معرفی و دانلود کتاب توقف‌ ناپذیر باش

عکس جلد کتاب توقف‌ ناپذیر باش
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توقف‌ ناپذیر باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توقف‌ ناپذیر باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توقف‌ ناپذیر باش

وقتی مدت زیادی برای تحقق یا عملی‌شدن خواسته‌هایمان، نقشه کشیده‌ایم چه چیزی مانع ما برای رسیدن به آن می‌شود؟ ترس یا نداشتن هدف؟ نیک ووییچیچ نویسنده‌ی کتاب توقف‌ ناپذیر باش، که از جمله آثار پرفروش نیویورک تایمز به‌شمار می‌رود، قرار است به ما بگوید که چطور می‌توان با وجود رویارویی با مشکلات و مصائب مختلف، مصمم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه داد.

درباره‌ی کتاب توقف‌ ناپذیر باش

تا به حال زندگی بدون داشتن دست و پا را تصور کرده‌اید؟ به نظر شما زندگی بدون این دو عضو مهم و اساسی که مهم‌ترین دلیل لذت و تجربه ما از دنیای اطراف هستند، ممکن است؟ تصورش هم سخت است که کسی بتواند بدون داشتن دست و پا زندگی شخصی خودش را به‌آسانی جلو ببرد. چه برسد به اینکه به‌عنوان یک انسان موفق و مربی معنوی در دنیا نیز شناخته شود. نیک ووییچیچ (Nicholas James Vujicic) نویسنده‌ی کتاب توقف‌ ناپذیر باش (Unotoppable)، ازجمله افراد بسیار موفقی است که شرح موفقیت‌های او بسیار حیرت‌انگیز است. شخصی که با وجود محدودیت در حرکت توانسته الهام‌بخش عده‌ی زیادی در دنیا باشد.

کتاب توقف‌ ناپذیر باش نوشته‌ی نیک وویچیچ را باید روایتی از تجربه‌ی زیسته او در زندگی شخصی‌اش دانست. او که با وجود معلولیت در دو عضو مهم و حیاتی بدن خود، یعنی دست‌ها و پاها روبه‌روست، توانسته در مدیریت زندگی و فعالیت‌هایش به شکلی شگفت‌آور ظاهر شود. کتاب توقف ناپذیر باش شرح زندگی نویسنده را شامل می‌شود که همراه با قصه‌ها و داستان‌های تاثیرگذار دیگر، بیان می‌شود. نیک وویچیچ در این کتاب، قصد دارد با بیان شرایط زندگی شخصی خود و تمام محدودیت‌هایی که برای انجام بدیهی‌ترین و ساده‌ترین امور زندگی داشته است، نشان بدهد که همچنان دلایل مهمی برای یافتن انگیزه در زندگی وجود دارد. اما چه چیز می‌تواند فردی را با چنین محدودیتی پرتوان و استوار در مسیر زندگی نگه دارد و از او یک اسطوره بسازد؟

نیک ووییچیچ در این کتاب همچون سایر کتاب‌های تاثیرگذار دیگرش نشان می‌دهد که راه‌حل و راهکار عملی داشتن ثبات قدم، علاوه بر پذیرش محدودیت، ایمان به خود و خداوند است. به‌همین‌دلیل «ایمان در عمل» را به‌عنوان نام یکی از فصل‌های کتاب خود انتخاب کرد است تا اهمیت داشتن ایمان و باور محکم و قلبی را به مخاطبان نشان دهد.

این کتاب در ده بخش تنظیم شده است که هر بخش علاوه بر روایت نیک ووییچیچ، داستان‌های الهام‌بخش دیگری را هم شامل می‌شوند. کتاب توقف‌ناپذیر باش که در دسته کتاب‌های معنوی، خودسازی و موفقیت جای می‌گیرد، با ترجمه‌ی الهه صالحی و به همت انتشارات لیوسا به فارسی ترجمه شده است.

افتخارات کتاب توقف‌ ناپذیر باش

  • پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش ترین کتاب ECPA

کتاب توقف‌ ناپذیر باش مناسب چه کسانی است؟

اگر مدت‌هاست احساس می‌کنید که هر دری به روی شما بسته است و در کارهایتان ناکام و شکست‌خورده هستید، وقت آن رسیده است که نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید. خواندن کتاب توقف‌ناپذیر باش با روایتی شیرین و باورپذیر به شما می‌گوید که چطور می‌توان حتی با وجود محدودیت‌ها تسلیم نشد. مطالعه‌ی کتاب توقف‌ناپذیر باش به همه‌ی آن‌هایی که با جدیت تمام موضوعاتی همچون موفقیت، توسعه فردی، امید و... را دنبال می‌کنند، توصیه می‌شود.

