معرفی و دانلود کتاب ساخت برند داستانی

عکس جلد کتاب ساخت برند داستانی
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساخت برند داستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساخت برند داستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساخت برند داستانی

برای ساخت یک برند ایده‌آل و جذاب، نه به بازاریابی گسترده و نه به صرف هزینه‌های هنگفت نیاز دارید. تنها کافی است با دونالد میلر در کتاب ساخت برند داستانی همراه شوید و رازهای تولید برند داستانی برای مشتری‌ها را بیاموزید. به کمک این کتاب پرفروش آمازون، قرار است با مدل اس‌بی‌هفت آشنا شده، مدل استوری برند خود را طراحی کنید و در نهایت با ایجاد یک وب‌سایت بهتر، رونقی بی‌سابقه به کسب‌و‌کار خود بدهید.

درباره‌ی کتاب ساخت برند داستانی

اگر شما هم از اهالی حوزه‌ی تجارت و کسب‌و‌کار باشید، حتماً تاکنون کتاب‌ها یا سیمنارهای فراوانی را در رابطه با روش‌های بازاریابی و برندسازی خوانده و دیده‌اید. ممکن است راه‌کارهای برخی از آن‌ها را در عمل به کار گرفته و موفقیت‌های ریز و درشتی را هم رقم زده باشید. بااین‌حال، پیش از این‌که خواندن کتاب ساخت برند داستانی (Building a StoryBrand) را آغاز کنید، لازم است یک نکته را به شما گوشزد کنیم! این کتاب با تمامی آثاری که تابه‌حال در مورد برندسازی و ساخت برند مطالعه کرده‌اید، تفاوت‌های بسیاری دارد. در این اثر از شعار دادن و روش‌هایی غیرکاربردی خبری نیست. دونالد میلر (Donald Miller) در این کتاب مدلی را به شما معرفی کرده که اگر آن را موبه‌مو اجرا کنید، می‌توانید حتم داشته باشید که موفقیت از آن شما خواهد بود. در لابه‌لای کتاب، برخی از باورها و رفتارهای غلطی که میان صاحبان کسب‌و‌کارها رایج شده‌اند نیز به شما معرفی می‌شوند تا بتوانید با پرهیز از آن‌ها، چندین گام از رقبای خود پیشی بگیرید.

معرفی و دانلود کتاب ساخت برند داستانی

شاید دیدن عنوان کتاب موجب شود تصور کنید قرار است به کمک اثر پیش‌رو برندی بسازید که داستان کسب‌و‌کار شما را روایت می‌کند. نویسنده از همان ابتدا نادرست بودن چنین تصوری را برایتان روشن می‌کند و نشان می‌دهد که در حقیقت شما باید داستان مشتریان خود را در برندتان انعکاس بدهید. به این خاطر که داستان مؤسسه و سازمان شما معمولاً برای مشتریان جذابیتی ندارد و آن‌ها زمانی مجذوب شما و محصولاتتان می‌شوند که ایشان را به داستانی قهرمانانه دعوت کنید! شرکت‌هایی که به داستان مشتری‌هایشان توجهی نکنند، به‌زودی از پا درمی‌آیند و صحنه‌ی تجارت را به رقبای خود می‌بازند. برعکس، شرکت‌هایی که در تولید برند خود به سراغ داستان مشتری‌هایشان می‌روند، همیشه در حافظه‌ی مصرف‌کنندگان و مشتریان باقی می‌مانند. برای این‌که با رموز ماندگاری در دنیای پررقابت اقتصاد آشنا شوید، در مرحله‌ی اول لازم است کتاب ساخت برند داستانی را به‌دقت مطالعه کرده و دستورالعمل‌های آن را موبه‌مو اجرا کنید. در مرحله‌ی دوم، مدل اس‌بی‌هفت را به‌طور کامل فرابگیرید و جنبه‌های گوناگون آن را درک کنید. در گام سوم باید با استفاده از این مدل، پیام خود را در برندتان ویرایش کنید و پیامتان را به‌صورتی شفاف بیان کنید تا مشتری‌ها بتوانند آن را به‌خوبی درک و دریافت کنند.

