معرفی و دانلود کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

عکس جلد کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

علت شکست‌ها و موفقیت‌های مالی هر فرد در باورهای ذهنی او ریشه دارد. کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی، بر اساس منابع مختلفی که توسط رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی نوشته شده‌اند به مخاطبین تفکری ثروت‌آفرین هدیه می‌دهد. این اثر با فاش کردن رازهایی درباره بیت‌کوین، سرمایه‌گذاری، ایده‌هایی درباره دوران بازنشستگی و... به موفقیت اقتصادی شما کمک می‌کند.

درباره کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی:

امروزه با گسترش بازارهای سرمایه و انواع راه‌های سرمایه‌گذاری هر اقدام مالی نیاز به مشاوره و راهنمایی افراد متخصص دارد. در واقع یک منبع معتبر برای سودآوری و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد. کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی با تکیه بر جدیدترین تغییرات اقتصادی، مرجع مناسبی برای شفاف‌سازی سوالات ذهنی افرادی‌ست که قصد سرمایه‌گذاری و کسب ثروت دارند.

لازمه درآمدزایی نوین و پیشرفت مالی تغییر باورهایی‌ست که مانع از این روند شده‌اند. موانعی که در فرهنگ و تربیت افراد نهفته‌اند و ممکن است با عدم تغییر آن سال‌ها در یک نقطه درجا بزنند و هیچ گامی رو به جلو بر ندارند.

ابوالفضل طاهریان ریزی با استفاده از توصیه‌های رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی به عنوان پیشگامان تفکر ثروتمند و راهگشا در عرصه مالی و اقتصادی، در این کتاب نگرشی تازه و مدرن به شما می‌بخشد و تحولی بنیادین در نحوه کسب درآمد و شیوه‌های سرمایه‌گذاری در زندگی‌تان ایجاد می‌کند.

کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید ثروتمند شوید و روش‌های مدیریت مالی را در زمینه سرمایه‌گذاری یاد بگیرید، این کتاب برای شما مناسب است.

با نویسندگان کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی بیشتر آشنا شویم:

رابرت کیوساکی (Robert T. Kiyosaki) نویسنده، سرمایه‌گذار، کارآفرین و مربی مالی ژاپنی - آمریکایی در هاوایی به دنیا آمد و همان جا نیز بزرگ شد. کیوساکی حاصل تجربیات خود را در زمینه مالی و درآمدزایی، در کتاب‌هایش با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب او «پدر فقیر، پدر پولدار است» که در دو سال متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی در زمینه پول نامگذاری شد، بیش از 27 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

او در سال 2005 به عنوان یکی از 25 نویسنده برتر فروش کتاب در آمازون معرفی شد. او همچنین در سال 2006 با همکاری دونالد ترامپ کتاب «چرا ما می‌خواهیم شما ثروتمند شوید» را نوشت که در صدر لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

از آثار دیگر این نویسنده می‌تون به «کسب ثروت به روش پدر پولدار»، «دسیسه ثروتمندان»، «هوش مالی خود را افزایش دهید!»، «رهایی از کارمندی!»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «دانشکده کسب و کار» اشاره کرد.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) یک تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی‌ست که به همراه همسر خود رابرت کیوساکی چندین شرکت را تأسیس کردند. فعالیت تجاری خود در فضای تبلیغات آغاز کرد و کم‌کم به سوی کارآفرینی رو آورد.

او اولین کار خود را در سال 1984 راه‌اندازی کرد و سپس به همراه شوهرش رابرت، چندین شرکت تجاری را تأسیس کردند. پس از آن، کیم تجربیات مختلفی را پشت سر گذراند و تلاش بیشتری برای سرمایه‌گذاری و استقلال مالی خود کرد. حتی در این بین کتاب‌های مختلفی را نوشت تا تجربیات خود را به دیگران منتقل کند. آثاری نظیر «زمان رشد فرا رسیده است دختر» که با استقبال فراوانی نیز روبه‌رو شد.

در بخشی از کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی می‌خوانیم:

برخلاف تصور عموم، "فقیر " و "ورشکسته " دقیقاً معنی یکسانی ندارند؛ اما هر دو شامل کمبود پول هستند. با این حال، فقیر بودن یک طرز فکر است. ورشکستگی فقط یک شرایط موقتی است.