درباره‌ی نیک ووییچیچ بیشتر بدانیم

نیک ووییچیچ نیاز به معرفی ندارد. کمتر کسی را پیدا می‌کنید که او را نشناسد یا جمله‌ای را از او به خاطر نداشته باشد. نیک وویچیچ با یک بیماری نادر ژنتیکی به دنیا آمد و از همان زمان از نعمت داشتن دست و پا محروم بود. اما او به‌راحتی تسلیم این شرایط نشد و توانست به کمک مادرش با وجود یک زائده کوچک به جای پا، توانایی‌ها و محدودیت‌های خود را بشناسد و به وسیله همان‌ها قدم در مسیر زندگی بگذارد. نیک وویچیچ در حال حاضر علاوه بر این‌که به عنوان نویسند‌ه‌ی کتاب‌های انگیزشی شناخته می‌شود، جزو بهترین سخنرانان شناخته‌شده‌ی دنیاست. او با تاسیس موسسه‌ی زندگی بدون دست و پا، همواره در تلاش برای فعالیت در زمینه‌ی موفقیت است تا بتواند امید را به آدم‌های زیادی برگرداند.

در بخشی از کتاب توقف ناپذیر باش می‌خوانیم

داشتن ایمان، باور و اعتقاد راسخ خیلى مهم است، اما زندگى شما براساس اعمالى اندازه‌گیرى مى‌شود که از سر ایمان و باورتان انجام مى‌دهید. شما مى‌توانید با اتکا به باورها و ایمانتان زندگى را بنا کنید. من زندگى‌ام را براساس این باور که مى‌توانم الهام‌بخش باشم و به کسانى‌که در زندگى‌شان دچار چالش‌ها و مشکلاتى شده‌اند امیدوارى بدهم، بنا کردم. این باور ریشه در ایمان من به خداوند دارد. ایمان دارم که خدا مرا روى این زمین قرار داده تا دوست بدارم، الهام‌بخش باشم و به دیگران شهامت دهم، به‌ویژه به کسانى‌که به خداوند و پیامبرش اعتقاد دارند. من باور دارم که راه بهشت را پیدا نخواهم کرد مگر با ایمان به اینکه پروردگار بخشنده است و گناهانم را خواهد بخشید. به‌هرحال، موضوع تنها این نیست که من از دروازه‌هاى طلایى بهشت عبور کنم، بلکه دیدن متحول شدن دیگران به‌وسیله‌ى ایمان به خداوند و برقرارى ارتباط نزدیک در زندگى با پیامبرش و پس از آن پاداش ورود به بهشت است که اهمیت دارد.

اینکه من بدون دست و پا متولد شده‌ام مجازات خداوند براى من نیست. من حالا این را درک مى‌کنم و به این نتیجه رسیده‌ام که این ناتوانى و معلولیت درواقع توانایى مرا افزایش مى‌دهد تا به‌عنوان سخنران و مُبلغ مذهبى به اهداف پروردگارم خدمت کنم. از آن جا که بیشتر مردم فقدان دست و پا را براى من معلولیتى بزرگ مى‌دانند، ممکن است تصور کنید که بى‌شک من ایمانى بسیار قوى دارم که خودم را وسیله‌اى براى خدمت به پروردگارم احساس مى‌کنم. خداوند فقدان دست و پا را براى من خواست تا مردم را به سمت من بکشاند، به‌خصوص معلولان را، تا من بتوانم با پیام ایمان، امید و محبت الهام‌بخش آنان باشم و به آن‌ها شجاعت و شهامت دهم.

فهرست مطالب کتاب

معرفى نویسنده
1. ایمان در عمل
2. افتادن و برخاستن
3. کارِ دل
4. زندگى سراسر شور و هدف
5. جسم ضعیف، روح قوى
6. پیروزى بر جنگ‌هاى درون
7. جنگیدن با بى‌عدالتى
8. رها کنید تا بالاتر بروید
9. بذر نیکى بپاشید
10. زندگى متعادل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توقف‌ ناپذیر باش
نویسنده
مترجمالهه صالحی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-600-340-198-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توقف‌ ناپذیر باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توقف‌ ناپذیر باش

برای دریافت کتاب توقف‌ ناپذیر باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.