معرفی و دانلود کتاب صوتی برندسازی داستانی: ادعایتان را زیبا بیان کنید، مشتری‌ها می‌شنوند

عکس جلد کتاب صوتی برندسازی داستانی: ادعایتان را زیبا بیان کنید، مشتری‌ها می‌شنوند
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برندسازی داستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برندسازی داستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برندسازی داستانی: ادعایتان را زیبا بیان کنید، مشتری‌ها می‌شنوند

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را به بهترین شکل به مشتریان خود معرفی کنید، این کتاب یک راهنمای مناسب برای شماست. دونالد میلر در کتاب صوتی برندسازی داستانی شما را با هفت مرحله‌ی اساسی داستان گویی برای برندسازی آشنا می‌کند. با به‌کارگیری راهکارهای برندسازی روایی می‌توانید به ساده‌ترین و موثرترین شکل برندتان را معرفی کنید و میزان درآمد خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی برندسازی داستانی

همیشه پشت هر محصول موفقی داستانی وجود دارد که توانسته مشتریان را به خرید و استفاده از آن کالا یا خدمات ترغیب کند. دونالد میلر (Donald Miller) در کتاب صوتی برندسازی داستانی (Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen) برای شما از حقایقی حرف می‌زند که می‌تواند هر کسب‌وکار نوپا و حتی باسابقه‌ای را متحول کند. فقط کافی است نبض مشتریانتان را در دست بگیرید و با توجه به برخی اصول روان‌شناسی و طیف‌شناسی مخاطبانتان، افراد را به خرید محصول خود ترغیب نمایید. البته منظور از داستان برند چگونگی شکل‌گیری کسب‌وکار شما یا زحماتی که در این راه متحمل شده‌اید، نیست. چراکه مشتریان شما برای برطرف کردن نیاز خود به سمت محصولتان جذب می‌شوند نه شنیدن توضیحات طولانی و بعضاً غیر جذابی که پیرامون هر کسب‌وکاری وجود دارد و دانستنشان به زندگی آن‌ها کمک خاصی نخواهد کرد.

داستان برند عبارت است از همه‌ی حقایق مهم و موجزی که درباره یک محصول اطلاعات مفیدی در اختیار مشتری قرار می‌دهد. این اطلاعات باید شفاف و واضح بیان شوند و در توضیحشان از اغراق‌های بی‌مورد و واژه‌های کلیشه‌ای و لحن مصنوعی پرهیز گردد. به بیان دیگر شما قرار است با ساختن داستان برندتان و برشمردن دلایل کارآمد بودن آن مشتری را متقاعد کنید در میان انبوهی از محصولات رقیب، کالای شما را انتخاب کند.

اگر می‌خواهید در دنیای رقابتی تجارت امروز موفق باشید، بهتر است روش‌های سنتی بازاریابی را فراموش کنید؛ چراکه در دنیای امروز موضوع اصلی کالایی نیست که شما تولید می‌کنید، بلکه شخصیت اول داستان، مشتری آن کالا، است که اگر با خرید خود به خواسته و هدفش برسد و تجربه‌ی شیرین و خاطره‌ی خوشی برایش رقم بخورد، حتماً مایل است در آینده نیز این تجربه را تکرار کند. قرار نیست داستان برند شما یک تبلیغ اغراق‌آمیز و مغایر با ویژگی‌های محصول اصلی باشد، بلکه قرار است با بهره‌گیری از مهارت داستان‌پردازی خود آنچه این کالا را تبدیل به محصولی متمایز و منحصربه فرد کرده، به‌شکلی هنرمندلانه پیش چشم مخاطبان خود قرار دهید و آن را در ذهنشان تثبیت کنید.

دونالد میلر اعتقاد دارد که به جای خرج کردن پول‌های کلان برای بازاریابی و تبلیغات سنتی، بهتر است سعی کنید با بهره‌گیری از روش‌های برندسازی داستانی و سناریوی برند و تبلیغات روایی، پیام محصول خود را به بهترین شکل به مشتریانتان منتقل کنید. با این کار هم قدرت تأثیرگذاری برند خود را افزایش دهید و هم به‌مرور درآمد خود را به طرز چشمگیری بالا ببرید. سعی کنید در این مسیر استرس و نگرانی به خود راه ندهید و به توصیه‌های متخصصین برندسازی مانند دونالد میلر به عنوان یک کارآفرین موفق و فعال در حوزه‌ی برندینگ اعتماد کنید. مشورت و استفاده از تجربیات برندهای موفق یکی از راه‌های آشنایی با برندسازی داستانی و خلق برندی مناسب اکوسیستم اقتصادی مورد نظر شما است.

