معرفی و دانلود کتاب صوتی فرشتگان و اجنه

عکس جلد کتاب صوتی فرشتگان و اجنه
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرشتگان و اجنه

ماریا یاسین در کتاب صوتی فرشتگان و اجنه به فواید مطالعه در زمینه‌ی مسائل ماوراءالطبیعی مانند جن می‌پردازد. شما چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما آیا مطالعه و کاوش در این موضوعات فایده‌ای هم دارد یا مخاطبان این آثار صرفاً از روی علاقه آن‌ها را دنبال می‌کنند؟ ماریا یاسین در این کتاب به شما پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی فرشتگان و اجنه

کتاب صوتی فرشتگان و اجنه (Angels and jinns in Islam) دومین جلد از مجموعه‌ای درباره‌ی آفرینش در اسلام است. مجموعه‌ای که خلقت جهان و کائنات را واکاوی می‌کند. از عرش و قلم و لوح محفوظ گرفته تا آسمان و زمین و خورشید و ماه و ستارگان و نهرهای بهشتی. ماریا یاسین (Maria Yaseen) در این کتاب صوتی به خلقت و پیدایش فرشتگان و اجنه می‌پردازد. او در ادامه به سراغ مقوله‌ی خلقت حیوانات و انسان و بهشت ​​و آتش جهنم نیز می‌رود.

بسیاری از ما به موضوعات ماوراءالطبیعی علاقه‌مند هستیم و در رسانه‌های مختلف محتوای مربوط به آن را دنبال می‌کنیم. از سریال‌های ترسناک و مستندهای تلویزیونی درباره‌ی روح گرفته تا مقالات و کتاب‌های پژوهشی در این زمینه. اما این علاقه چه سودی برای ما دارد؟

با مطالعه‌ی میراث و تاریخ اسلام، درمی‌یابیم که علما از وارد شدن به برخی جزئیات بسیار خاص علی‌الخصوص در زمینه‌ی علوم غریبه اجتناب می‌کردند. چرا که ورود انسان به این‌گونه فضاها می‌تواند تبعاتی برای او به همراه داشته باشد. پس چرا این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ ماریا یاسین در این کتاب به جزئیات نامربوط ورود نمی‌کند. بلکه تنها روی فواید این مقوله متمرکز می‌شود و به این پرسش پاسخ می‌دهد که اساساً موضوعات ماوراءالطبیعی همچون اجنه و شیاطین چگونه می‌توانند برای ما مفید باشند.

کتاب صوتی فرشتگان و اجنه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌هایی با موضوع اجنه و مسائل ماوراءالطبیعی علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی فرشتگان و اجنه می‌شنویم

در حال حاضر اغلب این سؤال از من پرسیده شده که آیا در اسلام فرشته‌ی نگهبان داریم؟ زیرا واضح است که وقتی درمورد فرشتگان صحبت می‌کنید، این یک موضوع بسیار غالب است. یک موضوع مهم که همان فرشتگان نگهبان است. و بدیهی است که بستگی به تعریف شما از فرشته‌ی نگهبان دارد. آیا برادر مرده‌ی شماست؟ پدر و مادر مرده‌ی شما یا غیره که تبدیل به یک فرشته‌ی نگهبان می‌شوند؟ نه. قطعاً نه.

می‌دانیم که جبرئیل از پیامبر محافظت می‌کرد. بنابراین بله؛ جبرئیل به عنوان فرشته‌ی نگهبان پیامبر خدمت می‌کند تا از رسول‌الله در برابر هر کسی که می‌خواهد به او آسیب برساند محافظت کند. همچنین پیامبر درباره‌ی آخرالزمان صحبت می‌کند و می‌گوید که وقتی دجال به مدینه می‌آید، وقتی می‌خواهد وارد مدینه شود می‌بیند که شهر توسط فرشتگان محافظت می‌شود. و قبلاً به جنگ بدر اشاره کردیم که در آن خداوند 3000 فرشته را فرستاد تا مؤمنان را یاری کنند و در کنار آن‌ها بجنگند. حال این سؤال پیش می‌آید که ما چطور؟ آیا من فرشته‌ی نگهبان دارم؟ آیا ما فرشته‌ی نگهبان داریم؟ آیا خداوند یا پیامبر به آن اشاره می‌کنند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
بخش اول
22 دقیقه
بخش دوم
29 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
بخش چهارم
24 دقیقه
بخش پنجم
30 دقیقه
بخش ششم
17 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرشتگان و اجنه
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرشتگان و اجنه

سیامک حاجوی
۱۴۰۲/۹/۳
اگر بدنبال کتابی هستید که کاملا در مورد اجنه و دنیای ماورالطبیعه سخن بگوید این کتاب زیاد چنگی بدل نمیزند فقط از احادیث اهل سنت و قرآن و پیامبر گفته و انظار من این نبود در واقع. خانم ماریا یاسین باید این را در نظر میگرفت که احادیث جعلی هم وجود دارد و ضمنا از تشیع هم کمک میگرفت
فرزاد خادم موسوی
۱۴۰۲/۱/۲۵
روزهایی که در آنیم، روزهای خاصی هستند که احساس حرکت «آخرین قطار» را دارم
آخرین افراد «میسر» در حال بیدار شدن و بیدار کردن هستند و بزودی آخرین پرده بالا میرود
اندکی صبر، سحر نزدیک است
حمیدرضا نادری
۱۴۰۳/۱/۱۴
توصیه میکنم بخونید تا از قیامت و فرشتگانی که در انتظار ما هستند بدونید از زمانی که این کتاب رو مطالعه کردم سعی کردم کمی مثل انسان واقعی رفتار کنم به خدا قسم تاثیر تو زندگی و آخرت همه ما داره
حسین شاهی
۱۴۰۲/۷/۲۲
انگار یه آخوند که احتمالا اهل تسنن هم هست نشسته روی منبر داره موعظه میکنه، در کل بد نبود همینه که سخن از معنویت باشه شاید مشامی هم به دل ما برسه. تشکر
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۲/۵/۱۱
کتابیست عالی برگرفته از احادیث پیامبر گرامی حصرت محمد وجمع اوری اونه با زحمات درست نویسنده خداقوت میگم و صدای گوینده‌ام عالی گیرای خاصی داره ممنونم
ساسان
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
با سلام گوینده خوب بود ولی کتاب اسلامی بود بر خلاف چیزی که من فکر می‌کردم ولی جالبتون ارزش داره خونده بشه
Sanaz Jalali
۱۴۰۲/۲/۲
خیلی جالب نبود، صدای گوینده خوب بود ولی خود کتاب خیلی به دل نمینشست
فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۴
صدای گوینده واقعا با متن هم خوانی دارد
سپاس 🙏
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرشتگان و اجنه

برای دریافت کتاب صوتی فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.