کشور آمریکا به دنیا آمده است. وی در 21 سالگی ازدواج کرده و هم اکنون سه فرزند دارد.

هوور از سال 2011 با تشویق اطرافیانش نویسندگی را آغاز کرد و از آن سال تا به امروز آثار بسیاری را منتشر کرده است که همگی در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز بوده‌اند. کالین هوور در این ایران هم نویسنده‌ی مشهوری محسوب می‌شود و از میان آثار او می‌توان به مواردی همچون اسیر سرنوشت، حقیقت، همه خوبی‌هایت و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نهم نوامبر می‌خوانیم:

یه بار دیگه به تصویر خودم توى آینه نگاه مى‌کنم. دو سال پیش بلندى موهام فقط تا سر شونه‌هام و چتریاى کوتاهم تا روى پیشونیم بود، ولى توى این دو سال موهام کلى بلند شده. این بلندى بدون دلیل نبوده. انگشتامو آروم از لابه‌لاى موهاى بلند و تیره‌اى که سمت چپ صورتمو پوشوندن رد مى‌کنم. آستین دست چپمو تا مچ پایین مى‌کشم و یقه‌ام رو بالا میدم تا گردنمو تا حد امکان بپوشونم. این‌طورى زخما رو نمیشه به این راحتیا دید. الآن دیگه مى‌تونم ظاهر خودمو توى آینه تحمل کنم. قبلا فکر مى‌کردم دختر زیبایى هستم، ولى حالا موها و لباسام تقریباً کل بدنمو پوشوندن.

صداى سیفون توالتو می‌شنوم و سریع مى‌چرخم و قبل از این‌که اون زن از کابین بیرون بیاد، میرم سمت در خروجى. اغلب اوقات، هر کارى مى‌کنم تا با آدما روبه‌رو نشم. نه فقط به خاطر این‌که مى‌ترسم به زخمام خیره بشن. بیشتر به این دلیل که بهم خیره نمیشن. مردم به محض این‌که صورتمو مى‌بینن، سریع نگاهشونو مى‌دزدن، چون مى‌ترسن بى‌ادب به نظر برسن. خوب مى‌شد اگه یکى براى یه بارم که شده به چشمام نگاه مى‌کرد و بهم خیره مى‌شد. از آخرین بارى که این اتفاق افتاده، خیلى وقته که گذشته. از این‌که اعتراف کنم دلم براى توجهى که قبلا از آدما مى‌گرفتم تنگ شده متنفرم، ولى واقعیت اینه که دلم تنگ شده. خیلى زیاد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نهم نوامبر
نویسنده
مترجمسوما زمانی
ناشر چاپیانتشارات جامی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-622-95069-4-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نهم نوامبر

