معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی نوشته‌ی دیوید هیمباچر، راهنمایی برای تغییر زندگی است تا اگر در مرداب احساسات و افکار منفی گیر افتاده‌اید، با تغییر طرز فکر و سبک زندگیتان به سمت شادی و خوشبختی قدم بردارید.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

روزمرگی و شلوغی زندگی مدرن، چیزی است که به راحتی می‌تواند مانند یک سیاه‌چاله ما را به درون خود بکشد و ببلعد. با گرفتار شدن در این شرایط، به آرامی آرامش و شادیمان را از دست می‌دهیم و در چرخه‌ای از احساسات و افکار باطل می‌افتیم که راه ما را به سمت افسردگی باز می‌کنند. کم‌کم حس می‌کنیم که منفی‌بینی، مانند عینکی بر روی چشمانمان قرار گرفته و نمی‌توانیم خوبی را پیدا کنیم، ناامیدی به همراه همیشگیمان بدل شده و هیچ‌وقت از آن رهایی پیدا نمی‌کنیم و حتی فکر می‌کنیم که این حس بدبختی، تبدیل به حالتی مسری شده و یک‌یک ما را درگیر می‌کند. اگر این حالت برای شما هم آشنا به نظر می‌رسد، زمان آن رسیده که با تغییری، به این سرنوشت منحوس پایان بدهید! کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی (Positive Psychology) نوشته‌ی دیوید هیمباچر (David Heimbacher) همان کتاب راهنمایی است که برای تغییر در زندگی نیاز دارید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

دیوید هیمباچر به شما این اطمینان را داده که با شنیدن این کتاب، به سمت زندگی شادتر، باانگیزه‌تر و بااعتمادبه‌نفس‌تر گام خواهید برداشت. مهم نیست چند سالتان است و یا چند سال است که در دل تاریکی افکار منفی گرفتار شده‌اید؛ مطالب این کتاب، به نوعی، درست و اصولی زندگی کردن را به شما یاد می‌دهند تا زندگیتان را از نو بسازید و این بار، شروعی متفاوت داشته باشید.

کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبخت با استراتژی‌هایی ساده، داشتن روان سلامت را برای شما تضمین می‌کند، به شما در شناسایی ریشه‌ی احساسات منفیتان کمک می‌کند و راه برطرف کردن آن‌ها را نیز به شما یاد می‌دهد. به کمک این کتاب، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفستان را بازیابی خواهید کرد و محیط امنی خواهید ساخت که در آن، امکان رشد فردی برای خودتان و اطرافیانتان فراهم باشد.

از جمله مواردی که کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی به آن می‌پردازد، روش درست گوش دادن، مدیریت روابط، اثر شوخ‌طبعی، تعیین مرز، تاب‌آوری، متقاعدسازی، درک احساسات و... است.

کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی اثری از دیوید هیمباچر است که با تلاش یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی ترجمه شده. انتشارات جزیره‌ی کتاب نسخه‌ی صوتی و متنی آن را منتشر کرده و شما آن را با صدای محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روان‌شناسی در حوزه‌ی پیشرفت فردی و خودسازی علاقه دارید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی می‌شنویم

عزت‌نفس یک ویژگی ارزشمند است که از پذیرش خود آن‌گونه که هستید ناشی می‌شود. اما اگر احساس می‌کنید فاقد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس هستید، ممکن است به دلیل تربیت شما در دوران کودکی باشد. در سال‌های اولیه‌ی زندگی، شما از والدین خود یاد می‌گیرید و باورها، انتقادها و ارزیابی‌های آن‌ها را می‌پذیرید. هرگونه تجربه‌ی منفی یا احساس کاهش ارزشی که در دوران کودکی تجربه کرده‌اید می‌تواند تا بزرگسالی ادامه یابد و بر عزت‌نفستان تأثیر بگذارد.

اگر روی بهبود عزت‌نفس خود کار می‌کنید، احتمالاً با موقعیت‌های چالش‌برانگیز مواجه خواهید شد که نیاز به غلبه بر آن‌ها دارد. این تمرینات به شما کمک می‌کنند تا بیشترین رشد را داشته باشید، بنابراین ارزش آن را دارد که دوام بیاورید. برای بهبود عزت‌نفس خود، با پرهیز از خودگویی منفی شروع کنید. برای توصیف خود از اصطلاحات یا صفت‌های توهین‌آمیز مانند «احمق»، «ناامید»، یا «بازنده» استفاده نکنید. بپذیرید که کامل نیستید و همیشه از خود انتقاد نکنید. متوجه خواهید شد که برای خود ارزش بیشتری قائل هستید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
قسمت یک
24 دقیقه
قسمت دو
25 دقیقه
قسمت سه
30 دقیقه
قسمت چهار
30 دقیقه
قسمت پنج
26 دقیقه
قسمت شش
22 دقیقه
قسمت هفت
32 دقیقه
قسمت هشت
35 دقیقه
قسمت نه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی مثبت: چهار رکن خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.