معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟

کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟ اثری کاربردی از خشایار فخریان و زویا حجتی است که به چیستی افسردگی و روش غلبه بر آن می‌پردازد. با کمک آموزه‌های نویسندگان موفق می‌شوید علائم اولیه این اختلال شایع را تشخیص دهید و در نهایت شادی را به زندگی‌تان دعوت کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟

بعضی اختلالات روانی تنها گروه اندکی از مردم را به خود مبتلا می‌کنند، به همین دلیل برای بیشتر افراد آشنا نیستند. اما از سمتی دیگر افسردگی را به‌عنوان سرماخوردگی روانی می‌شناسند زیرا بسیار شایع است. تقریبا همه‌ی ما شخصی را می‌شناسیم که با سگ سیاه افسردگی مواجه شده باشد. آمار اشخاص درگیر این بیماری مدام بیشتر می‌شود اما خوشبختانه بسیاری از موارد مبتلایان در مدتی کوتاه بهبود می‌یابند. خشایار فخریان و زویا حجتی در کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟ ماهیت افسردگی را به زبانی ساده شرح می‌دهند تا قادر به شناسایی نشانه‌های اولیه و تشخیص علائم جدی باشید.

بخش‌ ابتدایی کتاب به معرفی دو مفهوم اساسی در اختلالات روانی یعنی نِوْروز و سایکوز اختصاص دارد. سپس یاد می‌گیرید چگونه افسردگی را از دیگر تغییرات خلقی تمییز دهید. نویسندگان در ادامه دلایل ایجاد این اختلال را بررسی می‌کنند. مانند دیگر بیماری‌های جسمی و روحی نیز عوامل مختلفی در شکل‌گیری افسردگی دخیلند که وراثت از مهم‌ترین آن‌هاست.

احساس تنهایی رایج‌ترین شکایت افراد افسرده است. آن‌ها نمی‌توانند مانند قبل از معاشرت دیگران لذت ببرند و از طرفی معمولا در درک معنای واقعی رفتار دیگران مرتکب خطا می‌شوند. این دو عامل در ترکیب با دلایل دیگر چرخه‌ای باطل را تکرار می‌کنند که بیماران برای خروج از آن به کمک نیاز دارند. قسمت بعدی کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟ به افسردگی پس از زایمان اختصاص دارد که مادران بسیاری را درگیر می‌سازد اما عموما از آن اطلاعی ندارند. در بخش‌های پایانی راز غلبه بر افسردگی را می‌آموزید و در پایان راه شاد بودن را می‌یابید، چیزی که هدف اصلی خشایار فخریان زویا حجتی از تالیف این کتاب کاربردی است.

در پایان لازم به اشاره است که این کتاب توسط انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسیده و نشر صوتی جیحون تهیه‌ی نسخه‌ی گویای آن را برعهده داشته است.

کتاب صوتی چگونه شاد باشیم مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با علائم اولیه افسردگی آشنا شوید و از خود در برابر ابتلا به این اختلال روانی محافظت کنید این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با خشایار فخریان بیشتر آشنا شویم

خشایار فخریان نویسنده‌ و پزشک ایرانی متولد سال 1353 است. او تاکنون بیش از ده عنوان کتاب در زمینه‌ی سلامت و تناسب اندام برای عموم نوشته است که از میان آن‌ها می‌توانیم به کتاب‌های «پوست من زیبا بمان»، «بیماری‌های زنان»، «گیاهان دارویی»، «آشنایی با ویتامین‌ها»، «همه‌چیز درباره‌ی ایدز»، «دیابت»، «کتاب بزرگ بدنسازی» و «کتاب بزرگ بدنسازی بانوان» اشاره کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه شاد باشیم می‌شنویم

بیشتر بانوان نمی‌توانند بپذیرند یا به دیگران بقبولانند که تولد فرزندشان، که تصور می‌شود باید آن‌ها را غرق لذت کند می‌تواند باعث ناامیدی و افسردگی شود. آن‌ها ممکن است احساساتشان را برای خود اینگونه توجیه کنند که احساس دلواپسی طبیعی است و خستگی یا به‌طور کلی درگیر شدن در تغییراتی که نوزاد به‌همراه می‌آورد عادی است. اما حقیقت اینجاست که بارداری و دوران پس از آن به‌قدر کافی تنش‌زا هستند که بتوانند ایجاد اختلالات روانی کنند.

مشکلات روانی ممکن است نشان‌دهنده‌ی بهبود یا تشدید اختلالات قبلی باشند یا اینکه خود آغاز بیماری جدیدی باشند. دپارتمان تندرستی و خدمات انسانی گزارش کرده است که از هر هشت انسان روی کره زمین یک نفر مبتلا به افسردگی است و این رقم برای زنان تقریبا دو برابر است. متاسفانه افسردگی در کمتر از یک چهارم زنان مبتلا به خوبی درمان می‌شود. عدم تشخیص افسردگی غالبا در مراکز مراقبت‌های اولیه رخ می‌دهد، جایی که بیشترین خدمات پزشکی ارائه می‌شود... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
7 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
سلامتی، نِوْروز، سایکوز
15 دقیقه
افسردگی آنچه هست و آنچه نیست
12 دقیقه
واقعا افسرده هستم
11 دقیقه
علل ایجاد کننده افسردگی
24 دقیقه
با تنهایی مقابله کنیم
15 دقیقه
افسردگی بعد از زایمان
11 دقیقه
خودکشی
14 دقیقه
غلبه بر افسردگی
21 دقیقه
شاد باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟
نویسنده،
راویسپیده احمدی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟

فاطمه فراحی
۱۴۰۲/۶/۱۲
کتاب راهکارهای عملی خوبی داده بود منم یک نکته بهش اضافه می‌کنم ذهنت‌تان را متوجه زمان حال کنید و از قضاوت دیگران نترسید
مریم کلامی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب خوبی بود. خیلی به درد میخوره، من که باهاش حالم خوب شد. ممنون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه شاد باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.