معرفی و دانلود کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان

عکس جلد کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان
قیمت:
67000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان

کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان نوشته‌ی نورا رابرتز که یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است، آخرین قسمت از رمان‌های هفت روز شوم است که ادامه و فرجام مبارزه‌ی شهر هاوکینز هالو با اهریمن را روایت می‌کند. در این کتاب مشخص می‌شود که آیا شهر بر هیولا غلبه می‌کند یا اینکه خودش برای همیشه نابود خواهد شد؟

درباره‌ی کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان

آن‌هایی که دو قسمت اول سه‌گانه‌ی هفت روز شوم را خوانده‌اند می‌دانند که در این داستان مهیج، سه دوست قدیمی که در جشن تولد ده‌سالگی‌شان با هم پیمان خونی بستند و اعلام برادری کردند، ناخواسته باعث شدند تا هیولایی که قرن‌ها توسط فرشته‌ی نگهبان محبوس شده بود، آزاد شود و هر هفت سال یک بار، در هفتمین روز ماه هفتم سال برای هفت روز پیاپی شهر هاوکینز هالو را به خاک و خون بکشد؛ اما این همه‌ی ماجرا نیست؛ فاکس، کیل و گیج هم در مقابل این هیولای اهریمنی ایستاده‌اند و با او مبارزه کرده‌اند؛ آن‌ها با سه زن به نام‌های کویین، لایلا و سی بل هم‌پیمان شده‌اند تا شهر را نجات دهند.

اما کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان (The Pagan Stone: Sign of Seven) نوشته‌ی نورا رابرتز (Nora Roberts) پرده‌ی آخر از این نبرد سخت و طاقت‌فرسا است. هیولا به شهر آمده و هدفی جز نابودی هاوکینز هالو ندارد؛ جمع شش نفره‌ی قهرمانان داستان هم که هر کدام از توانایی‌هایی بهره می‌برند، در صدد هستند تا با نقشه‌های قبلی دیو شیطان صفت را از پا درآورند؛ آن‌ها از هر زمان دیگری آمادگی بیشتری برای رسیدن به هدف‌شان دارند و از مبارزه باکی ندارند.

در این کتاب اگر چه حضور چهار قهرمان دیگر هم در قصه پررنگ است، اما گیج و سی بل قهرمانان محوری داستان هستند؛ این دو نفر توانایی شگفت‌انگیزی دارند که می‌تواند به شهر برای مبارزه با هیولا کمک کند؛ آن‌ها قدرت این را دارند که اتفاقات آینده را پیش‌بینی کنند؛ استعدادی که می‌تواند در نبرد بزرگ به کار قهرمانان و مبارزان داستان بیاید؛ اما مشکل این‌جاست که این توانایی تنها کمکی است که این دو نفر از دست‌شان برمی‌آید. از سوی دیگر این دو نفر دل‌باخته‌ی همدیگر هستند و روایتی عاشقانه را در کنار خط اصلی داستان پدید می‌آورند.

در قسمت سوم کتاب هفت روز شوم، گروه شش نفره توانسته‌اند که تکه‌های سنگ شیطان (همان سنگی که ریختن خون روی آن باعث آزاد شدن هیولا شده بود) را به یکدیگر متصل کنند؛ آن‌ها حالا در این فکر هستند که این سنگ یکپارچه‌شده چگونه کار می‌کند و چطور می‌شود از قابلیت آن برای مبارزه با هیولا استفاده کرد؟ از طرف دیگر، هیولا هم به واسطه‌ی رعب و وحشتی که در دل ساکنان شهر هاوکینز هالو ایجاد کرده، بیش از پیش قدرت یافته و این امر مقابله با او را سخت‌تر کرده است.

کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان را الهه صالحی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات لیوسا برای نخستین بار آن را در سال 1390 در ایران چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی سه‌گانه‌ی هفت روز شوم

هفت روز شوم یک رمان به‌هم‌پیوسته در سه قسمت و نوشته‌ی نورا رابرتز، از نویسندگان پرفروش آمریکا است. در این سه کتاب ما به دل ماجراهایی می‌رویم که در شهر خیالی هاوکینز هالو می‌گذرد. در این شهر سه دوست با هم‌پیمانان خود تلاش می‌کنند هیولایی اهریمنی را که سال‌ها پیش آزاد شده شکست دهند و برای شهر صلح و آرامش را به ارمغان بیاورند؛ این کتاب‌ها با عنوان‌های «پیمان خون»، «شهر هاوکینز هالو» و «سنگ شیطان» منتشر شده و در هر قسمت چند نفر از قهرمانان داستان نقش محوری را ایفا می‌کنند.

