معرفی و دانلود کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند

برای دانلود قانونی کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند

اگر می‌خواهید درآمد فوق‌العاده‌ای از کارتان کسب کنید کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند نوشته دونالد میلر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، به شما کمک می‌کند درس‌هایی تازه از برندسازی و هر آنچه را که برای یک فرایند بازایابی موفق به آن نیاز دارید، بیاموزید.

درباره کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند:

این کتابی نیست که داستان شرکت‌تان را بگوید. چنین کتابی هدر دادن وقت است. مشتریان معمولاً به داستان شما اهمیت نمی‌دهند؛ بلکه به داستان خودشان اهمیت می‌دهند. مشتری‌های شما باید قهرمان داستان باشند. این رازی است که هر تجارت شغلی بسیار موفق آن را درک می‌کند.

آنچه در کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند (Building a StoryBrand) به طور مفصل شرح داده شده یک چارچوب هفت‌بخشی است که روش شما را در صحبت کردن در مورد تجارت و نحوه انجام آن تغییر خواهد داد.

در این کتاب اشتباهات رایج در بازاریابی مورد نقد و بررسی قرار گرفته و این نکته را یاد آور می‌شود که صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای بازاریابی و تبلیغات اشتباه بزرگی است. سپس مهم‌ترین روش جایگزین که داستان سرایی نام دارد به شما آموزش داده می‌شود. دونالد میلر معتقد است مهمترین چیزی که به رشد یک کسب و کار کمک می‌کند و باعث برندسازی می‌شود انتقال پیام به ساده‌ترین و واضح‌ترین صورت ممکن به مشتریان است.

نکوداشت‌های کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند:

- دونالد میلر (Donald A. Miller) شیوه‌ای منحصر به فرد و کارآمد برای تغییر روش ارائه کاری که به آن علاقه‌مند هستید، توضیح می‌دهد. (ست گودین، نویسنده‌ی کتاب تمام بازاریاب‌ها دروغ‌گو هستند)

- او به شما می‌آموزد که در زندگی مخاطبان و مشتریان خود تغییر ایجاد کنید و نقش مهمی در زندگیشان داشته باشید. (جان. سی. مرسول، از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز)

- این کتاب از مهم‌ترین آثار تجاری و بازاریابی به شمار می‌رود. تمام ارتباط برقرارکنندگان قدرت داستان را می‌دانند. دونالد میلر شرایط را فراهم کرده تا بازاریابی شما مدل بازاریابی تحت نظارت شدید تاریخ را شکست دهد. شما باید این کتاب را بخوانید. (دیو رمزی، از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز)

- این کتاب فقط در عرض چند ساعت از درس‌هایی درباره برندسازی پرده‌برداری کرد که من تمام حرفه خود را صرف تلاش برای درک آن کرده بودم. چارچوب هوشمندانه داستان برند اکنون برای هر کاری که مربوط به بازاریابی باشد مورد استفاده ما قرار می‌گیرد. (زیوری دادن، بنیان‌گذار مشاوره جنوب غربی و از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز)

کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند مناسب چه کسانی است؟

هر روز برای رشد شرکت خود تلاش کردن کار دشواری است. برای فکر کردن در مورد اینکه چگونه کار کنید تا مجبور نباشید هیچ کارمندی را از دست دهید باید کمتر بخوابید اما این کتاب به شما کمک می‌کند استرستان را کاهش دهید، در بازار دیده شوید، تجارت خود را توسعه داده و زندگی مشتریان را تغییر دهید.

جملات برگزیده کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند:

- بدون آنکه بدانیم، ناخودآگاه همیشه در حال دسته‌بندی و سازمان‌دهی اطلاعات است و هنگامی‌که ما تاریخچه یا اهداف درونی شرکت را برای عموم مردم بیان می‌کنیم، درواقع خود را در موقعیت صندلی‌ها قرار داده‌ایم نه درهای خروج.

- تجارت دارای یک دشمن سرسخت و موذی است که در صورت عدم شناسایی و مبارزه با آن، شرکتمان را با خاک یکسان می‌کند. دشمنی که در مورد آن صحبت می‌کنم گزافه است.

- برای روشن شدن پیام خود، به فرمولی نیاز داریم. یک فرمول جدی. این فرمول باید تفکر ما را سامان دهد، تلاش بازاریابی ما را کاهش دهد، سردرگمی را از بین ببرد، رقبا را وحشت‌زده کند و درنهایت دوباره کسب‌وکار ما را ارتقا دهد.

- داستان یک بمب اتمی است. انرژی دائمی بوده و می‌تواند یک شهر را نیرو ببخشد. داستان چیزی است که می‌تواند ساعت‌ها توجه انسان را به خود جلب کند.

