معرفی و دانلود کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی
قیمت:
۲۱۰۰۰ 10500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی

با کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی اثر باب پراکتور، می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را به دست آورید و درمی‌یابید که بر هر کارى توانا هستید و هیچ مانعى نمى‌تواند شما را از آرزوهایتان محروم کند.

باب پراکتور (Bob Proctor) در این کتاب اینطور شروع می‌کند که شما فرمانده ذهن‌تان هستید، تنها یک جایی در جهان وجود دارد که شما می‌توانید حکمرانی کنید آن هم ذهن شماست، جایی که افکارتان شما را می‌سازد و این شما هستید که باید از قدرت‌های خود استفاده کنید نه اینکه آن‌ها از شما استفاده کنند و بر شما مسلط شوند. همیشه سعی کنید پیشرفت بر روی باورها و عقایدتان داشته باشید، مشکلی خارج از ذهن شما وجود ندارد و در اینجا موضوع مهم قانون جذب پیش می‌آید.

شما با قانون جذب ذهن خود را کنترل می‌کنید و در صورت نقض قانون شکست می‌خورید و در صورت همگام بودن با آن پیروز می‌شوید. استفاده از قانون جاذبه کار راحتی است فقط باید با تمرین، از گذشته خود جدا شوید و قانون را به کار ببرید. در گذشته خود همیشه به دنبال نقطه شکست‌ها هستید و یا اینکه به دنبال بدبختی‌ها و شکست‌های دیگران هستید. اما بعد اینکه متوجه شدید قانون جذب وجود دارد باید یاد بگیرید که تحسین کردن ادراک شما را تغییر می‌دهد.

تحسین از خود و دیگران و حتی گیاهان و حیوانات، به شما قدرت می‌دهد و این قدرت طبق قانون و قاعده عمل می‌کند. قدرت تحسین خود را بالا ببرید چون وقتی چیزی را تحسین می‌کنید حس خوبی دارید اما موقع سرزنش حس بدی به سراغتان می‌آید و احساسات‌تان بد و بدتر می‌شود.

نباید اجازه دهید که افکارتان سراغ هر چیزی برود باید نیروی ذهن خود را نظم دهید و فکرتان را کنترل کنید و شما باید ذهن خود را با قانون جذب هماهنگ کنید عادت‌های روزانه خود را کنار بگذارید و سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. اکثر افراد از قدرت ذهن در زندگی به درستی استفاده نمی‌کنند. این امر باعث می‌شود که خیلی از افراد به آنچه که در محیط اتفاق می‌افتد واکنش نشان بدهند و در طول زندگی این عوامل بیرونی هستند که بر آن‌ها تاثیر می‌گذارند. غافل از اینکه هر کدام از ما انسان‌ها نیروی بسیار قدرتمندی در درون داریم که همانا ذهن ماست.

گاهی اوقات شاید وقتی به دنیای اطراف نگاه می‌کنید ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا خیلی چیزها درست نیست؟ در صورتی که اگر همه ما ذهن خودمان را در هارمونی با بسیاری از قوانینی که در این یادداشت می‌خواهم به آن بپردازم قرار بدهیم، قدرت واقعی انسان پدیدار خواهد شد؛ و اینکه انسان با ذهن خودش و دانستن این قوانین به قدرت پروردگار خودش پی برده و کنترل بسیاری از امور را در دست گرفته؛ در واقع طبیعت دنیا را کاملا شناخته و خود به عنوان یک موجود تاثیرگذار جایگاه خودش را در دنیا پبدا کرده است.

با فهمیدن این یازده قانون که توسط باب پراکتور مطرح شده شما قانون جذب را کاملا فهمیده و به آن ایمان می‌آورید و از لحظه‌ای که این قوانین را فهمیدید زندگی شما متحول خواهد شد.

نام باب پراکتور برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مترادف با موفقیت است. باب پراکتور به عنوان یک سخنران، نویسنده، مشاور، مربی و آموزش دهنده، همکاری نزدیکی با شرکت‌های کسب و کار و افراد حقیقی و حقوقی در سراسر جهان دارد. الفبای موفقیت یکی از کتاب‌های برگزیده او است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
62 دقیقه
یازده قانون فراموش شده در زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی
نویسنده
مترجمهدایت محمودی
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۱۰۰۰ 10500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی

