معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

زاکری نولز در کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری به سراغ روایت شاهدان عینی تسخیر در نقاط مختلف جهان می‌رود. همه‌ی آن‌ها وحشت، درماندگی و از دست دادن کنترل را تجربه کرده و طعمه‌ی قدرت‌های تاریکی شده‌اند که هیچ توجیه علمی برای آن‌ها وجود ندارد.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

نشانه‌های تسخیر اهریمنی به شیوه‌های متفاوتی دیده می‌شود. تشنج، گازگرفتگی و شناورشدن تنها گوشه‌ای از علائمی است که زاکری نولز (Zachery Knowles) در کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری (True Ghost Stories: Real Demonic Possessions and Exorcisms) جمع‌آوری کرده است. اکثر قربانیانی که در این کتاب صوتی توصیف می‌شوند پیشاپیش توانایی روشن‌بینی داشته‌اند. بعضی از آن‌ها به‌راحتی می‌توانند رازهای پنهانی دیگران را ببینند یا ممکن است شروع به صحبت کردن به زبانی کنند که هرگز بلد نبوده‌اند. این‌ها علائم و نشانه‌هایی هستند که به‌سختی می‌توانیم زیر سوال ببریم.

شخصیت‌هایی که روایت آن‌ها در کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری آمده است از کشورهای آمریکا، انگلیس، فیلیپین، فرانسه و آفریقای جنوبی هستند. زاکری نولز داستان‌هایی را از دوران معاصر تا قرن 16 در کنار هم قرار داده تا نشان دهد هرکسی از هر طبقه، جنسیت، شغل و سنی ممکن است طعمه‌ی نیروهای شیطانی پنهان قرار بگیرد.

بیشتر فرهنگ‌های نقاط مختلف جهان به‌نوعی باور به امکان تسخیر روح دارند و بسیاری این باور را ناشی از انتشار گسترده‌ی ادیان ابراهیمی در نیم‌کره‌ی شمالی می‌دانند. باور به وجود نیروهای شیطانی که ممکن است روح یا بدن انسان را تسخیر کنند همیشه با روایت‌هایی همراه بوده که علم قادر به تایید یا رد بسیاری از آن‌ها نیست. زاکری نولز در کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری نشان می‌دهد که الگوهای مشابهی در داستان‌های فرهنگ‌های مختلف جهان وجود دارد که نمی‌توانند اتفاقی باشند.

همان‌طور که در کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری می‌شنویم اغلب اوقات نیروی شیطانی یک فرد را تسخیر می‌کند و از طریق او به دیگران یا خود شخص آسیب می‌زند. یکی از نکات جالب این کتاب اشاره به داستان‌هایی است که کمتر در مورد تسخیر و جن گیری شنیده شده است. مثلا داستان دو برادر که توسط یک شیطان و به‌طور هم‌زمان تسخیر شده بودند باعث می‌شود تصویر هالیوودی از تسخیر را کناری گذاشته و جنبه‌های تاریک‌تر چنین تجربه‌ای را ببینیم.

در موارد بسیار، افراد تنها در زمان و مکان مناسب حضور داشته و مورد حمله‌ی شیاطین قرارگرفته‌اند. اما مواردی نیز وجود دارد که یک نیروی اهریمنی فرد مشخصی را برای هدف خاصی انتخاب کرده است. ممکن است افراد پیمان‌های خطرناکی با شیطان بسته باشند یا از روی استیصال برای درمان به دنبال کمک گرفتن از نیروهای شیطانی بروند. همه‌ی این نمونه‌ها در کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری آمده‌اند. تعداد زیادی از قربانیانی که زاکری نولز در کتاب خود به آن‌ها اشاره کرده، پس از جن گیری و رهایی از دست نیروی شیطانی، عمر بسیار کوتاهی داشته‌اند یا به زندگی خود پایان داده‌اند. این نشان می‌دهد که تا چه اندازه عذاب‌های دوره‌ی تسخیر و جن‌گیری برای افراد غیرقابل‌تحمل و آسیب‌زننده بوده است.