کتاب پیش‌رو دربردارنده‌ی سیزده فصل است. فصل اول آن برای شما توضیح می‌دهد که چرا در اغلب موارد، بازاریابی جز هدر دادن پول، نتیجه‌ی دیگری به همراه ندارد. این فصل نشان می‌دهد که دیده و شنیده شدن پیام شما در برندتان تا چه حد اهمیت دارد. فصل دوم از سلاحی محرمانه پرده برمی‌دارد که می‌تواند سبب رشد کسب‌و‌کار شما شود. فصل سوم شما را با مدل اس‌بی‌هفت آشنا کرده و راه و چاه آن را به شما آموزش می‌دهد. با خواندن فصل چهارم تا دهم یاد می‌گیرید که چطور برند ایده‌آل خود را طراحی کنید و برندی بسازید که توجه مخاطبانتان را به کسب‌و‌کار شما جلب کند.

دونالد میلر در فصل یازدهم به شما اثبات می‌کند که مشتریان دوست دارند برند شما در متحول شدن آن‌ها نقش داشته باشد. در فصل دوازدهم کتاب ساخت برند داستانی، ایجاد وب‌سایت برای سازمان یا کسب‌و‌کارتان و مزایای طراحی یک وب‌سایت بهتر مورد توجه قرار گرفته است. در فصل سیزدهم به این موضوع پرداخته شده که مدل استوری برند، چطور می‌توان یک سازمان بزرگ را دستخوش تحول کند و موفقیت‌های باورنکردنی را برای آن به ارمغان بیاورد.

سادگی توضیحات کتاب در عین پیچیدگی آموزه‌های آن، نثر روایت‌گونه و داستان‌وار نویسنده و طنز ظریفی که در متن کتاب دیده می‌شود، این اثر را به کتابی به‌یادماندنی، خواندنی و پرطرفدار میان مخاطبان کتاب‌های حوزه‌ی اقتصاد و تجارت بدل کرده است. اگر شما هم مدت‌هاست به فکر برندسازی برای کسب‌و‌کار خود هستید یا می‌خواهید تغییراتی مثبت در برند سازمان خود پدید بیاورید، شک نکنید که تهیه‌ی کتاب ساخت برند داستانی و مطالعه‌ی آن بهترین انتخاب شما خواهد بود. اثری که با برگردان علی پورقاسمی و به کوشش نشر هورمزد روانه‌ی بازار کتاب شده است.

جوایز و افتخارات کتاب ساخت برند داستانی

  • کسب رتبه‌ی نخست در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون در زمینه‌ی فروش محصولات

نکوداشت‌های کتاب ساخت برند داستانی

  • یک کتاب مهم که ایده‌ی مطرح‌شده در آن، کسب‌و‌کار شما را متحول خواهد کرد. (ست گودین، نویسنده)
  • کتاب ساخت برند داستانی به شما می‌آموزد که چگونه زندگی مشتریان خود را دگرگون کنید. مشتریان به این‌که شما در زندگی‌شان نقش داشته باشید، نیاز دارند. کتاب پیش‌رو چگونگی ایفای نقش در زندگی مشتریان را به شما نشان خواهد داد. (جان سی. ماکسول، نویسنده)
  • برترین کتاب تجاری سال! حتماً باید آن را بخوانید. (دیو رمزی، نویسنده‌ی شماره یک نیویورک تایمز)
  • اگر می‌خواهید به ثروت کلانی برسید، کتاب ساخت برند داستانی را مطالعه کنید. ما که بارها از آن استفاده کرده‌ایم و از نتایج مثبت آن بهره برده‌ایم. (رایان دیس، بنیان‌گذار و مدیرعامل مؤسسه‌ی دیجیتال مارکتر)

کتاب ساخت برند داستانی برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران و رهبران مؤسسات تجاری، کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کارها می‌توانند با مطالعه‌ی کتاب ساخت برند داستانی، فروش محصولات خود را دوچندان کرده و موجب پیشرفت چشمگیر کسب‌و‌کار خود شوند.

