معرفی و دانلود کتاب شنل قرمزی

عکس جلد کتاب شنل قرمزی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شنل قرمزی

داستان یک دخترک روستایی با شنلی قرمز رنگ که برای مادربزرگ بیمارش به دنبال غذا می‌رود و در راه با یک گرگ بدجنس روبه‌رو می‌شود، یک قصه‌ی قدیمی و معروف است که دوباره در کتاب شنل قرمزی به قلم وندی بوز بازنویسی شده است. این کتاب به کودکان، هوشیاری، فداکاری و شجاعت را در قالب داستانی زیبا و به‌یادماندنی آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب شنل قرمزی

دخترک ساده‌ دل و مهربانی به همراه مادربزرگش در جنگلی انبوه زندگی می‌کرد. مادربزرگ برای او یک شنل به رنگ قرمز دوخته بود که همیشه آن را بر تن داشت و خاطر همین به شنل قرمزی معروف شده بود.

روزی مادربزرگ بیماری سختی گرفت و شنل قرمزی تصمیم گرفت برای مادربزرگش غذای مقوی درست کند تا حالش زودتر خوب شود؛ پس راهی جنگل شد تا خوراکی‌های مفیدی برای او به خانه بیاورد. شنل قرمزی در جنگل قدم می‌زد که ناگهان یک گرگ ناقلا سر راهش را گرفت و شنل قرمزی را فریب داد.

این داستان فولکور قدیمی نوشته‌ی شارل پرو بارها مورد اقتباس آثار سینمایی و ادبی قرار گرفته و اولین بار در قرن 19 توسط برادران گریم بازنویسی شده است. پس از آن هانس کریس آندرسن تغییراتی در آن ایجاد نمود و این اثر را خواندنی‌تر کرد. این قصه‌ی کهن، قرن‌ها برای کودکان روایت شده اما همچنان جذابیت خود را از دست نداده است.

وندی بوز (Wendy Boase) از دیگر نویسندگانی‌ست که این اثر زیبا و جذاب را برای کودکان بازنویسی کرده و در کتابی با همین عنوان شنل قرمزی (Little Red Riding Hood) آن را به انتشار رسانده است.

این کتاب به کودکان، تفکر، چاره اندیشی، مهربانی، صبر را می‌آموزد و به آن‌ها یاد می‌دهد که بدون شناخت به غریبه‌ها اعتماد نکنند و گول شخصیت‌های بدجنس را نخورند!

کتاب شنل قرمزی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 9 سال که به قصه‌های کهن علاقمندند، از شنیدن این داستان لذت می‌برند و نکات آموزنده‌ی آن را یاد می‌گیرند.

در بخشی از کتاب شنل قرمزی می‌خوانیم

روز بعد شنل قرمزی صبح خیلی زود خانه را به سمت کلبه مادر بزرگ ترک کرد. مادرش به او گفت: جاده را مستقیم برو. جاده طولانی بود و از وسط یک جنگل انبوه با درختان بلند که مانند چتری دوطرف جاده را احاطه کرده بودند می‌گذشت.

ناگهان یک گرگ بد گنده از سایه بیرون آمد و گفت: سلام شنل قرمزی او پاسخ داد: سلام آقا گرگه. گرگ از او پرسید: صبح به این زودی کجا می‌ری؟!. او پاسخ داد به منزل مادربزرگم می‌رم، او مریض است و من برایش غذاهایی آورده‌ام که حالش را دوباره خوب کند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شنل قرمزی
نویسنده
مترجمکورش دادرس
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-600-7036-15-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شنل قرمزی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شنل قرمزی

برای دریافت کتاب شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.