معرفی و دانلود کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

عکس جلد کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

وین دایر در کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید به ما می‌آموزد که چطور به خودمان ایمان داشته باشیم. وین واقعاً این موهبت را دارد که به دیگران نشان دهد که چطور زندگی‌شان را بهتر کنند، چه از نظر احساسی، روحی یا روان‌شناختی. شما نمی‌توانید با او مواجه شوید و انسان بهتری نشوید.

وین دایر (Wayne Dyer)، نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جز یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله watkins magazine استاد وین دایر را سومین انسان معنوی تاثیرگذار در دنیا معرفی کرد.

در بخشی از کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید (Bulding Loving Relationships) می‌خوانیم:

هر چیزی که می‌خواهید مهم جلوه دهید، همان موقع دارید آن را مورد قضاوت قرار می‌دهید و خودتان را به آن دلبسته می‌کنید اما من تا این حد پیش نمی‌روم. فقط می‌گویم هیچ‌چیزی مهم نیست گرچه در بخشی از وجودم فکر می‌کنم که آیا این کار مرا محدود می‌کند یا نه. مرا از این نظر محدود می‌کند که فکر کنم یک قضاوت بد به اندازه‌ی یک قضاوت خوب به خود ضرر می‌زند و پر از جهالت است. اما با همه‌ی این‌ها باز این‌گونه افکار را دارم و با خیلی از فیلسوف‌های شرق که اخیرا خیلی راجع به آن‌ها خوانده‌ام، مخالف هستم. من می‌خواهم در مورد موضوعی که صحبت می‌کنم آگاهی داشته باشم. فکر می‌کنم خیلی از چیزهایی که فلاسفه می‌گویند مهم نیست، مثلاً همین قضیه دلبستگی و غیره در واقع مهم است، چیزهایی مانند عشق بودن، هماهنگ بودن، آرامش بودن، راندن قایق‌تان به خوشی و آرامی در رودخانه و فهمیدن این قضیه که همه‌چیز یک رویا بوده است.

فهرست مطالب کتاب

رابطه‌های عاشقانه برقرار کنید
مقدمه
نظم رابطه‌ها
رابطه‌های برنده-برنده
مقصر جلوه دادن دیگران
روابط سحرآمیز
رابطه‌های والد-فرزندی
لحظه‌ی حال
فیل منفور
مورد تایید دیگران قرار گرفتن
الگو بودن برای فرزندان
تربیت فرزندان
افکار در روابط
خلاقیت
طی نمودن مسیر
ارتباط روحانی
بخشش
نقش من
تصویر سازی ذهنی
درک متقابل
ایمان، امید و عشق
عشق بدون شرط
گشودگی قلب
قدرت عشق
یک داستان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روابط عاشقانه برقرار کنید
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

نگار ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۸
با سلام خدمت نویسنده محترم این کتاب کتاب خیلی خوبی بود ادم اگه بدونه چه چیزایی میتونه و چه رفتاری کوچیک و جزئی میتونه توی میزان عشق تاثیر داشته باشه واقعا خیلی زندگیش تغییر میکنه نکته های مفید و کاربردی داشت توصیه میکنم یک بار هم شده مطالعه اش کنید
زهره خزائی
۱۳۹۹/۴/۵
ترجمه‌های انجام‌شده واقعا نیاز به یک بازنگری جدی داره. این متن‌ها پیش از چاپ اصلا ویرایش ادبی نشدن. بعضی از جنله‌ها انقدر از نظر دستوری آشفته هستند که کاملا بی‌معنی شدن. این اصلا خوب نیست.
Narjes Jakestani
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خیلی هم خوب بود ادم‌ اگه بدونه چه چیزایی میتونه و چه رفتاری کوچیک و جزئی میتونه توی میزان عشق تاثیر داشته باشه واقعا خیلی زندگیش متحول میشه
mohammadreza Sadeghzade
۱۳۹۸/۴/۳۱
کتاب نسبتا جالبی بود، بیشتر چیز‌هایی رو بیان می‌کنه که بدیهیه، ولی نکته‌های بسیار مفید هم کم نداره
نوا ساعی
۱۴۰۲/۶/۱۱
انگاری داری از گوگل ترنسلیت مطلب می‌خونی که جمله بندی اشتباهی داره
فاطمه .
۱۴۰۱/۴/۳
کتاب خوبیه، ولی ترجمش واقعا مشکل داره. ممکنه به خود کتاب آسیب بزنه...
Saba TA
۱۳۹۸/۲/۲۹
یک کتاب خیلی کم حجم، و خیلی مفید
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

برای دریافت کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.