معرفی و دانلود کتاب صد راز برای شناخت مردان

عکس جلد کتاب صد راز برای شناخت مردان
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صد راز برای شناخت مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صد راز برای شناخت مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صد راز برای شناخت مردان

زویا حجتی، نویسنده‌ی آثار روانشناختی، در کتاب صد راز برای شناخت مردان، به ارائه‌ی دانستنی‌هایی مهم در باب ویژگی‌های رفتاریِ مردانِ متعلق به تیپ‌های شخصیتی گوناگون پرداخته، و ضمن این کار، از اهمیت توجه به این ویژگی‌ها در اصلاح نواقصِ روابط عاشقانه و عاطفی سخن گفته است.

درباره کتاب صد راز برای شناخت مردان

«مرد متولد اردیبهشت، در هرکجا که باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید به بهانه‌ی این‌که آرایشگاه بوده‌اید سروته ناهار یا شام را با یک غذای حاضری و یک فنجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه‌های سنتی در آشپزخانه پخته شود و به سر سفره آورده شود.»

آنچه خواندید سطوری از کتاب صد راز برای شناخت مردان، اثر زویا حجتی، بود. در این کتاب که از صد بخشِ کوتاه تشکیل شده، مخاطب نکاتی خواهید بود که به شما در شناخت شخصیت، منش و روحیه‌ی مردان یاری می‌رسانند. نکاتی که اگرچه در وهله‌ی اول، تنها برای زنان کارآمد و مثمرثمر به نظر می‌رسند، به تصریح مؤلف، برای مردان نیز مفید واقع خواهند شد. به این جهت که ایشان را در راه نیل به شناختی دقیق و کامل از شخصیتِ خویش، یاری می‌کنند.

زویا حجتی در نگارش کتاب صد راز برای شناخت مردان بیشتر از اصول علم روانشناسی بهره گرفته است. با این حال، در پاره‌هایی از کتاب، از جمله در بخشی که مطالعه نمودید، به علم شخصیت‌شناسیِ برگرفته از ویژگی‌های ماهِ تولد افراد نیز، نظر داشته است.

خصیصه‌ی قابل اعتنای کتاب صد راز برای شناخت مردان، مختصر و مفید بودن آن است. کتاب، چنان‌که اشاره کردیم، از یکصد بخش کوتاهِ نیمه‌مستقل تشکیل شده، که مرور تمام آن‌ها نهایتاً یک ساعت از وقت شما را خواهد گرفت. با این حال، مطالبی که در این شصت دقیقه خواهید آموخت، بی‌تردید ارزش وقتتان را خواهد داشت.

کتاب صد راز برای شناخت مردان از سوی انتشارات اندیشه‌ی عالم روانه‌ی بازار کتاب شده است. پیشنهاد می‌کنیم که همراه این کتاب، اثر دیگر نویسنده، صد راز برای شناخت زنان، را نیز، از نظر بگذرانید.

کتاب صد راز برای شناخت مردان مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی روانشناسی شخصیت مخاطبین اصلی کتاب صد راز برای شناخت مردان از زویا حجتی‌اند.

در بخشی از کتاب صد راز برای شناخت مردان می‌خوانیم

10
زمانی که یک مرد متولد اردیبهشت نسبت به شما ابراز عشق می‌کند، این کار را واقعاً و از صمیم قلب انجام می‌هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست. اما به هر حال احتیاط را از دست ندهید، به هر حال او مرد است و غرایض مختص جنس خود را دارد.

11
وقتی در جمع هستید، گپ می‌زنید، بحث می‌کنید، گاهی اوقات نیز بگذارید مردتان «فرد برتر» باشد.

12
یک مرد متولد اردیبهشت وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی‌اعتنا می‌ماند، پس سعی کنید، در انتخاب هدف و پیش از تصمیم قطعی مؤثر باشید، بعد از آن دیگر...

13
مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه این که آرایشگاه بوده‌اید سر و ته ناهار یا شام را با یک غذای حاضری و یک فنجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه‌های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود. ضمناً سعی کنید که دست پخت‌تان تا حد امکان خوب باشد.

14
به جان مرد متولد اردیبهشت، که اصولاً یک مرد کاری است، دائم نق نزنید که تن‌پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. اگر هم واقعاً چنین است، سعی کنید با تشویق کار خود را پیش ببرید.

15
مردان کشور ما بیش از مردان کشورهای به اصطلاح متمدن زنان خود را دوست دارند، می‌دانید در بسیاری از کشورهای به اصطلاح متمدن، زمانی که زن و شوهر با هم به رستوران می‌روند، ‌ هر کدام باید سهم خود را بپردازند؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صد راز برای شناخت مردان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه عالم
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8892-29-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صد راز برای شناخت مردان

مریم داخرجینی
۱۴۰۱/۸/۸
بیشتر ستاره شناسی بود مردهای ماه‌های مختلف چطور هستن.
به طور کلی بود نهایت میشد از کل کتاب دوتا جمله مفید درآورد
حسین موسوی نژاد
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بیشتر درباره ارتباط ماه تولد با خلقیات گفته که هیچ پایه و اساسی نداره
زهرا محمدزاده
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب جالبی نبود من بیشتر دنبال تیپ شخصیت کامل تری بودن
Fahim
۱۴۰۲/۸/۱
چیز بیشتری ازش انتظار داشتم، واقعیتش سلیقه‌ی من نبود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صد راز برای شناخت مردان

برای دریافت کتاب صد راز برای شناخت مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.