افراد فقیر می‌گویند: " من توان مالی ندارم. " اما شخصی که در عوض می‌پرسد: "چگونه می‌توانم آن را تأمین کنم؟ " فقیر نیست حتی اگر پول نداشته باشد، زیرا او مانند یک انسان ثروتمند فکر می‌کند. این افکار شما هستند که منجر به اعمال شما می‌شوند و اقدامات شما آینده شما را می‌سازد.

حتی زمانی که با شرایطی روبرو هستید که خارج از کنترل شما هستند، باز هم می‌توانید نحوه واکنش خود به موقعیت را کنترل کنید. فردی با طرز فکر ثروتمند فرصت‌ها را می‌بیند. طرز فکر شما نکته کلیدی است.

حتی وقتی رابرت و من بی‌خانمان هم بودیم، ما خود را فقیر نمی‌دانستیم – ما فقط ورشکسته شده بودیم. حتی زمانی که 400000 دلار بدهی داشتیم، خود را فقیر نمی‌پنداشتیم. ما خود را افراد ثروتمندی می‌دانستیم که در آن زمان تصادفاً شکست خورده بودیم. این نگرش همراه با سخت کوشی، پشتکار و تفکر خلاق - ما را به جلو سوق داد به طوری که به جای گیر افتادن در چرخۀ موشوارگی، به یک فرد ثروتمند تبدیل شدیم.

چرخه موشوارگی همه وضعیت روزمرگی است که بیشتر افراد جامعه و خصوصاً حقوق‌بگیران اعم از کارمند و کارگر زندگی خود را در این دایره سپری می‌کنند و متکی به حقوق‌بازنسشتگی در دوران پیری هستند. برای درک عمیق و درست این چرخه و نحوه خارج شدن از آن توصیه می‌گردد برای یکبار هم شده در بازی‌گردش‌مالی شرکت کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: آیا بیت کوین از دنیای مردگان بازگشته است؟
فصل 2: کدام گزینه برای بازنشستگی بهتر است؟
فصل 3: غلبه بر باورهای محدود کننده
فصل 4: آیا تحصیلات دانشگاهی ارزشش را دارد؟
فصل 5: چهار جملۀ احمقانه در مورد پول
فصل 6: ریسک در مقابل سرمایه‌گذاری ایمن
فصل 7: چگونه ارزش واقعی املاک را بفهیم؟
فصل 8: چهار فرصت سرمایه‌گذاری غیرمنتظر در املاک
فصل 9: عمده فروشی املاک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-284-176-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