زاکری نولز در کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری پرونده‌هایی را مورد بررسی قرار می‌دهد که قبلا در بایگانی‌ها یا نشریات محلی مورد توجه قرار گرفته بودند. شیوه‌ی روایی او باعث می‌شود که داستان‌ها جنبه‌هایی ترسناک‌تر و جذاب‌تری برای شنیدن پیدا کنند. این کتاب توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی ترجمه شده و انتشارات جزیره‌ی کتاب آن را با صدای محمدرضا علیشاهی در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره مجموعه کتاب‌های داستان‌هایی واقعی

مجموعه کتاب‌های داستان‌هایی واقعی (True Ghost Stories) شامل کتاب‌هایی با موضوعاتی مربوط به تسخیر افراد و فضاها توسط نیروهای شیطانی و جن‌ها است. در این مجموعه کتاب اتفاق‌هایی که هنوز توضیح علمی مشخصی پیدا نکرده‌اند، موردبررسی قرار می‌گیرند. این مجموعه شامل 10 کتاب به قلم زاکری نولز است. کتاب‌های «بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌های روانی تسخیرشده‌ی واقعی (Real Haunted Hospitals and Mental Asylums)»، «میزهای احضار ارواح تسخیرشده‌ی واقعی (Real Haunted Ouija Boards)» و «قبرستان‌های تسخیرشده (Real Haunted Cemeteries and Graveyards)» بخشی از این مجموعه‌ی دلهره‌آور به‌شمار می‌روند. از این مجموعه تاکنون تنها کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری به فارسی ترجمه شده است.

کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک بسیار مناسب است. کسانی که دوست دارند اطلاعات بیشتری در مورد جن گیری و تسخیر روح داشته باشند، از شنیدن این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری می‌شنویم

به گفته‌‌ی شاهدان وقتی روی پاهایش می‌پرید و به سمت او حرکت می‌کرد با جملات توام با ناسزا به زبان‌های مختلف بر سر او فریاد می‌زد. اجزای صورتش تبدیل به چیزی کاملا حیوانی شد. او که عصبانی شده بود سیلی وحشیانه‌ای به صورت ماری زد. ماری گفت نگاه چشمانش طوری بود که متقاعدم کرد می‌خواهد مرا بکشد. چند نفر از اعضای گروه از جا پریدند تا مایکل را قبل از اینکه بیشتر بتواند به ماری آسیب برساند، بگیرند. هرچند مدتی طول کشید تا او را مهار کنند.

مایکل به فریاد زدن و فحش دادن به ماری ادامه داد و از زبانی به زبان دیگر تغییر زبان می‌داد. ماری و کریستین هردو وحشت‌زده نام عیسی را صدا زدند. دراین‌بین مایکل آن‌قدر آرام شد که رها شد. پس از تمام شدن همه‌چیز مایکل اصرار داشت هیچ خاطره‌ای از آنچه اتفاق افتاده به یاد ندارد.

مایکل به جلسه‌ی بعدی بازگشت و ظاهرا گروه از جمله ماری او را بخشیدند. برعکس اوضاع در خانه خوب نبود. حتی قبل از این حادثه کریستین متوجه تغییر رفتار او شد. او تحریک‌پذیر، عصبانی و عبوس بود و وقتی در خانه بود به نظر می‌رسید شادی را از وجود آن‌ها می‌گیرد. او در ملا عام کارهای عجیبی انجام می‌داد مثل تف کردن به روی مردم و به آن‌ها می‌گفت این شیر مهربانی انسان است. حتی همسایه‌ها متوجه شدند خانواده‌ی معمولا پرهیاهو و شاد آن‌ها به‌طور غیرعادی ساکت و مرموز شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
معرفی و مقدمه
31 دقیقه
وحشت در آمریکای مهاجرنشین
20 دقیقه
مایکل تیلور؛ از جن‌گیری تا قتل
17 دقیقه
دیوید؛ مرد حیوانی و پسر
30 دقیقه
آنا؛ عجیب‌ترین غیرطبیعی
26 دقیقه
کلارا؛ دختر ماری
32 دقیقه
سوفیای طلسم‌شده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

علی صفاخو
۱۴۰۲/۷/۲۳
راوی کتاب و کشته انگار داره داستان می‌گه واسه خواب بچه، این آقا فقط باید کتاب کودکان کار کنه.
کیوان رضائی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب هیچ تحلیل و نتیجه گیری ارائه نداد و فقط انگار داستان‌ها رو تعریف میکرد
پویا فرجیان
۱۴۰۲/۵/۶
جالب بود بهتر بگم عالی بود ولی امیدوارم فصل جدید آن هم بیاد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.