معرفی و دانلود کتاب 5 رکن تفکر مثبت: تسلط بر ذهن

عکس جلد کتاب 5 رکن تفکر مثبت: تسلط بر ذهن
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 5 رکن تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 5 رکن تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 5 رکن تفکر مثبت: تسلط بر ذهن

در کتاب 5 رکن تفکر مثبت یاد خواهیم گرفت که ذهن خود را متمرکز سازیم و روح و جسممان را برای ایجاد افکار و ایده‌های جدید پرورش دهیم. زمانی که بدن و ذهن ما در حالت آماده و پذیرا قرار داشته باشند، خلاق بودن کاری آسان می‌شود و ورود ایده‌های جدید و تازه امری قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد. دیوید هیمباچر‌ در این کتاب ما را مطمئن می‌سازد که رسیدن به تغییرات بزرگی که در ذهن داریم و وقوع آن‌ها را دور از دسترس می‌پنداریم، اتفاقاً کاری بسیار آسان است.

درباره‌ی کتاب 5 رکن تفکر مثبت

بارها و بارها مردم احساس می‌کنند باید زندگی خود را از پایه تغییر دهند. همه‌ی ما حداقل یک بار نیاز به تغییری اساسی را احساس کرده‌ایم. سپس به‌سرعت متوجه می‌شویم که موانع زیادی در راه اجرای تغییرات وجود دارند. بدن، ذهن و تمام وجودمان در برابر تغییر مقاومت می‌کند. با نگاهی به گذشته‌ی خود، درمی‌یابیم که هر چند وقت یک بار در ابتدای هر سالِ نو، تصمیمات جدیدی گرفته و بعد از مدت کوتاهی آن‌ها را کنار گذاشته‌ایم. خوب است بدانیم در این راه تنها نیستیم؛ طبق برآوردهای علمی، حدود 80 درصد از تصمیمات سال نو با شکست مواجه می‌شوند. این نتیجه نشان می‌دهد حفظ تمرکز بر تغییرات بزرگ کار دشواری است.

این الگو عمیقاً در ما جا افتاده که میل به عادات جدید همیشه با ترس از شکست همراه است. ترسی که به‌ شدت ما را از انجام کاری که آرزوی آن را داریم بازمی‌دارد. در آغاز، مقداری باورنکردنی انرژی صرف می‌کنیم، اما در میانه‌ی راه از مبذول داشتن انرژی برای حفظ آن تغییر ناتوان می‌شویم. کتاب 5 رکن تفکر مثبت (The 5 Pillars of Positive Thinking) این باور اشتباه را از بین می‌برد که تغییر -چه در سطح شخصی و چه در سطح شغلی- همیشه دشوار است. خوش‌بختانه با خواندن توصیه‌های دیوید هیمباچر (David Heimbacher) به زودی در آن دسته از افراد جا خواهیم گرفت که بر روی اهداف خود تمرکز می‌کنند و در نهایت موفق می‌شوند. به لطف روش‌های اثبات‌شده در ایجاد عادات جدید، می‌توانیم به آنچه در ذهن داریم، جامه‌ی عمل بپوشانیم. دیوید هیمباچر در این کتاب بر آموزش‌های فردی تمرکز دارد که کمک می‌کند در تمام زمینه‌های زندگی‌مان تغییرات دلخواه را به واقعیت تبدیل کنیم.

معرفی و دانلود کتاب 5 رکن تفکر مثبت

کتاب 5 رکن تفکر مثبت کارش را با تمرکز بر خود درونی‌مان آغاز می‌کند؛ روند کار این‌گونه است که به ما یاد می‌دهد چگونه ذهن خود را تقویت کنیم و فضا را برای ورود افکار مثبت باز نماییم. علاوه‌ بر این، یک ذهن سالم به یک حامل سالم نیاز دارد، به همین دلیل است که بحث در مورد عوامل مختلفی که به ما قدرت بدنی و در نتیجه قدرت ذهنی می‌دهد، یکی از موضوعات اصلی کتاب حاضر است. دیوید هیمباچر ما را وامی‌دارد تا به‌ طور هدفمند با اطلاعات ارزشمند کار کنیم و از طریق آن‌ها به یک فرد خودمنضبط و توسعه‌یافته تبدیل شویم.