در بخشی از کتاب ساخت برند داستانی می‌خوانیم

تا وقتی نیاز نباشد که قهرمان داستان بمبی خنثی کند، دل از کسی برباید، بر شخصیتی منفی چیره شود، یا برای بقای عاطفی یا جسمی مبارزه کند، داستان پا نمی‌گیرد! داستان با قهرمانی آغاز می‌شود که چیزی می‌خواهد و سپس موضوع رسیدن قهرمان به خواسته‌اش است. پیش از اینکه مخاطبان داستان بدانند که قهرمان چه می‌خواهد، علاقۀ کمی به سرنوشتش دارند. برای این است که فیلمنامه‌نویسان مجبورند در نُه دقیقۀ آغاز فیلم، چند دقیقه کمتر یا بیشتر، خواسته‌های شخصیت اصلی را تعریف کنند. آیا وضعیت شخصی که شکست خورده بهتر می‌شود؟ آیا دونده به پایان مسابقه ماراتن می‌رسد؟ آیا تیم قهرمان می‌شود؟ این‌ها پرسش‌هایی است که مخاطبان را دو ساعت درگیر می‌کند. برای یک برند، مهم است که چیزی که مشتریش می‌خواهد را تعریف کند، چون به محض اینکه چیزی که مشتریمان می‌خواهد را تعریف کنیم، پرسش اصلی را در ذهنش ایجاد کرده‌ایم: آیا واقعاً این برند می‌تواند کمکم کند تا به آنچه می‌خواهم دست یابم؟

به‌تازگی یکی از گران‌ترین مراکز تفریحی برای کمک به شفاف‌سازی پیام خود، ما را به کار گرفت. مثل بسیاری از شرکت‌های دیگر، آن‌ها بحرانی هویتی را تجربه می‌کردند. محتوای بازاریابیشان تصویرهایی از رستوران، میز قسمت پذیرش و کارکنان را نشان می‌داد. همۀ این‌ها وقتی خوب است که آن‌ها سعی داشته باشند که ساختمان‌های این مرکز را بفروشند و در غیر این صورت، آن محتوا به‌هیچ‌وجه مشتریان را به‌سوی داستان نمی‌کشد. بیشترین چیزی که مشتریانشان می‌خواستند، تجربه‌ای از یک مکان مجلل و پر از آسایش بود. پس از انجام تغییراتی که با استفاده از مدل استوری برند صورت گرفت، آن‌ها متن وب‌سایتشان را تغییر دادند و تصویرها و کلیپی که همواره تکرار می‌شد را جایگزین محتوایی طولانی کردند که دربارۀ خودشان بود (و آن‌ها را در جایگاه قهرمان قرار می‌داد). تصویرها، حمامی گرم، حوله‌ها و رب‌دوشامبرهای مخملی، شخصی که در اِسپا از خدمات ماساژ بهره‌مند می‌شود را نشان می‌داد و در کلیپ نیز یک صندلی ننویی به نمایش در آمده بود که در پشت آن و در امتداد زمین گلف، درختانی با وزش باد حرکت می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول. چرا بازاریابی غالباً پول هدر دادن است؟
فصل اول. دیده، شنیده و فهمیده‌شدن
فصل دوم. سلاحی محرمانه که کسب‌و‌کارتان را رشد خواهد داد!
فصل سوم. مدل سادۀ اس‌بی‌هفت
بخش دوم. مدل استوری برندتان را بسازید! هرگاه گیج شدید یک سند برند بسازید!
فصل چهارم. یک شخصیت
فصل پنجم. مشکلی دارد!
فصل ششم. و با یک راهنما دیدار می‌کند.
فصل هفتم. که به او برنامه‌ای می‌دهد.
فصل هشتم. و او را به عمل فرا‌می‌خواند.
فصل نهم. و به او کمک می‌کند که از شکست دوری کند!
فصل دهم. و در پایان به پیروزی برسد!
فصل یازدهم. مردم می‌خواهند برند شما در متحول شدنشان مشارکت داشته باشد.
بخش سوم. به‌کارگیری سند برند مدل استوری برند
فصل دوازدهم. ایجاد وب‌سایتی بهتر
فصل سیزدهم. مدل استوری برند چگونه می‌تواند سازمانی بزرگ را متحول کند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساخت برند داستانی
نویسنده
مترجمعلی پورقاسمی
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-7251-58-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساخت برند داستانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ساخت برند داستانی

برای دریافت کتاب ساخت برند داستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.