معرفی و دانلود کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

عکس جلد کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

راهکارهایی عملی برای غلبه بر افکار و احساسات منفی‌ای که زندگی شما را در بر گرفته‌اند. کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی از دیوید هیمباچر، فاکتورهای اصلی برای دستیابی به خوشبختی و زندگی بهتر را تشریح می‌کند و با ارائه‌ی روش‌های کاربردی برای رسیدن به شادی واقعی و خالص، باعث ایجاد تحولات قابل‌توجهی در زندگی شما می‌شود.

درباره‌ی کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

گاهی اوقات، هجوم افکار منفی به ذهن و غوطه‌ور شدن در ناامیدی و ناراحتی‌های طولانی‌مدت، آن‌قدر برای ما عادی می‌شوند که به چشم یک همراه همیشگی به آن‌ها نگاه می‌کنیم. گاهی به قدری به این افکار و احساسات خو می‌گیریم که نجات خود از آن‌ها را غیرممکن می‌دانیم و امیدی به ایجاد هیچ تغییری نداریم. اما می‌توانیم با یادگیری و استفاده از استراتژی‌های ساده، کیفیت زندگی خود را بهبود دهیم، اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم، با دلایل این احساسات منفی آشنا شویم و کم‌کم راه غلبه بر آن‌ها را پیدا کنیم و چرخه‌های سمی و آسیب‌زننده را از بین ببریم. در هر قدم از این مسیر طولانی اما تاثیرگذار، دیوید هیمباچر (David Heimbacher) با کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی (Positive Psychology: The 4 Pillars of Happiness) همراه ماست و بهترین راهکارهای عملی را در اختیار ما قرار می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب متوجه می‌شوید که چگونه خود را از بند احساسات و افکار منفی رها کنید و این موانع بزرگ برای رسیدن به موفقیت و یک زندگی بهتر را از بین ببرید.

برخی می‌گویند «همه چیز درون توست»! کلید اصلی تمام قدرت‌هایی که برای زندگی بهتر به آن‌ها احتیاج داریم، کلید شادی، آرامش، اعتماد به نفس و کشف توانایی‌ها، درون ما پنهان شده است. در واقع کلید دستیابی به تمام این‌ها زیر کوهی از افکار و احساسات منفی مدفونند و تا زمانی که نتوانیم این افکار منفی را کنار بزنیم، قطعاً به چنین مواردی دست پیدا نخواهیم کرد. در واقع این احساسات و افکار منفی، موانع اصلی ما برای رسیدن به موفقیت هستند و تنها با غلبه بر آن‌هاست که می‌توانیم به اهداف بزرگ خود در زندگی برسیم. کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی، به ما کمک می‌کند تا غول‌های بزرگ درونمان را شکست دهیم و قدرت‌هایی که برای بهبود شرایط خود نیاز داریم را به دست بیاوریم.

معرفی و دانلود کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

بهزیستی و دستیابی به روشی بهتر برای زندگی، اولین رکن خوشبختی‌ست. هیمباچر، تاثیرگذاری موثر روی افراد را نیز از ارکانی می‌داند که می‌تواند زندگی ما را متحول کند. بنابراین اصول برقراری ارتباطات موثر، ایجاد یک تصویر خوب از خود در ذهن دیگران، ارائه‌ی استدلال‌های قانع‌کننده و صداقت را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. مدیریت و کنترل احساسات و رهایی از چرخه‌های سمی، دو رکن دیگر خوشبختی هستند که در کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی، به صورت مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این کتاب خواندنی توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه شده و به کوشش انتشارات پل (جزیره کتاب) به چاپ رسیده است.

کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام افرادی که با افکار و احساسات منفی دست و پنجه نرم می‌کنند و تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناختی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی می‌خوانیم

افراد اطلاعات را به روش‌های مختلف پردازش می‌کنند. برخی از آن‌ها درون‌نگرتر هستند و به استدلال‌های خوب ارائه شده بدون نظر دیگران بهترین پاسخ را می‌دهند. عده‌ای بیشتر اجتماعی‌گرا هستند و به نظر دیگران اهمیت می‌دهند. برای این افراد، استفاده از مقایسه‌ها و تجربیات افراد دیگر برای اثبات ادعای شما مفید است. همچنین دسته‌ای بیشتر بر روی دستیابی به یک نتیجه‌ی خاص یا اجتناب از یک نتیجه‌ی منفی متمرکزند.

برای متقاعد کردن آن‌ها، می‌توانید نتیجه‌ی مورد نظر را به صورت مثبت ارائه کنید یا جنبه‌های منفی وضعیت فعلی را برجسته کنید. برخی افراد بر اساس ضرورت یا فرصت تصمیم می‌گیرند، بنابراین مهم است نشان دهید پیشنهاد شما یا ضروری است یا پتانسیل قابل توجهی برای بهبود دارد. دو الگوی آخر با توجه به شباهت‌ها یا تفاوت‌ها تصمیم می‌گیرند. برجسته کردن شباهت‌ها یا تفاوت‌های مربوطه و استفاده از زبانی که با آن‌ها طنین‌انداز می‌شود، مهم است.

نحوه‌ی متقاعد کردن شفاهی و غیرکلامی برای متقاعد کردن مؤثر کسی، نه تنها داشتن استدلال‌های خوب بلکه ارائه‌ی آن‌ها در چارچوب مناسب نیز مهم است.

فهرست مطالب کتاب

رکن اول: روانشناسی مثبت و بهزیستی
رکن دوم: تأثیرگذاری مثبت بر روی افراد
رکن سوم: درک و مدیریت احساسات
رکن چهارم: شکستن چرخه‌های سمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-964-233-499-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

برای دریافت کتاب روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.