معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت

عکس جلد کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت

برایان تریسی در کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت، سال‌ها درایت و فراست و تجربه شخصی خود با اشخاص و شرکت‌ها در سراسر جهان را با شما در میان می‌گذارد.

کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت (The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success) باعث می‌شود تا در مورد هر قانون لحظاتی را صرف وقت کنید و صادقانه رفتارهای خود را در ارتباط با هر یک از قوانین ارزیابی نمایید. یک ایده جدید که تاکنون آن را در کارتان لحاظ نکرده‌اید، می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر بدهد.

وقتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت را مورد استفاده قرار می‌دهید و زندگی خود را با آن‌ها هماهنگ می‌سازید، نسبت به کسانی که این کار را نمی‌کنند به امتیازات محسوس‌تری می‌رسید. به سطحی از موفقیت و رضایت خاطر می‌رسید که هرگز حتی تصور آن را نمی‌کردید. این‌گونه در کوتاه زمانی به موفقیت دست پیدا می‌کنید که خیلی‌ها برای رسیدن به آن در تمام عمرشان تلاش می‌کنند.

برایان تریسی (Brian Tracy) در این کتاب توصیه‌های عملی خود را به صورت 100 قانون کلی برای موفقیت شخصی و کسب‌وکار بر اساس تجربیات چند ساله خود و بررسی افراد موفق در تمامی سطوح بیان کرده است. درک و کاربرد این قوانین بسیار ساده است. وی نمونه‌های متعدد زندگی واقعی را برای نشان دادن چگونگی کاربرد این قوانین در جهان و راهنمای عملی و تمرین‌هایی برای کاربرد هر کدام را در کار و زندگی‌تان ارائه می‌هد.

این 100 قانون را نباید به چشم یک کتاب دید بلکه باید همیشه به همراه داشت و بر اساس نیاز، آن‌ها را مرور کرد. این کتاب درباره تمامی جنبه‌های زندگی مالی و تجاری صحبت کرده است، از رهبری و توسعه فردی تا تجارت و مذاکره، شما می‌توانید هر زمانی که به آن‌ها نیاز داشتید مثلا قبل یک مذاکره نگاهی به قوانین مربوط به آن بندازید تا با دیدی روشن و صحیح وارد آن شوید. حتی می‌توانید به آن به چشم یک سررسید نگاه کنید و هر روز صبح خود را با بررسی و فکر کردن به یک قانون شروع کنید.

در زندگی و کسب‌وکار، به راحتی می‌توان موفقیت را پیش‌بینی کرد. موفقیت یک رویداد شانسی یا اتفاقی نیست. موفقیت، نتیجه‌ی مستقیم یک سری قوانین و اصول مشخص است. این قوانین همیشه وجود داشته‌اند، همان طور که قوانین ریاضیات، مکانیک و الکتریسیته وجود داشته‌اند. این‌ قوانین جهانی هستند و در بطن دنیا وجود دارند. قوانین مثبت یا منفی نیستند. آن‌ها توسط افراد موفق با گذشت زمان کشف و مجددا بازکشف شده‌اند. هر زمان که مردم به این قوانین عمل کردند، پیشرفت داشته‌اند. بر خلاف آن، هم هر زمان که آن‌ قوانین را نقض کردند، روند پیشرفت و دستاوردشان کند یا متوقف شد. در کل، اگر با این صد قانون زندگی کنید و به آن‌ها عمل کنید، بیشتر از هر زمان و روش دیگری، دستاورد خواهید داشت.

هر چقدر که از این اصول در تفکر و تصمیم‌گیری روزانه‌تان بیشتر استفاده کنید، موثرتر خواهید بود. شما افراد بهتری را جذب می‌کنید و نگه می‌دارید، خدمات و محصولات بهتری را تولید می‌کنید و به فروش می‌رسانید، قیمت‌ها را هوشمندانه‌تر کنترل می‌کنید، با پیش‌بینی بیشتری رشد می‌کنید و با ثبات بیشتری سود خواهید کرد. این ایده‌ها کار سازند. آن‌ها عملا در همه جا به درد شما می‌خورند و تحت هر شرایطی در سیستم تجاری، کارآمد خواهند بود. هر چقدر که بیشتر از آن استفاده کنید، نتیجه‌ی بهتری برایتان خواهد داشت. هر چقدر که زندگی‌تان را بیشتر با این قوانین و اصول تطابق دهید، شادتر و موفق‌تر خواهید بود. یادتان باشد که هیچ محدودیتی وجود ندارد.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. وی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد.

این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او هم‌چنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از 28 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او 256 میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
فصل اول: قوانین زندگی
85 دقیقه
فصل دوم: قوانین موفقیت
76 دقیقه
فصل سوم: قوانین تجارت
57 دقیقه
فصل چهارم: قوانین رهبری
72 دقیقه
فصل پنجم: قوانین پول
56 دقیقه
فصل ششم: قوانین فروش
57 دقیقه
فصل هفتم: قوانین مذاکره
48 دقیقه
فصل هشتم: قوانین مدیریت زمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت

behzad astreki
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
کتاب فوق الاده خوبیه ولی چندین کتاب دیگه از برایان تریسی با عناوین دیگه جاهای دیگه خوندم که بریده بریده و قطعه‌های همین کتاب هستن و این نسخه کاملش هستش
Rahman
۱۴۰۲/۱/۲۳
این کتاب صوتی فوق العده جذاب و خوب است پس به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما گوش بدید بهش
مهران عباسی
۱۴۰۲/۶/۱۷
فوق العاده موثر هست این کتاب.
در عین سادگی قوانین خاصی رو بیان می‌کند.
smh.haydari
۱۴۰۰/۸/۱۴
عالی بود و صدای عالی میلاد فتوحی را باید با سرعت ۱. ۳ گوش داد
مریم فلاح
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سلام لطفا نسخه خواندنی کتاب رو بذارین ممنونم
قاسم نجاتی زاده
۱۴۰۲/۹/۲۹
کتاب عالی چکیده تجربیات نویسنده کاربردی وعالی
امیرحسین جوان
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
همه چیز عالی بود، فقط یکم سرعت دوبله بالا بود
abbas qomi
۱۳۹۸/۷/۲۲
کتاب خیلی خوبیه حتما مطالعه کنید
متین ارشادی
۱۳۹۹/۸/۲۲
عالیییییی همش نکته داشت😍😍
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت

برای دریافت کتاب صوتی 100 قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.