کتاب 5 رکن تفکر مثبت بهترین فرصت را برای غلبه بر موانع درونی و تغییر زندگی در اختیارمان قرار می‌دهد. دیوید هیمباچر ثابت می‌کند ایجاد تغییری که آرزوی آن را داریم چقدر آسان است! انتشارات جزیره‌ی کتاب اقدام به چاپ و نشر این اثر با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان کرده است.

کتاب 5 رکن تفکر مثبت برای چه کسانی مناسب است؟

آن‌هایی که به دنبال توسعه‌ی فردی خود و گسترش قابلیت‌های ذهنی در جهت تقویت خلاقیت هستند، این اثر را بسیار مفید و کاربردی می‌یابند.

در بخشی از کتاب 5 رکن تفکر مثبت: تسلط بر ذهن می‌خوانیم

هنگام توسعه‌ی طرح فردی خود، مهم است آن را تا حد امکان با جزئیات شرح دهید. محرک‌های درونی و بیرونی، نیازهای خود، روال روزانه و هر موقعیتی که می‌خواهید عادت جدید را در آن ادغام کنید، بررسی کنید. در اینجا برنامه‌ها نیز جزء مهمی هستند. در چه زمانی می‌خواهید فعالیت جدید را انجام دهید و تا چه زمانی می‌خواهید چند درصد از فرایند را اجرا کنید؟

همان‌طورکه شما و ساختارهای روزانه‌تان تغییر می‌کنید، همچنان به یافتن اهداف جدید ادامه می‌دهید یا تشخیص می‌دهید چگونه اهداف خود را در کوتاه‌مدت یا بلندمدت تنظیم کنید تا خواسته‌های خود را در خط مقدم نگه دارید. باز هم، اهداف بزرگ‌تر شما به اهداف کوچک و واقع‌بینانه تقسیم می‌شوند که یک برنامه‌ی بلندمدت را تشکیل می‌دهند. گام‌های بزرگ یا راه‌حل‌های دقیق معمولاً ما را غرق می‌کنند.

تعداد بسیار کمی از مردم آنقدر منضبط هستند که تغییر کامل روال روزانه برای آن‌ها دشوار نباشد. این که چگونه این افراد آن را مدیریت می‌کنند یک راز باقی ‌مانده است. از سوی دیگر، بیشتر افراد از بی‌انگیزگی، کنار کشیدن سریع، ترس از شکست، فشار و مشکل ادغام عادات جدید در زندگی روزمره‌ی خود شکایت دارند که ساختارشان به سختی تغییر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
چگونه ذهن خود را تقویت کنید
خوشبختی شخصی از طریق یک ذهن سالم
چگونه خود را از افراد منفی رها کنیم
روش‌های عالی برای داشتن ذهنی قوی
نه گفتن را بیاموزید
جسم به‌عنوان حامل یک ذهن سالم
خواب متعادل: ذخایر انرژی خود را دوباره شارژ کنید
تأثیرات یک رژیم غذایی سالم
ورزش چگونه زندگی را بهبود می‌بخشد
امروز زندگی خود را بهتر کنید: 10 روال الهام‌بخش
نظم به‌عنوان یک لازمه‌ی اساسی در داشتن زندگی موفق
اطلاعات پایه درباره‌ی عادات انسانی
روش‌های مفید برای ترکیب عادات جدید
عادت‌های جدید ایجاد کنید
تمرکز بر روی خویشتن بهبودیافته
چگونه بر موانع غلبه کنیم
اهداف ثابت را تعریف کنید
تعیین حدود اهداف کوچک و بزرگ
چگونه اهداف جدیدی پیدا کنیم
یافتن انگیزه از طریق ساختار صحیح اهداف
پیشرفت خود را ثبت کنید
کایزن: فرمول ژاپنی برای موفقیت
استراتژی‌های موفقیت روش کایزن
درون‌اندیشی به‌عنوان یک عنصر یادگیری
چگونه از اشتباهات خود درس بگیرید
خود را از نو کشف کنید
ترفندهایی ارزشمند برای پیشرفت مستمر
پایان سخن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 5 رکن تفکر مثبت: تسلط بر ذهن
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-964-233-496-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 5 رکن تفکر مثبت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 5 رکن تفکر مثبت

برای دریافت کتاب 5 رکن تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.