نکوداشت‌های کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان

  • نورا رابرتز یکی از بهترین نویسندگانی است که [آثارش را] خوانده‌ام. کتاب‌های او افسانه‌ای هستند. شخصیت‌های عالی، طرح‌های فوق‌العاده و تعلیق شگفت‌انگیز. (ماری جوین؛ بررسی‌های کتاب آمازون)

  • این کتاب اوج داستان‌های سه‌گانه است. طوفانی، خشن، عاشقانه و فراطبیعی؛ این سه‌گانه به شدت برای کسانی توصیه می‌شود که داستان‌های ترسناک را با کمی چاشنی عاشقانه دوست دارند. (ام جی ساکستون، نویسنده)

  • من عاشق همه‌ی شخصیت‌های نورا رابرتز هستم و حالا این شش شخصیت اصلی او در هفت روز شوم هم از این قاعده مستثنی نیستند. من هر سه کتاب را در کمتر از دو روز خواندم و نمی‌توانستم آن‌ها را زمین بگذارم. این سری کتاب‌ها را به شدت توصیه می‌کنم. (لی آ. برچال، نویسنده)

کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به رمان‌های تخیلی فانتزی و ترسناک با درون‌مایه‌های عاشقانه مناسب و جذاب است.

با نورا رابرتز بیشتر آشنا شویم

نورا رابرتز (متولد 1950) نویسنده‌ی داستان‌های فانتزی اهل ایالات متحده آمریکا است. او بیش از 200 داستان و رمان نوشته و به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان فهرست نیویورک تایمز شناخته می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که کتاب‌های او در مجموع 861 هفته در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود‌ه‌اند. او نخستین نویسنده‌ای است که نامش به‌عنوان رمانس‌نویس وارد تالار مشاهیر نویسندگان آمریکا شده است. از آثار معروف او که به فارسی ترجمه شده می‌توان به کتاب‌های «شهر بی‌گناه»، «فرشته‌ها سقوط می‌کنند» و «مسئله‌ی انتخاب» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان می‌خوانیم

"اگر یک دفعه‌ى دیگر به من دست بزنى، اگر باقى عمرت فقط یک بار دست روى من بلند کنى، مى‌کشمت. " کنار پدرش سرپا نشست تا مطمئن شود او صدایش را شنیده است. "قسم مى‌خورم مى‌کشمت. سه سال دیگر من از اینجا مى‌روم. در این مدت، هیچ اهمیت نمى‌دهم اگر خودت را با الکل خفه کنى. تا سه سال دیگر، ناچارم حداقل بیشتر اوقات اینجا زندگى کنم. سهم اجاره‌ى خودم را هم به آقاى هاوکینز مى‌دهم. به تو پشیزى نمى‌دهم. غذا و لباسم را هم خودم مى‌خرم. هیچ چیز از تو نمى‌خواهم. اما هرقدر هم که مست باشى، بهتر است حواست باشد که اگر دست روى من بلند کنى، مى‌کشمت. "

او از جا بلند شد و به اتاق خودش رفت و در را بست. فکر کرد. فردا اول وقت قفلى براى در اتاقش خواهد خرید تا آن هیولا را از خودش دور نگه دارد. خسته و از پا افتاده لبه‌ى تختش نشست و سرش را در دست‌هایش گرفت. او مى‌توانست برود. مى‌توانست وسایلش را جمع کند و پشت درِ خانه‌ى کیل یا فاکس ظاهر شود. آن‌ها هم او را مى‌پذیرفتند. آنان چنین انسان‌هایى بودند.

اما لازم بود مقاومت کند. لازم بود به پدرش نشان دهد که مى‌تواند از خودش محافظت کند. تا هجده سالگى‌اش، سه سال مانده بود. آن‌وقت دیگر آزاد بود.

گیج حالا مى‌فهمید که چندان هم درست از آب درنیامده بود. او مقاومت کرده و پدرش هم دیگر دست روى او بلند نکرده بود. سه سال بعد هم از هالو رفته بود. اما آیا واقعا آزاد شده بود؟ این داستان دیگرى بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان
نویسنده
مترجمالهه صالحی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات332
زبانفارسی
شابک978-600-5138-35-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
67000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان

برای دریافت کتاب سه گانه هفت روز شوم 3: سنگ شیطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.