معرفی و دانلود کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی

عکس جلد کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی

دنیل پسربچه‌ای مضطرب است که هروقت مشکلی برایش پیش می‌آید احساس درماندگی می‌کند و به گریه می‌افتد. در کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی خواهید خواند که پدرش چطور او را برای حل مشکلش راهنمایی می‌کند. دنیل حالا راه حل جالبی را برای حل مشکلاتش یاد گرفته که اگر دوست دارید از جزئیات آن باخبر شوید، همین حالا این کتاب آموزنده را بخوانید.

درباره‌ی کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی

دنیل عادت کرده که تمام مشکلاتش را دیگران برعهده بگیرند. او هر وقت از چیزی می‌ترسد یا ناراحت می‌شود از مادرش می‌خواهد موضوع را حل کند. تا اینکه یک روز پدر دنیل به او پیشنهاد می‌دهد برای حل مشکلاتش ابتدا آن‌ها را بنویسد و سپس فهرستی از راه حل‌هایی را که به نظرش می‌رسد، روی کاغذ بیاورد.

در کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی (you can solve your problem) خواهید دید چگونه این کار به دنیل کمک می‌کند قبل از کمک خواستن از دیگران، ذهنش را به کار بگیرد و با تفکر و تأمل موضوع را بررسی کند. البته این کار سختی‌های خودش را دارد اما با کمی تمرین قابل انجام است. اگر دوست دارید بدانید دنیل چطور توانست مشکلش را حل کند می‌توانید این کتاب را همین حالا بخوانید.

شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی ترجمه‌ی فهیمه رحمتی است که انتشارات عارف کامل آن را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان به داستان‌های تصویری و آموزنده قرار داده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 12 سال از جمله مخاطبان این داستان تصویری آموزنده هستند. خواندن این کتاب داستانی مهارت‌های حل مساله را به کودکان می‌آموزد و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را بالا می‌برد.

در بخشی از کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی می‌خوانیم

دنیل مدتی فکر کرد و بعد گزینه‌ها و راه حل‌های خودش را مطرح کرد. «من می‌توانم دوستم را تا مدت‌ها نبینم تا موضوع را فراموش کند، یا می‌توانم به او به دروغ بگویم که یکی از دوستانم آن را گم کرده است، یا می‌توانم به جای دوچرخه‌اش که گم کرده‌ام، هواپیمای کنترل از راه دورم را به او بدهم چون او واقعاً آن را دوست دارد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-964-8723-81-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی

برای دریافت کتاب شما می‌توانی مشکل خودت را حل کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.