Amirhossein Matin
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سلام عزیزان... خیلیا نظر دادن که راهکارهای این کتاب بدرد اقتصاد امریکا میخوره و نه ایران... باید خدمتتون عرض کنم که قطعا درسته ولی نه صد در صد... نکته‌ای که وجود داره اینه که کتاب هیچ وقت نمیاد قطعی بگه این راه حله شماست اینکار کن موفق میشی این فقط یه کتاب و یک اموزشه که فقط گوشه‌ای از بی شمار که و اموزشیه شما باید ببینی تا بتونی به موفقیت مالی یا حالا یه موفقیت کوچک بدست بیاری... باید کتاب با دقت بخونی و چندین بار بخونی تا بتونی همانند سازی کنی با شرایط خودت اگر به این دیدگاه جلو برین قطعا به نتیجه‌های مثبتی میرسید... اید به راه کارهایی دست پیدا کنید که اصلا داخل کتاب نیست ولی چون دیدگاهت پیدا کردن راه حل برای شرایط خودته وقتی داری تجربیات شخص دیگری میخونی ناخوداگاهت همانند سازی رو انجام میده و راه حل خاص خودتون رو پیدا میکنه... ارزو میکنم نظرم مثبت بوده باشه...
.
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
نقد کتاب:
کتاب خوبی بود و البته راهنمایی‌های بسیار خوبی داشت درمورد اینکه چگونه سرمایه گذاری کنیم هم بسیار عالی توضیح داده بود به نظر من همه باید این کتاب رو بخونن اگه بخونن و به راهکار هاش عمل کنند حتما موفق خواهند شد.
بعضی از کسانی که این کتاب رو خوندن میگن که ما به راهکار‌های این کتاب عمل خب
کردیم ولی موفق نشدیم. اینم ممکنه ولی خب تقصیر کتاب نیست یا تقصیر خودتونه که کوتاهی کردیم یا هم شما در اون کاری که انجام میدین موفق نمیشین باید کار دیگر‌ای رو شروع کنیم.
نویسنده این کتاب بسیار آدم موفقی بوده است و باید خیلی از ایشان تشکر کنم.
انتشارات طاهریان نیز از بهترین انتشاراتی است که میشناسم و کتاب عصای جادویی ثروتمندان از این انتشارات را پیشنهاد میدهم بخوانید.
در آخر از کتابراه عزیز به خاطر کتاب‌های خوبش ممنونم
محبوبه حسینی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
توی این کتاب هرررر چیزی که میتونه توی سرمایه گذاری براتون مفید باشه توضیح داده، از ارز دیجیتال گرفته تا املاک، نحوه‌ی درست سرمایه گذاری رو هم توضیح داده و فواید و احتمالات رو هم بررسی کرده، خوبیش اینه که فقط راهکار داده و یه مطلب رو صد بار تکرار نکرده، خوندن این کتاب بنظرم برای همه‌ی مردم ایران چون لازمه، به ما یاد ندادن چجوری سرمایه گذاری کنیم، چرا سرمایه گذاری کنیم، فقط آزمون خواستن آب باریکه رو حفظ کنیم و با تورم هر روز قدرت خریدمون بیاد پایین. اگر کسی به توصیه‌های این کتاب عمل کنه، صددرصد مسیر شغلی خودش رو اصلاح میکنه
محمدرضا طرقی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب به افرادی که می‌خواهند کار موفق آمیز خود را شروع کنند کمک میکند که بتوانند راحت تر خط تولید خود را شروع کنند. کسانی که می‌خواهند در کارشان پیشرفت کنند و کار خانه‌ای برای خود داشته باشند این کتاب به شما می‌یاد می‌دهد که چگونه می‌توانیم در کار‌ها موفق شویم. مثلا به ما یاد می‌دهد که باد در این را تلاش کنیم و امید داشته باشیم و همچنین نترسیم و ریسک کنیم این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه می‌توان موفق شویم و همه‌ی کار‌ها خوب و مفید هستند.
کتاب به افرادی که می‌خواهند کار موفق آمیز خود را شروع کنند کمک میکند پیشنهاد میکنم این کتاب را بخوانید
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
این کتاب مانند اکثر کتابهای انتشارات طاهریان از رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی، غلط املایی، عدم ویرایش، و ترجمه ناخوب را نیز شامل است. اما، وجه تمایز این کتاب به عنوان مزیت، راهکارهای پر تفصیل و خوب و کاربردی آن است. در خرید عمده املاک و مستغلات، در فصل آخر، رابرت کیوساکی به سادگی این موضوع درآمدزایی را بیان می‌کند، اما من میخوام بدونم در ایران این شیوه سرمایه‌گذاری فعال وجود دارد؟ اگر وجود دارد، آموزش یا منبعی برای مهارت آموزی نیز است؟ در ابتدای فصول کتاب، ذهنیت خوبی را برای باورسازی مالی، زوج کیوساکی عنوان می‌کنند.
دکتر فاطمی‌نسب
۱۴۰۲/۱/۸
