معرفی و دانلود کتاب راه‌های برنده شدن

عکس جلد کتاب راه‌های برنده شدن
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های برنده شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های برنده شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه‌های برنده شدن

می‌دانید داشتن کدام مهارت است که در دنیای فعلی بیش از همه برای یک مدیر واجب است؟ با کتاب راه‌های برنده شدن نوشته‌ی دیک لایلز همراه شوید تا یاد بگیرید چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنید و کار گروهی را به بهترین شکل به انجام برسانید.

درباره‌ی کتاب راه‌های برنده شدن:

حتماً شما هم افرادی را دیده‌اید که در کارهای فردی مهارتی بی‌نظیر دارند، اما وقتی پای کار گروهی به میان می‌آید کاملاً ناتوان می‌شوند یا حتی آشوب به‌پا می‌کنند و برای تمام اعضای گروه چالش ایجاد می‌کنند. شاید خودتان هم از این‌دست افراد باشید. اما نگران نباشید؛ قهرمان کتاب راه‌های برنده شدن (Winning Ways) نیز چنین مشکلی دارد و بناست در کتاب حاضر به این مسئله رسیدگی کند.

آلبرت با موفقیت از دانشگاه یواِن‌اِم فارغ‌التحصیل شده بود، او برخلاف سایر دانشجویان که مدت تحصیلشان چهار یا پنج سال به درازا می‌کشد، موفق شده بود ظرف سه سال با نمرات عالی مدرک کارشناسی‌اش را دریافت کند. او، پس از اتمام تحصیل، در شرکت معتبر یوجی‌اِی‌تی استخدام شد و به‌سرعت پله‌های ترقی را طی کرد و به گروهی پیوست که مسئولیت بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌ی شرکت را بر عهده داشتند. با وجود این، مشکلی بزرگ درمیان بود؛ آلبرت توانایی کار گروهی نداشت و با اعضای گروه دچار مشکل شده بود.

دیک لایلز (Dick Lyles)، در قالب داستان آلبرت، ما را با مهارت‌های کار گروهی آشنا می‌کند. آلبرت به پیشنهاد مدیر خود نزد یک مربی فوتبال می‌رود تا بیاموزد که چطور باید با دیگران کنار بیاید، چگونه شبکه‌ تشکیل دهد و به چه نحو به‌صورت گروهی کار کند. در خلال این ملاقات‌هاست که مربی با آلبرت چهار راهکاری را درمیان می‌گذارد که رمز موفقیت در ارتباط با مردم هستند.

با خواندن کتاب کوتاه و کاربردی راه‌های برنده شدن با مهم‌ترین مهارت مدیران در دنیای امروز آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که تخصص را با توانایی کار مؤثر با دیگران درهم آمیزیم تا به نتایج درخشان برسیم.

نکوداشت‌های کتاب راه‌های برنده شدن:

- راه‌های برنده شدن به شما نشان می‌دهد چگونه به‌خوبی کار کنید و برنده شوید. (اسپنسر جانسون)

- شما نمی‌توانید بازیکنی درخشان در تیمتان باشید اگر راه‌های برنده شدن را ندانید. این کتاب هوشمندانه و ملموس راه‌های رشد مهارت‌ها را به شما نشان می‌دهد. (تام موکیو)

- بهترین کتابی که تابه‌حال در مورد کنار آمدن با دیگران نوشته شده. همه‌ی کارمندان جدید باید یک نسخه از کتاب راه‌های برنده شدن را در روز اول کاری‌شان دریافت کنند. (آرت بائر)

کتاب راه‌های برنده شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید مهارت شبکه‌سازی را بیاموزید و یاد بگیرید گروهی کار کنید، این کتاب راهنمای مناسبی برای شماست.

با دیک لایلز بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر رئیس و مدیر ارشد عملیاتی شرکت‌های کِن بلانچارد است که یک شرکت خدمات مشاوره‌ای و بهبود عملکرد در کالیفرنیاست. دیک لایلز در مقام کارآفرین، مدیر اجرایی، نویسنده، گوینده و مشاور فعالیت می‌کند. لایلز مؤلف یا مؤلف همکار چندین کتاب نیز هست که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کتاب «عادات برنده» اشاره کرد.

شهرت لایلز مرهون توانایی‌اش در انرژی دادن به مردم و توسعه‌ی روابط قدرتمند و موفق است که منجر به بازدهی می‌شوند.

در بخشی از کتاب راه‌های برنده شدن می‌خوانیم:

آلبِرت برای لحظه‌ای به این فکر کرد و گفت:

«شما به گونه‌ای درباره‌ی راه‌های برنده شدن صحبت می‌کنید که انگار آن‌ها نوعی مذهب جدید یا شعار هستند؛ چیزی مقدس یا ویژه. آیا این چیزی رسمی یا شبیه به آن است؟»

سپس با فکر به اینکه ممکن است از این قضیه به نگرانی اصلی خود برسد: «و چگونه این مسائل فوتبالی به من مربوط می‌شوند؟»

سؤال آلبِرت باعث شد که مِگان تا حدودی از سختگیری‌هایش بکاهد. او دریافت که هنوز هم می‌تواند به او امید داشته باشد. او با خودش این چنین فکر کرد:

شگفت‌انگیز است که یک مکالمه کوچک، هر قدر هم که چالش‌برانگیز باشد، می‌تواند چقدر نگرش فرد را تغییر دهد.

مِگان توضیح داد که

«اول، اجازه بده یک چیز را رُک و راست به شما بگویم. این مسئله فوتبال نیست که اهمیت دارد».

آلبِرت گفت؛ «پس آن چیست؟»

«آنچه مهم است کاری است که مربی انجام می‌دهد تا نتایج مثبتی را به کمک تیم خود تولید کند. البته بهتر است بگویم، چیزی که بازیکنان او از او یاد می‌گیرند که به تیم او کمک می‌کند تا نتایج مثبتی را تولید کنند».

«آیا این موضوع در مورد ساختن تیم خواهد بود؟ بعضی از آن‌ها در یکی از دوره‌هایی که در آن شرکت کردم، وجود داشتند».

«شاید بعضی از آن. هر زمانی که یک تیم خوب عمل می‌کند، می‌توانید مطمئن باشید که اصول کار گروهی به خوبی انجام شده‌اند. اما موضوع خیلی فراتر از آن است».

فهرست مطالب کتاب

بخش اعظم قدرتتان را امروز آزاد کنید
راه‌های برنده شدن
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه‌های برنده شدن
نویسنده
مترجمهانیه منشی زاده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات89
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه‌های برنده شدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راه‌های برنده شدن

برای دریافت کتاب راه‌های برنده شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.