کتاب صوتی برندسازی داستانی ترجمه‌ی نسرین صدقی گویاست که از سوی نشر صوتی رادیو مثبت منتشر شده و گویندگی آن برعهده‌ی بابک مینایی و سمانه مبلغ حسینی بوده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی برندسازی داستانی

  • در کتاب صوتی برندسازی داستانی شیوه‌ای متفاوت و کارآمد برای تغییر روش ارائه‌ی کسب‌وکارتان توضیح داده می‌شود. (ست گودین، نویسنده‌)

  • دونالد میلر به شما یاد می‌دهد نقش مهمی در زندگی مخاطبان محصولتان ایفا کنید. (جان. سی. مرسول، از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز)

  • کتاب برندسازی داستانی از جمله مهم‌ترین آثار در حوزه‌ی تجارت و بازاریابی به شمار می‌رود. (دیو رمزی، از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز)

  • دونالد میلر در عرض چند ساعت درس‌هایی به شما می‌دهد که من تمام عمر حرفه‌ای‌ام را صرف درک آن کرده‌ام. (زیوری دادن، نویسنده‌ی پرفروش)

کتاب صوتی برندسازی داستانی مناسب چه کسانی است؟

کارآفرینان، مدیران کسب‌و‌کار و همه‌‌ی فعالان حوزه‌ی مدیریت و برندینگ می‌توانند از آموزش‌های این کتاب استفاده کنند. علاقه‌مندان به کارهای تبلیغاتی و متخصصین تولید محتوا از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

با دونالد میلر بیشتر آشنا شویم

دونالد میلر، متولد 1971، نویسنده و کارآفرین آمریکایی‌ست. نخستین کتاب او با نام «آبی مانند جاز» در سال 2003 جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و از دیگر آثار مهم این نویسنده باید به کتاب‌های «چگونه ره صدساله را یک شبه طی کنیم؟» و «بازاریابی به زبان ساده» اشاره کرد. او هم‌اکنون مدیرعامل شرکت بازاریابی «استوری برند» است و پادکست «کسب‌وکار به زبان ساده» را تهیه و تولید می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی برندسازی داستانی: ادعایتان را زیبا بیان کنید، مشتری‌ها می‌شنوند می‌شنویم

سال‌ها پیش یه دوست بهترین توصیه‌ی مدیریتی رو که تا حالا شنیده بودم برام گفت. اون گفت دونالد همیشه یادت باشه که مردم می‌خوان به یه جایی برده بشن. من متوجه شدم که این توصیه برای خانواده‌م، تیمم، کتاب‌هایی که می‌نویسم و سخنرانی‌هایی که ارائه می‌دم، کاربرد داره. پس قطعاً توی بازاریابی‌مون هم کاربرد خواهد داشت. برندتون داره مردم رو به کجا می‌بره؟ آیا دارید اونا رو به تأمین مالی می‌رسونید؟ به روزی که به خونه‌ی رویایی‌شون نقل مکان می‌کنن؟ به یه آخر هفته‌ی مفرح با دوستان؟ بدون اینکه این رو متوجه بشید هر مشتری‌ای که با ما روبه‌رو می‌شه، داره از ما می‌پرسه که کجا می‌تونیم ببریمش.

رونالد ریگان آمریکا رو مثل یه شهر درخشان روی یه تپه تجسم می‌کنه. بیل کلینتون قول احداث یه پل رو توی قرن بیست‌ویک میده. نمایش یه چشم‌انداز شفاف و آرمانی همیشه به یه کاندیدای ریاست جمهوری کمک می‌کنه. اگه مدیران بیان و در یک داستان خبر از یه پایان خوش ممکن بدن، یا به قول استیو فریدمن توی دانشکده‌ی وارتون یک تصور متقاعدکننده از آینده‌ی دست‌یافتنی رو تعریف کنن، می‌تونن ذهن مخاطباشون رو تسخیر کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
بخش اول
18 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
16 دقیقه
بخش چهارم
19 دقیقه
بخش پنجم
20 دقیقه
بخش ششم
18 دقیقه
بخش هفتم
17 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
19 دقیقه
بخش دهم
17 دقیقه
بخش یازدهم
16 دقیقه
بخش دوازدهم
19 دقیقه
بخش سیزدهم
17 دقیقه
بخش چهاردهم
19 دقیقه
بخش پانزدهم
16 دقیقه
بخش شانزدهم
16 دقیقه
بخش هفدهم
19 دقیقه
بخش هجدهم
15 دقیقه
بخش نوزدهم
18 دقیقه
بخش بیستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برندسازی داستانی: ادعایتان را زیبا بیان کنید، مشتری‌ها می‌شنوند
نویسنده
مترجمنسرین صدقی گویا
راویبابک مینایی، سمانه مبلغ حسینی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برندسازی داستانی

امیرحسین بختیاری
۱۴۰۲/۶/۹
این کتاب بسیار بسیار نکات مهمی رو میگه که همه ی ما میدونیم ولی به اون توجه نمی کردیم و دقیقا همین نکات ۵۰٪ موفقیت یک برند و کسب و کار رو می سازه... دوستان ۱ز کتاب مخصوصا در رابطه با کسب و کار، هیچ وقت تمام مباحث اون شاید نیاز به اجرا نباشه ویا از قبل اجرا کردیم، ولی یکسری از نکات رو بهت آموزش میده و توجه شمارو به اون نکات ریز جلب میکنه که خیلی خیلی ارزنده هست... کسانی که کسب و کار اینترنتی و مجازی دارن حتما این کتاب رو تهیه کنند صدا و لحن گوینده هم خیلی خوبه
فاطمه مهربانی
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب برند سازی داستانی کتاب مفیدی برای من بود. چرا که شاید ما در مسیر تبلیغات و رشد یک برند ممکنه رفتارهای ناخواسته‌ای به صورت نویز ایجاد کنیم که نتایج مفنی برای رشد برند ما داشته باشه اما خودمون متوجه نباشید و با صرف زمان و هزینه‌های زیاد نتوانیم نتایج مطلوب را به دست آوریم.
با تشکر از کتابراه عزیز
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برندسازی داستانی

برای دریافت کتاب صوتی برندسازی داستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.