معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

عکس جلد کتاب صوتی رازهای شناخت زنان
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

کتاب صوتی رازهای شناخت زنان نوشته‌ی زویا حجتی، دربردارنده‌ی راهکارها و شیوه‌هایی است که به مردان کمک می‌کند تا روابط خود را بهبود بخشند و زندگی عاشقانه و مملو از آرامشی داشته باشند. هم‌چنین این کتاب را زن‌ها نیز می‌توانند بشنوند تا با منشأ برخی از رفتارها و خواسته‌های نهفته‌ی درونی‌شان آشنا شوند.

زن و مرد سال‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و گاهی تا پایان عمر با هم هستند، اما با همه این‌ها هنوز هم نتوانسته‌اند ابعاد وجودی یکدیگر را به طور جامع و کامل شناسایی کنند. رازهایی در دل زن‌ها وجود دارد که مردها پس از شنیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شوند و به این موضوع پی می‌برند که زن‌ها جهانی از اسرار هستند.

چنانچه همسر یا نامزدتان کتاب صوتی رازهای شناخت زنان (Secrets of knowledge woman) را به شما هدیه داده است، معنایش این نیست که از دست شما شکایتی دارد یا مشکل اصلی شما هستید. یا اینکه رابطه‌تان تاکنون خوب نبوده است. او فقط می‌خواهد رابطه‌تان ادامه داشته باشد. همه چیز بهتر از قبل باشد و ضمناً با زبان بی‌زبانی می‌گوید: «خیلی دوستت دارم».

همیشه می‌توان قدری بهتر از خوب نیز بود. بیایید برای بهتر شدن روابط‌تان کاری کنید. اگر مردی فکر می‌کند کنترل و انجام کارهای خانه و بچه‌داری کار سختی نیست، بد نیست چند روزی را به این کار اختصاص دهد. به این ترتیب لااقل متوجه می‌شود زن‌ها چه اعصاب فولادی دارند و اگر روزهایی وجود دارد که آن‌ها از همه چیز شکایت دارند دلیلش چیست.

خیلی وقت‌ها زن‌ها نیازی به شنیدن راه‌حل شما ندارند. آن‌ها فقط نیاز به یک گوش شنوا دارند. پس زمانی که حرف می‌زنند و مشکل‌شان را مطرح می‌کنند، فقط سراپا گوش باشید و اجازه دهید حرف‌شان را تمام کنند. وقتی مردی گوش دادن را می‌آموزد و احساسات همسرش را به درستی تفسیر می‌کند، برقراری ارتباط ساده‌تر می‌شود. گوش دادن هم مانند سایر هنرها به تمرین احتیاج دارد.

هر روز که به خانه می‌روید از همسر خود بخواهید که برای شما چطور سپری کردن روز را توضیح دهد. این کار به شما کمک می‌کند که شنونده‌ی بهتری شوید. زن‌ها عاشق این هستند که مطمئن باشند به آن‌ها فکر می‌کنید. با یک تلفن و احوال‌پرسی کوتاه در میان روز مطمئن باشید بیش از آنکه فکر می‌کنید بر رابطه‌ی خود اثر مثبت خواهید گذاشت.

در قسمتی از کتاب رازهای شناخت زنان صوتی می‌شنویم:

زن‌ها دوست دارند برای حرف زدن‌شان ارزش قائل شوید و زمانی که با شما صحبت می‌کنند دست از روزنامه خواندن، تلویزیون نگاه کردن یا جدول حل کردن بکشید و در چشم‌هایشان نگاه کنید. زن‌ها همیشه دوست دارند و شاید بتوان گفت نیازمند به آن هستند که بدانند همسرشان به یاد او هست.

باید به نوعی این نیاز آن‌ها را برآورده کنید و هر از گاهی خاطرشان را از این بابت جمع کنید. زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه کمی خواهان رهبری و پیش‌تازی است. این فرصت را از او نگیرید تا همدلی بیشتری داشته باشید و مانع پیشرفت‌های او نیز نشوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
بخش اول
6 دقیقه
بخش دوم
6 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم
6 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم
9 دقیقه
بخش هفتم
6 دقیقه
بخش هشتم
6 دقیقه
بخش نهم
6 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای شناخت زنان
نویسنده
راویفریبا فصیحی تاش، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

علیرضا کیانی
۱۳۹۹/۲/۲۳
در این کتاب سلیقه‌ی شخصی نویسنده کتاب اعمال شده است. به نظر من رازهایی درباره‌ی زنان باربارا دی آنجلیس خیلی اصولی تر و بهتر توضیح داده. امیدوارم یک زن ایرانی بتونه کتاب خوبی تو این زمینه بنویسه
Artin madar jende
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
بسیار ضعیف
واقعا میتونست خیلی کتاب قویتری نسبت به این موضوع به خصوص باشه. آخه با گفتن چنتا ویژگی از زنان که نمیتوان فهمید چگونه باید با آن‌ها رفتار کرد و یا بهتر درکشان کرد
Kamran shid
۱۴۰۱/۹/۱۲
بیشتر زنان را نسبت به ماه تولد سنجش میکند.
در آغاز نسک (کتاب) موارد کاربردی و خوبی گفته شده است.
سپاس
niki hafez
۱۳۹۹/۴/۲۴
بیشتر شخصت ماه رو میگه 🤔چ ربطی داشت
Saheb Dashti
۱۴۰۳/۱/۶
به نظرم میاد کمی با تعصب نوشته شده.....
Javad Nourani
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ابن کتاب بیشتر به ویژگی متوادین ماه‌ها می‌پردازه
Fardin Aram Aram
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مبحث‌های کاربردی داره ولی ابتدایی!
علی اکبری
۱۴۰۱/۱/۲۰
عالی بود عالی 5 ستاره ولیاقتش
کاوه ملکابان
۱۳۹۹/۳/۴
بسیار بسیار ضعیف.
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۰/۸/۲۳
محتوای مختصری داشت.
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

برای دریافت کتاب صوتی رازهای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.