معرفی و دانلود کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند

عکس جلد کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند

کن بلانچارد و مارک میلر نویسندگان کتاب پرفروش راز، در کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند به شما می‌آموزند که چگونه رهبری موفق باشید. نویسندگان در این کتاب ایده‌ها و اصولی را مطرح می‌کنند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید به موفقیت شخصی و شغلی نزدیک شوید.

درباره‌ی کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند

حوزه‌ی رهبری و مدیریت می‌تواند حوزه‌ای بسیار جذاب و البته دشوار باشد. کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند (Great Leaders GROW) اثر کن بلانچارد (Ken Blanchard) و مارک میلر (Mark E. Miller) به شما می‌آموزد که چگونه به رهبرانی موفق در زندگی تبدیل شوید. عوامل زیادی در تبدیل شدن به یک رهبر موفق مؤثر هستند؛ اما رشد فردی اصلی‌ترین عنصر در خلق یک مدیر موفق است. در این مسیر میزان ظرفیت هر فرد برای رشد، میزان ظرفیت آن فرد را برای رهبری کردن تعیین می‌کند. نویسندگان در این کتاب اصولی را معرفی می‌کنند که با پیروی از آن‌ها می‌توانید به‌عنوان یک رهبر بزرگ در زندگی رشد کنید.

کن بلانچارد و مارک میلر در کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند داستان مسیر رشد پسری به نام بلیک را روایت می‌کنند. این پسر جوان آخرین جمله‌ای که از پدرش در هنگام مرگ شنید این بود که تو می‌توانی یک رهبر باشی. بلیک برای برآورده‌کردن آرزوی پدرش وارد مسیر پرچالشی می‌شود، اما به‌مرور آرزوی پدر به خواسته‌ی خود او نیز تبدیل می‌گردد. بلیک در این راه با یکی از شاگردان پدرش به نام دبی بروستر آشنا می‌شود که مسیر زندگی بلیک را دگرگون می‌سازد. دبی چهاراصل بنیادی را به بلیک می‌آموزد که اگر فرد به‌صورت متناوب از این اصول استفاده نماید به رهبری توانا تبدیل خواهد شد.

کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند به نویسندگی کن بلانچارد و مارک میلر و ترجمه‌ی شاهین غفاری توسط انتشارات شادن پژواک به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند

  • این کتاب برای کسانی است که به دنبال رهبران مؤثرتری در خانه، محل کار و در همه‌ی کشور ما هستند. (اندی اندروز، نویسنده)
  • کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند کلید موفقیت من بوده است. اگر این کتاب را بخوانید، می‌تواند کلید موفقیت شما نیز باشد. (آنتونی رابینز، نویسنده)

کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام افرادی که می‌خواهند در زندگی و محیط شغلی خود به یک رهبر و مدیر موفق تبدیل شوند مناسب است.

با کن بلانچارد بیشتر آشنا شویم

کن بلانچارد ششم مه‌ی سال 1939متولد شد. او یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان حوزه‌ی مدیریت است که در سال 1967 مدرک دکترای رشته‌ی آموزش و رهبری را از دانشگاه کرنل دریافت کرد. او به همراه همسرش مجموعه‌ی بین‌المللی بلانچارد را در زمینه‌ی مدیریت و مشاوره در سال 1979 در سن‌ دیگو تأسیس کرد. برخی از آثار این نویسنده شامل عناوینی همچون «چه کسی تغییر را کشت»، «رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای»، «کمک به مردم برای برنده شدن در کار»، «عذرخواهی یک دقیقه‌ای»، «شیوه‌ی نهنگ» و «گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای» می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند

  • رهبران بزرگ، خود را کم‌ارزش نمی‌دانند بلکه فقط کمتر به خودشان فکر می‌کنند.
  • هر بار که بر روی طرز تفکر، باورها یا پیشرفت کسی تأثیر بگذارید، به این معنی است که شما در حال رهبری کردن هستید.
  • ظرفیت من برای یادگیری، تعیین کننده ظرفیت من برای رهبری کردن است. اگر یادگیری را متوقف کنم، رهبر بودنم نیز پایان می‌گیرد.
  • مطمئناً ما اشتباه می‌کنیم و بهترین تلاشمان را می‌کنیم تا از اشتباهات خود درس بگیریم. این یکی از کارهایی است که رهبران بزرگ، آن را بی‌نهایت عالی انجام می‌دهند.

در بخشی از کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند می‌خوانیم

دبی گفت: "رشد، آن چیزیست که موجودات زنده را از چیزهای بی‌جان جدا می‌کند. سازمان‌ها و انسان‌هایی که کاملاً زنده هستند، رشد می‌کنند، بویژه رهبران. گاهی اوقات، انسان‌ها و سازمان‌ها اصلاً زنده نیستند. آن‌ها زنده نیستند چون رشد نمی‌کنند. یک دستگاه سنجش ضربان قلب را در نظر بگیر. اگر زنده نباشی، خط روی صفحه، صاف است. واضح است که رشدی وجود ندارد. رشد، مولد انرژی، نشاط، زندگی و چالش است. با افرادی برخورد کرده‌ام که رشد نمی‌کنند. آن‌ها همان افرادی هستند که زندگی و کار خود را خسته کننده می‌یابند. بدون رشد، ما فقط مثل ربات حرکت می‌کنیم.

بلیک گفت: "پس طبق نظرِ تو، اینکه من چقدر خوب رهبری کنم بستگی به تصمیم من برای رشد کردن یا رشدن نکردن دارد."

دبی گفت: "دقیقاً. تو می‌توانی رهبری باشی که همیشه آماده مواجهه با چالش بعدیست و یا رهبری باشی که راهکارهای دیروز را برای مشکلات امروز بکار می‌برد. مورد دوم، مطمئناً به شکست می‌انجامد. تصمیم به رشد، تفاوت ایجاد می‌کند؛ البته نه یک تصمیم کوتاه مدت بلکه تصمیم برای رشد در کل دوران شغلی و در طول زندگی. این تصمیم، بازی را به نفع رهبران عوض می‌کند."

بلیک گفت: "رشد در زندگی واقعی چطور به نظر می‌رسد؟ من نیاز به یک ایدۀ قابل لمس در مورد آنچه که یک رهبرِ در حال رشد، انجام می‌دهد دارم."

دبی جواب داد "من فکر می‌کنم رهبران بزرگ، انتخاب می‌کنند که در چهار حوزه رشد کنند. دوست دارم در مورد هر کدام با تو صحبت کنم و سپس از تو بخواهم تا هر یک را جداگانه در شغل جدید خود امتحان کنی. و بررسی کن وقتی آن‌ها را بکار می‌بری، چه اتفاقی در دنیای واقعی می‌افتد."

بلیک گفت: "به نظرم عالیست."

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: یک شکست غیرمنتظره
فصل دوم: حرکت رو به جلو
فصل سوم: یادگیریِ خدمت کردن
فصل چهارم: پیدا کردن شغل
فصل پنجم: کسب شناخت
فصل ششم: یک شروع طوفانی
فصل هفتم: کمک به دیگران
فصل هشتم: تشکیل گروه
فصل نهم: بازکردن جهان خود
فصل دهم: یک برنامه عمل
فصل یازدهم: حرکت به سمت عقلانیت
فصل دوازدهم: ارائه
فصل سیزدهم: فرصتی برای رشد
ارزیابی شخصی
ارزیابی‌های دیگر
مدل خدمت
قدردانی
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند
نویسنده،
مترجمشاهین غفاری
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند

برای دریافت کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.