- تفاوت آشکاری بین یک قطعه خوش‌آهنگ موسیقی و صدای گربه‌ای که در حال تعقیب موش از طریق بادگیر کارخانه است که معادل متوسط وب‌سایت شرکت‌ها، سخنرانی اصلی، یا ارائه آسانسوری است، وجود دارد.

- با صحبت کردن در مورد مشکلاتی که مشتریان با آن روبرو هستند، آن‌ها را بیشتر علاقه‌مند به چیزی که ارائه می‌دهیم می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند می‌خوانیم:

دومین اشتباهی که نمانام‌ها مرتکب می‌شوند این است که باعث می‌شوند مشتریان آن‌ها کالری زیادی در تلاش برای درک پیشنهادشان بسوزانند. هنگام پردازش اطلاعات خیلی به‌ظاهر تصادفی، مردم منبع آن اطلاعات بی‌فایده را برای نگه داشتن کالری نادیده می‌گیرند. به بیان دیگر، یک مکانیسم بقا درون مغز مشتری‌ها وجود دارد که طراحی شده که اگر ما با اطلاعات بیهوده مغزشان را گیج کردیم حذفمان کند.

تصور کنید هر بار که در مورد محصولاتمان با مشتریان بالقوه صحبت می‌کنیم، آن‌ها باید شروع به دویدن روی دوِثابت کنند. به معنای واقعی کلمه، آن‌ها مجبور هستند تمام مدتی که ما در حال صحبت کردن هستیم بدوند. به نظرتان چه مدت توجه خود را حفظ می‌کنند؟ طولی نمی‌کشد. و بااین‌حال این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می‌افتد. وقتی ما ارائه آسانسوری یا سخنرانی اصلی را شروع می‌کنیم یا وقتی شخصی به وب‌سایت ما مراجعه می‌کند، برای پردازش اطلاعاتی که ما به اشتراک می‌گذاریم، کالری می‌سوزاند. و اگر چیزی نگوییم (و آن را سریع نگوییم) که بتوانند برای زنده ماندن یا شکوفا شدن استفاده کنند، ما را نادیده می‌گیرند.

این دو واقعیت - واقعیتی که مردم به دنبال نمانام‌هایی هستند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تازنده بمانند و شکوفا شوند، و واقعیتی که باید ارتباط ساده برقرار کنند بیان می‌کند که چرا چارچوب داستان برند 7 به مشاغل بسیاری کمک کرده درآمد خود را افزایش دهند. نکته اینجاست که به مشتری پیامی بدهید که به وی کمک کند تازنده بماند و این کار را به گونه‌ای انجام دهید بتواند بدون سوزاندن کالری زیاد، آن را درک کند.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر و تشکر
پیشگفتار
مقدمه
بخش اول: چرا بیشتر کار بازاریابی پرهزینه است
فصل اول: کلید دیده، شنیده و درک شدن
فصل دوم: سلاح مخفی که باعث رشد تجارت شما خواهد شد
فصل سوم: چارچوب ساده داستان برند 7
بخش دوم: ساختن داستان برند
فصل چهارم: یک شخصیت
فصل پنجم: مشکلی وجود دارد
فصل ششم: و با یک راهنمای ملاقات می‌کند
فصل هفتم: که به آن‌ها یک برنامه می‌دهد
فصل هشتم: و آن‌ها را به عمل فرا می‌خواند
فصل نهم: که به آن‌ها کمک می‌کند تا شکست نخورند
فصل دهم: و با موفقیت به پایان می‌رسد
فصل یازدهم: مردم می‌خواهند برند شما در دگرگونی آن‌ها مشارکت داشته باشد
بخش سوم: پیاده‌سازی داستان برند، طرح برند
فصل دوازدهم: ساختن یک وب‌سایت بهتر
فصل سیزدهم: چگونه داستان برند می‌تواند یک سازمان بزرگ را دگرگون کند
پسگفتار
منابع و مآخذ
یادداشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمجید از ساختن یک داستان برند
نویسنده
مترجمعبدالحسین کرم پور، امیرحسین کاظم الماسی، مهدی باغبان سعدآبادی
ناشر چاپیانتشارات صالحیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات257
زبانفارسی
شابک978-622-214-564-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند

Ebrahim Sitawo
۱۴۰۰/۴/۷
یعنی این مترجم سه کلاس سواد نداره
اخه مگه میشه ترجمه این همه افتضاح باشه. اعصابم بهم ریخت. مترجم رو ببینم فقط می‌خوام ازش بپرسم لعنتی از مترجم گوگل هم نتونستی یکم درست استفاده کنی
الهام علیزاده
۱۴۰۱/۶/۴
از نظر آموزشی عالی، خیلی نکات خوبی میگه ولی از لحاظ غلط املایی و چاپی افتضاح، حیف این کتاب!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند

برای دریافت کتاب تمجید از ساختن یک داستان برند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.