این باورهای محدود کننده مالی، خیلی تعصب گونه رفتار کرده و واقعا جلو پولدار شدن و کسب درآمد انسان را میگیرند‌. در این راستا، کیم کیوساکی و رابرت کیوساکی دو فرد موفق در این زمینه، با کتابهای متعدد خود، برای حل مشکلات مالی افراد و کسب درامد بیشتر کمک شایان ذکری کرده‌اند. متن کتاب بسیار روان هست.
ولی
اینکه چقدر بشود جامعه ایران را با جامعه آمریکا در این زمینه هم راستا دانست کمی جای تامل دارد. در کل کتاب خوبی هست.
سیدمهدی حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سلام خدمت دوستان
کتاب بدی نیست در کل ضعف‌هایی وجود دارد
نقد اول ترجمه ناگیرا و گنگ و بعضا نامفهوم که نمیدونم از نویسندشه یا گردآورنده
نقد دوم اسم روی جلدش یعنی رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی با مطالب کتاب همخوانی نداره و نمیدونم این اسم رو از سمینارهای خود نویسنده آوردن یا اسم دلخواه مترجم و انتشاراته در هر صورت مخاطب با شنیدن این اسم ذهنیتش به یک سمت دیگه میرود.
Vahid amroudi
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
در مورد این موضوع نظرتون چیه؟ کیوساکی به دلیل حمایت از شیوه‌های قانونی قابل بحث که به عنوان فلسفه «سریع پولدار شدن» تلقی می‌شود، مورد انتقاد قرار گرفته است. کیوساکی موضوع یک شکایت دسته جمعی است که توسط افرادی که در سمینارهای او شرکت کرده بودند و موضوع دو مستند تحقیقی توسط CBC Canada و WTAE USA بوده است شرکت کیوساکی، Rich Global LLC، در سال 2012 اعلام ورشکستگی کرد...!؟؟
Mohammad Aslanpour
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
استفاده از نظرات رابرت و کیم گیوساکی می‌تواند به کسب استقلال مالی و اقثصادی ما کمک کند. خرید دارایی‌های مختلف و به خصوص ملک می‌تواند در مدت زمان کوتاهی رفاه و امنیت استقلالل مالی را ایجاد کند. ما در این کتاب، دوباره با اندرزهای پدر پولدار مواجه می‌شویم که در هر صورت راهگشای افرادی است که در این زمینه تلاش می‌کنند.
توفیق صبحی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب خوبی و نقریبا متن با بقیه کتاب هاش یکی 90 درصد همون حرف‌ها. اما به دوستان پیشنهاد میکنم بخونن چیزهای خوب توکتاب داره از کتابراه تشکر میکنم همه چیزهای تو کتاب هست به درد ایران میخوره هر کی میفرماید به درد ایران نمیخوره باید یک تجدید نظری بکنن با دقت کتاب بخون و درک کن
مهدی عمادی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
در بخشی از کتاب آمده که قیمت بیت کوین از ۳۰هزار دلار پایین تر نمیاد و یک سد حمایتی است الان قیمت شده ۲۲۱۳۰هزار دلار، زیاد حرفاشو جدی نگیرید که کاملا درسته بخصوص اینکه ایشان در کشوری که زمین تا آسمان اقتصادش با کشور ما فرق می‌کنه این نسخه‌ها رو می‌نویسه ولی اگر حرفاشو بومی سازی کنیم بدرد بخوره.
ایمان اسماعیلیان
۱۴۰۲/۱/۱
این کتاب برای بالا بردن انگیزه و باور، کتاب مناسبی می‌باشد و واقعا باور، یک مهارت بوده و همانطور که با ورزش کردن انسان قوی می‌شود و با تکرار آن مهارت کسب می‌کند، می‌شود با تکرار یک تفکر به باور رسید و باور خود را تقویت کرد و از افکار و باورهای نادرست دوری جست.
فرشته طلایی
۱۴۰۲/۱/۱۲
خیلی زیبا تله‌های شناختی که در مورد مسائل مالی داریم رو برامون توضیح میده و چشم‌ها رو به این واقعیت باز می‌کنه که ممکنه ما فقط به دلیل از دست داره‌ها و سرمایه گذاری‌های اشتباه به شرایط اشتباه وابسته شده باشیم و چقدر اون ادامه دادن اشتباه، اشتباهه!
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
برای بالا بردن انگیزه و باور کتاب مناسبی میباشد
و واقعا باور یک مهارت بوده و همانطور با ورزش انسان قوی شده و با تکرار ان ادم مهارت کسب میکند انسان مبتواند با تکرار یک تفکر به باور رسید و باور خود را تقویت کرد و از افکار و باورهای نا درست دوری جست
حانیه رنجبر
۱۴۰۱/۸/۳۰
من از طرفداران کتاب‌های رابرت کیوساکی هستم و تعدادی از کتاب هاشونو مطالعه کردم و حسرت این رو میخورم که‌ای کاش در سنین پایین و در کودکی این مباحث رو یاد میگرفتم تا الان موفقیت زیادی به دست می‌اوردم
مشاهده همه نظرات 76

راهنمای مطالعه کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

برای دریافت کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.