امنه عابدینی
۱۳۹۸/۱۲/۲
از کتابراه عزیزم بسیار تشکر میکنم که چنین کتاب‌های با ارزشی‌ی را در اختیار ما میگزارد. این کتاب بی‌نظیر بود در این کتاب همه حس‌های ٦گانه با هم امیخته شده‌اند وداستانی به این زیبایی را خلق کرده‌اند حس دوستی.. تنفر.. انتقام... عشق... خشم.... . و غیره. من به همه دوستان کتب خوانم توصیه میکنم این فرصت مطالعه را از دست ندهند. رمان حقیقت نیز نوشته هیمن نویسنده خوب میباشد که ان را هم خوانده ام.... . . .
فهیمه امامی
۱۴۰۲/۱/۱۶
این کتاب عالی بود پر از حرف‌های تاثیرگذار و آموزنده خصوصا برایه کسایی که عشق رو میخان تجربه کنند یا درگیر عشق هستند.... عشق واقعی رو به تصویر میکشه بر خلاف این دید که عشق یعنی فنا شدن، گذشتن، فراموش کردن اهداف و اولویت‌های طرفین.... این داستان میگه که عشق واقعی باید به تعالی و کامل شدن دو طرف منتهی شه و صد البته با یک پایان خوش
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۲/۸/۲۴
چون دیدار سالی یک بار بود انقدر هیجان انگیز بود وگرنه تبدیل به عادت میشد و مثل تمام عشق‌های دنیا رو به روزمرگی میرفت تا حدی که اسمش دیگه عشق نیست بلکه تعهده و تحمل
از یک جایی به بعد کتاب قابل پیش بینی بود
و اینکه مادر بن میتونست با چهره بهتری کار را تمام کند نه آنچنان که زندگی پسرش با اون صحنه تحت تاثیر قرار بگیره
Zeinab
۱۴۰۲/۱/۷
نثر کتاب و روایتش رو خیلی دوست داشتم و داستان خوبی هم داشت که این یک رمان جذاب رو رقم میزنه. شخصیت‌ها خیلی خوب توصیف شده بودن و کتابی بود که بعد از پایانش پشیمونی به ارمغان نمیاره! توصیه میکنم به جای اینکه نظرات رو بخونی همین الان شروع کن به خوندن کتاب تا لحظات لذت بخشی رو تجربه کنی!
zahra yahyapour
۱۴۰۲/۲/۱
اگر قرار بود تمام کلمات رو ردیف کنم برای توصیف نثر رمان و جریان رمان چیزی پیدا نمی‌کردم به جز تکامل
روند داستان یک تکامل و پختگی تمام عیار بود از عشقی که برای همه امون تعریف کردن و ترکیبی بود از صبر، خشم، آدم بودن و دیوانگی جوانی
Highly recommend
واقعا توصیه میکنم بخونینش
Golnaz Yazarloo
۱۴۰۲/۱۲/۵
دختری که به خاطر حادثه‌ای که برایش رخ میده زیباییش رو از دست میده (از نظر خودش) و با وارد شدن‌ یک پسر به زندگیش اعتماد به نفس خودش پیدا میکنه ولی تا زمان مشخصی نمی خواد رابطش رو جدی کنه و قرار میگذارند هر جایی که بودن هر سال در روز مشخصی همدیگر رو ببینند
خادم الشهدا
۱۴۰۲/۳/۲۳
یعنی فقط میتونم بگم که هر جایی از داستان دیگه نمیتونستی پیش‌بینی کنی اخرش چی میشه. هر قسمتی از داستان که جلو میرفت آدم بیشتر شوک میشد. و اینکه ایده‌های عاشقانه جذابی و تازه‌ای داشت. تنها کتابی که همه جور احساسی رو میشه باهاش تجربه کرد
شهرزاد منصوری
۱۴۰۲/۲/۴
تا اواسط کتاب، داستان قشنگى بود ولى یه دفعه داستان رفت تو فاز سریال ترکى!
یهو وسط داستان، یه اتفاقى که در گذشته افتاده سر و کلش پیدا میشه و کل ماجرا رو کن فیکون میکنه!
انگار نویسنده‌ها فقط همین یک ایده رو براى جذاب شدن کتاباشون بلدن 😏
فروغ حقیقی
۱۴۰۱/۱۱/۳
آثار خانم کالین هوور همه داستان‌هایی عاشقانه در فضایی باور پذیر و قابل لمس هستند، من بسیاری از آثار ایشون رو خواندم و خواندن تمام آثارشون از جمله این داستان رمانتیک متفاوت رو بهتون توصیه می‌کنم، ممنون از کتابراه
الهام. ت
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
کالین هوور یه نویسنده با تخیل قوی اما پرورش نیافته ست. این رمانش خیلی زیادی فانتزی و غیر واقعی بود در مقایسه با رمان حقیقت کار ضعیفتری بود. شاید یه روزی یه رمان حسابی ازش بخونیم.
ممنونم کتابراه
zahra
۱۴۰۲/۲/۵
به عنوان اولین تجربه کتاب خوندنم به طور جدی خوب بود پسندیدم، اما حس کردم اخراش دیگه خیلی خلاصه بود انگار دیگه هدف لذت بردن مخاطب از کتاب خوندن نبود فقط هدف تموم شدنش بود
marziesajadi
۱۴۰۲/۱/۱۰
داستانش متفاوت بود ترجمه خوبی هم داشت اما انگار قسمت‌های زیادی از کتاب حذف شده بود و مکالمه‌های بین افراد کوتاه شده بود.
الناز منصوری
۱۴۰۰/۴/۱۷
کتاب خوبی بود. کتاب حقیقت رو از این نویسنده خونده بودم عالی بود باعث شد برای خریدن این یکی هم تردید نکنم. در کل رمانشو دوست داشتم جالب بود.
Mahya Marjani
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
کتاب خوبی بود از جهت نشون دادن دوست داشتن واقعی به ظاهر نیست، اما واقعا توی کتاب میشه همچین چیزیو دید، واقعی به نظر نمیاد.
ریحانه رازقی نیا
۱۴۰۲/۵/۳
به نظرم هیچ کدوم از کتاب‌های کالین هوور به جذابی ما تمامش میکنیم نیست ولی این هم به عنوان یک داستان عاشقانه خوب بود.
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب نهم نوامبر

برای دریافت کتاب نهم نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.