ناهید دبیری
۱۴۰۱/۹/۱۵
سلام؛ این کتاب چکیده تماااام کتابهایی است که باب پراکتورتاوقتی زنده بودتدریس میکرد؛ سمینارمیذاشت ومینوشت؛ این کتاب ببشترازده تاکتاب مطلب؛ وراهکارداره؛ که بایدخیییلی با شکیبایی ودقت فراوون گوش بدیم وبخونیمش؛ باب پراکتوربزرگ دراین کتاب تمام تجربیات ومطالعات خودرا؛ خییلی خلاصه بیان کرده؛ که بایدبارها بخوانیم وگوش بدیم؛ تا ملکه ذهنمون بشه؛ ودراین هنگامه؛ که گوی موفقیت را؛ ربودیم؛ باارزوی موفقیت بیشترکتابراه؛ وممنون وسپاسگزارازتمام زحماتتون؛ صدای گوینده وخوانششون؛ عالی بود؛ ممنونم🌹🌹💐💐❤
بهاره
۱۴۰۲/۶/۱۷
با سلام و تشکر از کتابراه عزیز من این کتاب رو هر روز گوش میدم بهش اعتماد دارم چون حرفایی که میزنه به ما ثابت میشه اگر نویسندگان این مباحث رو می شناسید حتما از کیفیت نوشته های باب پراکتور باخبر هستید. این کتابش رو هم تهیه کنید. نکات طلایی داره
بهار ابراهیمی
۱۳۹۸/۶/۱۳
صدای گوینده خیلی خیلی بده، اصلا نمیتونم گوش بدم، لحنش بده
نکته بعدی این که اسم خود کتاب ۱۱ قانونه... بهتر بود فایل صوتی هم به ۱۱ بخش تقسیم میشد، یک ساعت مقاومت ایجاد میکنه فایل‌های کوتاه تر شنیدنی تر و تاثیر گذار تر هست
نادر نجاری
۱۳۹۸/۴/۴
سلام
باب پراکتور در این کتاب ۱۱ قانون اصولی را به بیان شیوا بیان میکند که بارها خواندن و شنیدن آن را جذاب میکند.
برای من که کلی اثر بخش بود و تا حداقل ۳ بار آنرا شنیده ام.
پژهان رضایی
۱۴۰۲/۲/۱۵
ب نظرم خوندن این کتاب براى چندین بار و تسلط ب محتواش ب قدرى کافیه ک براى ١ زندگى خوب ما رو غنى میکنه
این قوانین توى همه حوزه هاى زندگى مثل روابط شخصى و اجتماعى، کارى و درآمدى و … قابل اجرا و جوابگوست
ساناز حیدری
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب بسیار عالی و مفهوم بود ولی شیوه بیان گوینده به شدت بد انگار دارند افسانه یا قصه دیو و پری رو اجرا میکنند. صدای گوینده کوبنده باید باشه نه انقدر ضعیف
fatemeh ghasemi
۱۳۹۸/۲/۲۱
هرچیزی که ما را از دنیای افکار منفی بیرون بیاورد و وارد وادی مثبت اندیشی کند ارزش وقت گذاشتن دارد
حسام مهدیان
۱۴۰۰/۷/۵
کتاب بسیار خوبیست آنرا چندین بار گوش دادم. با احترام به گوینده اگر با لحن شکیلتری خوانده میشد بهتر بود.
مریم مسعودی
۱۴۰۰/۴/۸
واخ واخ چه بد میگه کتاب به این خوبی رو. لحنش حال آدمو به هم میزنه. انگار دانش آموز تنبل کلاس داره رو خوانی میکنه.
شهلا اشکش
۱۴۰۰/۳/۲۵
صدای گوینده خیلی بده گویا میخواد دکلمه اجرا کنه، تمرکز رو از بین میبره و اینکه فقط یک فایل صوتی هست جالب نیست
سی
۱۴۰۲/۸/۳
با عرض معذرت اینقدر مدل خوندن خواننده کتاب بد بود که مثل ناخون کشیدن رو تخته بود
رستم احمدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
سلام و ارادت
اگه گوینده آقا باشه بهتره
نازنین خانم انگار داره برا بچه کوچولو قصه شب میگه
Azade Namvar
۱۳۹۹/۷/۲۷
اول از همه از کتابراه ممنون هستم و بعد اینکه این کتاب چون باعث میشه قوانین جهان رو بشناسیم عالیه🙌
Ftm Jhn
۱۳۹۹/۲/۱۲
گوینده هیچ چیز فنون کتاب خوانی نمیدونه😐فقط روی تن صداش سرمایه گذاشته و کتاب و حیف کرده....
مریم افشار
۱۳۹۸/۵/۲۳
اینو به همه پیشنهاد میدم بخونن.
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی

برای دریافت کتاب صوتی 11 قانون فراموش شده در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.