معرفی و دانلود کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید

عکس جلد کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید
قیمت:
۲۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید

کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید نوشته‌ی موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شما کمک می‌کند تا به آرامش درونی برسید و موفقیت‌های بی‌شماری در زندگی‌تان کسب کنید و عواملی که باعث شکست‌تان می‌شود را بیابید.

این کتاب درباره نتیجه‌ی کار و شیوه دستیابی به موفقیت است. جملاتی که در این اثر گردآوری شده، اغلب معرفتی و هدایتی هستند. گویندگان این سخنان بر این عقیده‌اند فردی که کارش را دوست داشته باشد، باید دلایلی که موجب شکستش می‌شود را شناسایی کرده تا بتواند خود را از آن‌ها دور کند.

داشتن آرامش و برخورد درست، بهترین هدیه‌ای است که می‌توان به کسانی که در پی موفقیت در شغلشان هستند، پیشنهاد کرد، اما چگونه می‌توان به این آرامش و موفقیت دست پیدا کرد؟

رعایت کردن مجموعه‌ای از مسائل اخلاقی و جسمانی و برقرار کردن ارتباطی به موقع می‌تواند بسیار به شما کمک کند. تغذیه‌ی مناسب، استراحت کافی، فکر باز، ورزش، مهر و محبت، داشتن افکار مثبت، تفریح، شادی، سرگرمی، نشاط، ایمان به خدا، فروتنی نسبت به دیگران و ... موجب ایجاد تعادل خاصی در انسان می‌شود که او را قادر می‌سازد همراه با عشق، علاقه و انگیزه فراوان هم در کار و هم در خانه به موفقیت دست یابد.

بنابراین بهتر است افکار ناامیدکننده‌ی خود را دور بریزید و از گذشته‌تان عبرت بگیرید و اجازه ندهید که گذشته، آینده‌تان را تعیین کند. تلاش کنید مهارت‌های خود را افزایش داده و با دانش جدید همراه شوید.

جملات برگزیده کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید:

- بین خود و کسانی که دوستشان دارید علاقه‌های مشترک ایجاد کنید.
- افکار مثبت، زندگی مثبت می‌آفریند.
- خود را از قید و بند عقایدی که به شما آموزش داده شده است، رها کنید.
- غمگین‌ترین ماجرای زندگی مرگ انسان‌ها نیست، بلکه رسیدن به مرحله‌ای است که دیگر نتوانند عشق بورزند.
- اگر با کسانی سروکار داری که روحشان با روح تو هم‌راستا نیست، عشق نثارشان کن و از کنارشان بگذر.
- عشق‌ورزی، شهامت است.
- مردم به همان اندازه خوشحال هستند که تصمیم می‌گیرند خوشحال باشند.

در بخشی از کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید می‌شنویم:

هر گاه تضاد را در زندگی‌ات ببینی، به طور طبیعی به وضوح دست می‌یابی. مجسم کن داری رانندگی می‌کنی، یکی از بهترین دوستانت در کنار توست و با موج رادیو ور می‌رود.

برای لحظه‌ای رادیو روی ایستگاهی می‌ایستد که موسیقی پخش می‌کند و سروصدایی کرکننده دارد، تو از آن متنفری و به تدریج اعصابت را خرد می‌کند.

بعد از پنج ثانیه پخش موسیقی به خودت می‌گویی: این ماشین منه و حتی برای یک ثانیه‌ی دیگه هم حاضر نیستم به این موسیقی گوش بدم. دستت را دراز می‌کنی و موج رادیو را روی ایستگاه موردعلاقه‌ات می‌بری. بی‌درنگ احساس خوشحالی و راحتی بیشتر خواهی کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
فهرست و مقدمه
76 دقیقه
با این کتاب دوم نشوید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید
نویسنده،
راویحدیثه حیدری
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید

برای دریافت کتاب صوتی 1 یک با این کتاب دوم نشوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.